Oon nytten 7lk ja meidön koulussa on jaksoja eli on siis 5 jaksoo yhtenä lukuvuonna niin sain nytten välitodistuksen, jossa äidinkieli oli 8,50, olin saanu ekasta jaksosta 8 ja nytten 9 tokasta ja pian alkaa 3 jakso ja olis tavoitteena saada 9 kolmannesta äidinkielen jaksosta, niin tuleeko lukuvuosi todistukseen se 9 vai joku hemmetin 8,75 kun tavoitteena olis se 9
Voisko sitä 9 saada tokariin äodinkielestä.
Anonyymi
2
65
Vastaukset
- Anonyymi
yli "8.5" pyöristyy 9. En nyt muista miten yläasteella oli, mutta mielestäni käytös ja aktiivisuus vaikuttaa myös arvosanaan
- Anonyymi
Ei tuolla kirjoitustaidolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial291889Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1651870Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3721692Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2151229Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221148- 121111
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt81046- 2851015
- 821011
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks50981