Olen keski-ikäinen nainen, hieman yksinäinen omasta mielestä vaikkakin sosiaalinen ja tulen kaikenlaisten ihmisten kanssa toimeen. Erosin pitkästä suhteesta reilu 7 vuotta sitten ja kysymykseni kuuluukin näinkö tämä elämä jatkaa menemistään ilman kumppania? Töitä, töitä ja töitä vaan, josta kylläkin pidän tosi paljon, mutta kumppaniakin kaipaan. Onkohan minulle tarkoitettu ketään syvempään suhteeseen? Miespuolisia kavereita kyllä on, mutta kaipaan muutakin. Paljon olisi annettavaa toiselle ja avoimin silmin kuljen, mutta vaikeaa näyttää olevan. Olisin kiitollinen jos joku teistä voisi hieman valaista tulevaa.
Kertoisiko joku teistä näkijöistä...
5
66
Vastaukset
- Anonyymi
Mieluinen kumppani löytyy uuden harrastuksen piiristä.
- Anonyymi
Kiitos kun vastasit
- Anonyymi
Kyllä jo ensi uuden vuoden aikana olet parisuhteessa. Sinua katsellaan sillä silmällä nyt jo paristakin suunnasta, mutta sinä valitset.
Moni ihminen kumppania halajava rohkaistuu ja pariutuu vuoden 2020 aikana tai jättää huonon kumppanin ja löytää paremman---2020 on rakkauden vuosi.
Rm- Anonyymi
Kiitos, piristi kummasti tällainen vastaus. Nyt vaan innolla odottamaan mitä vuosi tuo tullessaan. Hyvää uutta vuotta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos, piristi kummasti tällainen vastaus. Nyt vaan innolla odottamaan mitä vuosi tuo tullessaan. Hyvää uutta vuotta!
Kyllä (noin) kivan oloinen ihminen aina kaverin viereelleen löytää!
Saat kuule varmaan vielä lyödä innokkaimpia näpeille!
Hyvää Vuotta 2020 Sinulle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192490- 1482224
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292152Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201684Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871593Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961516- 2791394
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131379- 1301356