Onko kokemuksia? Olen harkinnut tätä mutta hieman epäilyttää.
C5 Aircross kokemuksia?
13
7903
Vastaukset
- Anonyymi
Olen ajanut jonkin verran c5 aircross plugaria ja täytyy sanoa, että auto on loistava. Todella hiljainen jopa silloin, kun polttomoottori käy. Kulutus pieni ja jopa nolla, kun latailee riittävästi. Hyvät tilat viidelle hengelle ja laadukas tunnelma auton sisällä. Tämä erittäin todennäköisesti seuraava autoni.
- Anonyymi
Mitenkäs 1.2 puretech bensiinikoneen luotettavuus?
Ainakin C3:n omistajalta (1.2 puretech 82 hv) kuulin että huollossa olivat huomanneet (olikohan 30-40 tkm ajettu) että jakohihna turvonnut. Oli mennyt takuuseen korjaus ja auto vaihtui toisenmerkkiseen hieman vanhempaan.
Toinen tapaus oli uudehkossa Opel Crosslandissa (1.2 puretech 130 hv) oli öljynpaineet laskeneet kesken ajon, vian selvitystä useamman päivän ajan. Kuntoon saivat mutta en tiedä mikä oli häiriön aiheuttanut.
Tämmösiä kuullut...
Vähän kiinnostais käytetty C5 Aircross, mutta puretech -koneen kesto epäilyttää?
Siksi ehkä seuraava autoni on uusi tai lähes uusi Fiat Tipo, käytetty Renault Talisman, Jeep Compass, Alfa Romeo Stelvio.. - Anonyymi
Olen nyt ajanu 2 vuotta ks.merkillä, eikä minulla ole moittimista. Aluksi kyllä hieman epäilin ostaessa, mutta ne epäilyt ovat haihtuneet.
- Anonyymi
PureTech vti 82 kone vie öljyä noin litran tuhannella.
- Anonyymi
Uutena ja takuunalaisena toimiva ja hyvä. VTI 82 kone alkaa viemään öljyä n. 80 000 km jälkeen. Ohjaustehostin lakkaa toimimasta. BSI älylaatikko sekoaa.
Uskoisi että ohjaustehostin toimisi auton iän, mutta Citroenin kohdalla näin ei ole.
Itsellä Citroen C3 2017, tehostin lakkasi toimimasta 89 000 km kohdalla.
Ja öljyä menee litra per tuhat km. Ajoltaan muuten hyvä ja pieni kulutus. - Anonyymi
Jep, sitikassa on itsesuojelu vaisto. Tämän tehtävänä on suojella sitikan aivoja eli bsi yksikköä. Se kun menee virrattomaksi niin kaikki sekoaa, ajonesto menee päälle, pyyhkijät ei toimi yms. Vaikka akku on hyvässä varauksessa, niin herkästi järjestelmä menee economy virransäästötilaan estääkseen lopullisen bsi yksikön sekoamisen.
Sitikka ja älylaatikko eivät sovi yhteen. Eikä sitikka ja sähkölaitteet.
Ainoa auto jonka akunvaihto kestää tunnin. Ensin Bsi pitää nukuttaa. Torkahtaa kolmen minuutin päästä. Sitten syväuni. Lopulta herätys vaiheittain.
Herätys sivuikkunan kautta kytkemällä valot päälle. Eli akunvaihdossa pitää kuskin ikkuna jättää auki. Jos oven avaa bsi yksikön herätys vaiheessa, niin järjestelmä sekoaa. - Anonyymi
Jep, se BSI yksikkö sijaitsee sisätilan sulakelootan takana ja on samaa yksikköä näiden sulakkeiden kanssa.
Erittäin herkkä sekoamaan. Itse ei kannata akkua vaihtaa, ellei ole tutustunut tähän BSI yksikön haasteeseen.- Anonyymi
Kaikissa autossa on tuo akun vaihto-ongelma nykyisin. Jos itse vaihtaa, pitää kuskin ovi ja akun paikan luukku (konepelti tai takaluukku) avata hyvissä ajoin, ainakin varttia ennen, jotta auto ensin "nukahtaa". Kun on vaihtanut akun, kannattaa odottaa hetken, että auto taas herää ennenkuin tekee mitään. Usein riittää, että radion pohjustaa uudellen. Monessa uusi akku vaatii sen kertomista myös autolle huoltopäätteellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikissa autossa on tuo akun vaihto-ongelma nykyisin. Jos itse vaihtaa, pitää kuskin ovi ja akun paikan luukku (konepelti tai takaluukku) avata hyvissä ajoin, ainakin varttia ennen, jotta auto ensin "nukahtaa". Kun on vaihtanut akun, kannattaa odottaa hetken, että auto taas herää ennenkuin tekee mitään. Usein riittää, että radion pohjustaa uudellen. Monessa uusi akku vaatii sen kertomista myös autolle huoltopäätteellä.
Juuri näin, Ladojahan ei juuri nyt ole saatavilla, mutta kaikissa nykyaikaisissa autoissa akun irrottamiseen ja uuteen vaihtamiseen liittyy tiettyjä manoovereja. Jos ei tiedä mitä tekee, ei kannata alkaa hommaan ollenkaan.
- Anonyymi
Rapea🍟
- Anonyymi
Ei mitään ongelmaa. Hieno auto, erinomainen ajaa, kulutus hdi:llä 4.4 l/100.
Aika jo karistaa Esson baarin rapeat mielipiteet mielestä pois. BMW:ssä ja Audissa enemmän vikoja kuin Citroenissa. Niiden laatu ei ole hintansa väärti. - Anonyymi
Kämppä Facen UK c5 Aircross sivustolla niin voit lukea kokemuksia. Vakavinta on jakopään heikkous joka on johtanut monella moottorivaurioon.
- Anonyymi
Käyppä Facebookin UK C5 Aircross -sivustolla niin voit lukea kokemuksia. Vakavinta siellä mainitaan että on jakopään ketjun heikkous joka on johtanut monella moottorivaurioon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1472609
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541659Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1341634Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1491368- 661338
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut131180Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall2841174- 156976
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek22934Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht58889