Olen keski-ikäinen nainen, hieman yksinäinen omasta mielestä vaikkakin sosiaalinen ja tulen kaikenlaisten ihmisten kanssa toimeen. Erosin pitkästä suhteesta reilu 7 vuotta sitten ja kysymykseni kuuluukin näinkö tämä elämä jatkaa menemistään ilman kumppania? Töitä, töitä ja töitä vaan, josta kylläkin pidän tosi paljon, mutta kumppaniakin kaipaan. Onkohan minulle tarkoitettu ketään syvempään suhteeseen? Miespuolisia kavereita kyllä on, mutta kaipaan muutakin. Paljon olisi annettavaa toiselle ja avoimin silmin kuljen, mutta vaikeaa näyttää olevan. Olisin kiitollinen jos joku teistä voisi hieman valaista tulevaa.
Kertoisiko joku teistä näkijöistä...
5
65
Vastaukset
- Anonyymi
Mieluinen kumppani löytyy uuden harrastuksen piiristä.
- Anonyymi
Kiitos kun vastasit
- Anonyymi
Kyllä jo ensi uuden vuoden aikana olet parisuhteessa. Sinua katsellaan sillä silmällä nyt jo paristakin suunnasta, mutta sinä valitset.
Moni ihminen kumppania halajava rohkaistuu ja pariutuu vuoden 2020 aikana tai jättää huonon kumppanin ja löytää paremman---2020 on rakkauden vuosi.
Rm- Anonyymi
Kiitos, piristi kummasti tällainen vastaus. Nyt vaan innolla odottamaan mitä vuosi tuo tullessaan. Hyvää uutta vuotta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos, piristi kummasti tällainen vastaus. Nyt vaan innolla odottamaan mitä vuosi tuo tullessaan. Hyvää uutta vuotta!
Kyllä (noin) kivan oloinen ihminen aina kaverin viereelleen löytää!
Saat kuule varmaan vielä lyödä innokkaimpia näpeille!
Hyvää Vuotta 2020 Sinulle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Finlayson Tom of Finland tuotteineen ajautumassa konkurssiin
Takavuosina kotimainen lakana- ja pyyhevalmistaja Finlayson teki jättimäisiä voittoja, myymällä alastomien gay-miesten k1392875Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi262417- 1352008
Suhde varattuun, kuinka saa tunteet katoamaan
Kuinka unohtaa ihminen johon olet tulen palavasti ihastunut/rakastunut, varsinkin jos olet varattu tai kohteesi on vara1341583Mies millä tasolla sun kiinnostus oli?
Mitä musta halusit/hait? Nyt kun kaikki on ohi, ei ole mitään menetettävää enää...831377- 331213
- 1001161
Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!
Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle21049Nainen, jos kiinnostaa niin miksi ihmeessä
et kirjoita tänne jotain tunnistettavaa? On niin paljon eri mahdollisuuksia ottaa esille yksityiskohtia menneestä ajasta601032Minua särkee puolestasi
Kirjoitan kahdelle naiselle tämän, koska molemmat jouduitte saman kokemaan. Minun itsehillintäni petti ja sinä jouduit50990