Milloinka terveyskeskukset aiotaan saada Vaasassa toimimaan ?
Eikö olisi jo aika vaihtaa johtajia siellä kun kerta ei saada toimimaan
Ellei ylilääkäri edes tiedä mikä on hoito takuu , mitenkä kuuluisi toimia
Kuukausia saa yrittää aikaa vastaanotolle , johan siinä ehtii vaikka mitä tapahtua ennen kuin saa ajan , sitten monen kuukauden päästä voi päästä ,hoitajalle tai lääkärille
Missä on se 3. vrk aika jona pitää arvioida potilaan hoidon tarve
Ajan varauksen vastaanotto apulainenko " ristallipallosta " katsoo mikä on tarve .näkemättä ja tutkimatta potilasta ,onko edes valtuuksia
Eläkeikäiset mummat terveysasemilla yrittää tutkia potilaita
Tieto taito jostain viimme vuosisadalta ,kirjoitetaan vaikka mitä reseptiä joka ei sovi eikä kuulu sairauden hoitoon .
Tarkastakaa hyvät ihmiset apteekissa mitä teille on kirjoitettu
Kyllä potillakin on oikeuksia vaikka eivät terveyskeskuksessa ja terveysasemilla niistä mitään tiedä , eivät ainakaa halua tietää .
Kohdellaan potilaita kuin jotain kulkukoiria
Näiden palkan me maksamme veroilla , mitä saamme ?
Huonoa kohtelua saanut
Terveys keskus ja terveys asemat
13
71
Vastaukset
- Anonyymi
Olisko parempi muuttaa aikanaan tänne maalaiskuntaan?
- Anonyymi
miks? eihän niissä ole enää lääkäripalveluita jokapäivä.. itse olen ainakin päässyt lääkäriin aina päivän varoitusajalla,hoitajalle parissa tunnissa. en siis oikeen ymmärrä näitä ihmisten puhelimessa 6h,hoitajalle viikko ja lääkärille kuukausi juttuja.
itse asun vaasan keskustan reunalla,aina saanut palvelun myös suomeksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
miks? eihän niissä ole enää lääkäripalveluita jokapäivä.. itse olen ainakin päässyt lääkäriin aina päivän varoitusajalla,hoitajalle parissa tunnissa. en siis oikeen ymmärrä näitä ihmisten puhelimessa 6h,hoitajalle viikko ja lääkärille kuukausi juttuja.
itse asun vaasan keskustan reunalla,aina saanut palvelun myös suomeksi.Näin puhuu pikku politikko. Ei kannata uskoa kaikkea mitä siellä ryhmän kokouksessa agiteerataan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
itse asun vaasan keskustan reunalla,aina saanut palvelun myös suomeksi.Mikäli on ruotsinkielinen tai niin sanottu pakolainen maahanmuuttaja Kyllä löytyy aikoja sekä tutkimusta ja hoitoa heti . Nämä kun tekee valituksen viranomaisille syrjinnästä ellei heitä välittömästi hoideta .Kuten jokainen tietä mikä kieli ryhmä pitää valtaa täällä .
- Anonyymi
Onhan se terveydenhoidon tila karu todiste siitä mihin kapitalismi ja itsekkyys johtaa, kun kommunistisissa maissa on parempi terveydenhoito. Kommunismi näyttäisi toimivan paremmin yhteiskuntana. Siitä yksinkertaisesta syystä, että ihmisille ja muillekin laumaeläimille yksityinen ei ole välttämätöntä, mutta yhteinen on.
- Anonyymi
Ei muuta kuin sinne kommunistisiin maihin vaan. Täältä lähtee päivittäin lentoja. :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei muuta kuin sinne kommunistisiin maihin vaan. Täältä lähtee päivittäin lentoja. :D
Missäs maassa luulet ja uskot kirjoittajan olevan??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missäs maassa luulet ja uskot kirjoittajan olevan??
Ei ainakaan kommunistisessa. lol
- Anonyymi
Ensiviikolla aion tilata aikaa terveyskeskukseen. Ja jos en saa kohtuuajassa. Kysyn kuka ottaa vastuun. Sitten menen vks ja jos laittavat kotiin niin kysyn taas otatko vastuun minusta ja tautini etenemisestä. Laitan johonkin euroopan neuvostoon kantelun. MInulla ei ole rahaa mennä mehiläiseen.
- Anonyymi
Eikö ne meinaa hommata jotain lääkäreitä Seinäjoelta kun jonkun ne hommatkin pitää tehdä muutenkin kuin vain paperilla
- Anonyymi
Ei Terveysasemmilla mitään hoitoa saa. Jos hoitoa haluaa täytyy mennä
Mehiläiseen tai Lääkäriasemalle.Nämä tulevat kunnostetut terveysasemmat ovat
tehty tulevaa varten,ei siellä köyhiä hoideta,Ovilla on hymy-ukot vahvistamassa,
hyvästä hoidosta,kysellen.Euroilla hoidetaan nykyaikana. - Anonyymi
Svekot ensin.Johan se lukee jo vaasan sairaalan seinässäkin ensin ruotsinkielellä.
Taitaa paras hoitokeino olla kun menee o malleysiin ja vetää pään täyteen.Jos on poweria niin bussilla sporan matsiin.Ei taida Seinäjoen Östermyrän kirkollakaan sen paremmin olla vaikka uusi sairaala. - Anonyymi
50-60 vuotta sitten lääkäreillä oli yksityisvastaanottoja eri puolilla kaupunkia. Lääkärin puheille pääsi melkein heti. Ei juuri tarvinnut jonottaa eikä tilata aikoja. Omalla kohdalla ensimmäinen tuntien jonotus 1970 luvun alkupuolella, kun Sepänkyläntielle avattu kaupungin vastaanotto. Sama peli jatkunut sen jälkeen. Usein monen tunnin odottelua. Yksityisellä käynyt pari kertaa. Aika tilattu ja ei suuremmin odottelua. Rahalla saa yhtä lailla tänään kuin 60 vuotta sitten. Mikään ei ole muuttunut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse754537Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1063781Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1423473Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371970Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691921Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891229- 1201050
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.131963- 57933
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25837