Onko kokemuksia? Olen harkinnut tätä mutta hieman epäilyttää.
C5 Aircross kokemuksia?
13
6295
Vastaukset
- Anonyymi
Olen ajanut jonkin verran c5 aircross plugaria ja täytyy sanoa, että auto on loistava. Todella hiljainen jopa silloin, kun polttomoottori käy. Kulutus pieni ja jopa nolla, kun latailee riittävästi. Hyvät tilat viidelle hengelle ja laadukas tunnelma auton sisällä. Tämä erittäin todennäköisesti seuraava autoni.
- Anonyymi
Mitenkäs 1.2 puretech bensiinikoneen luotettavuus?
Ainakin C3:n omistajalta (1.2 puretech 82 hv) kuulin että huollossa olivat huomanneet (olikohan 30-40 tkm ajettu) että jakohihna turvonnut. Oli mennyt takuuseen korjaus ja auto vaihtui toisenmerkkiseen hieman vanhempaan.
Toinen tapaus oli uudehkossa Opel Crosslandissa (1.2 puretech 130 hv) oli öljynpaineet laskeneet kesken ajon, vian selvitystä useamman päivän ajan. Kuntoon saivat mutta en tiedä mikä oli häiriön aiheuttanut.
Tämmösiä kuullut...
Vähän kiinnostais käytetty C5 Aircross, mutta puretech -koneen kesto epäilyttää?
Siksi ehkä seuraava autoni on uusi tai lähes uusi Fiat Tipo, käytetty Renault Talisman, Jeep Compass, Alfa Romeo Stelvio.. - Anonyymi
Olen nyt ajanu 2 vuotta ks.merkillä, eikä minulla ole moittimista. Aluksi kyllä hieman epäilin ostaessa, mutta ne epäilyt ovat haihtuneet.
- Anonyymi
PureTech vti 82 kone vie öljyä noin litran tuhannella.
- Anonyymi
Uutena ja takuunalaisena toimiva ja hyvä. VTI 82 kone alkaa viemään öljyä n. 80 000 km jälkeen. Ohjaustehostin lakkaa toimimasta. BSI älylaatikko sekoaa.
Uskoisi että ohjaustehostin toimisi auton iän, mutta Citroenin kohdalla näin ei ole.
Itsellä Citroen C3 2017, tehostin lakkasi toimimasta 89 000 km kohdalla.
Ja öljyä menee litra per tuhat km. Ajoltaan muuten hyvä ja pieni kulutus. - Anonyymi
Jep, sitikassa on itsesuojelu vaisto. Tämän tehtävänä on suojella sitikan aivoja eli bsi yksikköä. Se kun menee virrattomaksi niin kaikki sekoaa, ajonesto menee päälle, pyyhkijät ei toimi yms. Vaikka akku on hyvässä varauksessa, niin herkästi järjestelmä menee economy virransäästötilaan estääkseen lopullisen bsi yksikön sekoamisen.
Sitikka ja älylaatikko eivät sovi yhteen. Eikä sitikka ja sähkölaitteet.
Ainoa auto jonka akunvaihto kestää tunnin. Ensin Bsi pitää nukuttaa. Torkahtaa kolmen minuutin päästä. Sitten syväuni. Lopulta herätys vaiheittain.
Herätys sivuikkunan kautta kytkemällä valot päälle. Eli akunvaihdossa pitää kuskin ikkuna jättää auki. Jos oven avaa bsi yksikön herätys vaiheessa, niin järjestelmä sekoaa. - Anonyymi
Jep, se BSI yksikkö sijaitsee sisätilan sulakelootan takana ja on samaa yksikköä näiden sulakkeiden kanssa.
Erittäin herkkä sekoamaan. Itse ei kannata akkua vaihtaa, ellei ole tutustunut tähän BSI yksikön haasteeseen.- Anonyymi
Kaikissa autossa on tuo akun vaihto-ongelma nykyisin. Jos itse vaihtaa, pitää kuskin ovi ja akun paikan luukku (konepelti tai takaluukku) avata hyvissä ajoin, ainakin varttia ennen, jotta auto ensin "nukahtaa". Kun on vaihtanut akun, kannattaa odottaa hetken, että auto taas herää ennenkuin tekee mitään. Usein riittää, että radion pohjustaa uudellen. Monessa uusi akku vaatii sen kertomista myös autolle huoltopäätteellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikissa autossa on tuo akun vaihto-ongelma nykyisin. Jos itse vaihtaa, pitää kuskin ovi ja akun paikan luukku (konepelti tai takaluukku) avata hyvissä ajoin, ainakin varttia ennen, jotta auto ensin "nukahtaa". Kun on vaihtanut akun, kannattaa odottaa hetken, että auto taas herää ennenkuin tekee mitään. Usein riittää, että radion pohjustaa uudellen. Monessa uusi akku vaatii sen kertomista myös autolle huoltopäätteellä.
Juuri näin, Ladojahan ei juuri nyt ole saatavilla, mutta kaikissa nykyaikaisissa autoissa akun irrottamiseen ja uuteen vaihtamiseen liittyy tiettyjä manoovereja. Jos ei tiedä mitä tekee, ei kannata alkaa hommaan ollenkaan.
- Anonyymi
Rapea🍟
- Anonyymi
Ei mitään ongelmaa. Hieno auto, erinomainen ajaa, kulutus hdi:llä 4.4 l/100.
Aika jo karistaa Esson baarin rapeat mielipiteet mielestä pois. BMW:ssä ja Audissa enemmän vikoja kuin Citroenissa. Niiden laatu ei ole hintansa väärti. - Anonyymi
Kämppä Facen UK c5 Aircross sivustolla niin voit lukea kokemuksia. Vakavinta on jakopään heikkous joka on johtanut monella moottorivaurioon.
- Anonyymi
Käyppä Facebookin UK C5 Aircross -sivustolla niin voit lukea kokemuksia. Vakavinta siellä mainitaan että on jakopään ketjun heikkous joka on johtanut monella moottorivaurioon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984