Ei meistä mitään kuitenkaan olis tullu
Tekaistut tunteet ei vain löydä paikkaa sydämessäni
Antaa olla vain
14
<50
Vastaukset
- Anonyymi
ITSE en tunne mitään rakkaudellisia tunteita ketään muita, kuin omia lapsiani kohtaan. Kaikki miehet ovat onnistuneet tappamaan tunteeni, joita kohtaan olen vahingossa tuntenut jotain, tai ollut ihastunut.
- Anonyymi
miksi tekaistut? voi olla hyvinkin aitoja hänen puoleltaan. itse menin kertomaan ja nyt kaduttaa. mitään varsinaista vastausta hänen tunteista en saanut, joten oletan että niitä ei ole!
- Anonyymi
Ei ole olemassa mitään aitoja tunteita, sellainen ei ole mahdollista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole olemassa mitään aitoja tunteita, sellainen ei ole mahdollista.
Oot kyllä tyhymä.
T. Sivusta yks S
- Anonyymi
No ei sitten näköjään.. Törmätään ehkä joskus ja moikataan
- Anonyymi
Vielä vähemmän tulee kuulumaan ja näkymään Tammikuussa kun saan lapsen.
- Anonyymi
En jaksa uskoa enää sun tarinoihin, et ole kertaakaan pitänyt mitä olet luvannut.
- Anonyymi
Mun tunteet on aitoja! :(
- Anonyymi
Ei ne ole aitoa, aitoja tunteita ei ole olemassa, niin ollaan sanottu useasta eri tahosta, näiden asioiden tietäjiltä. Se vie pohjan kaikelta ja siksikin en halua elää elämää kuvitellussa joka kaiken huipuksi aiheuttaa itselleni vain pahaa oloa. Elämä valheessa ja mielen sumussa on itsensä pettämistä ja se ei koskaan vie ihmistä eteenpäin siinä miten se on kaiken suunnitellut. Itselleni on päivän selvää jos tunnen jotain ettei se aitoa eikä niihin kannata reagoida muuten vihalla, ja vain sen takia koska tunnen kaikki tunteet on ne sitten olevinaan hyviä tai huonoja ovat ne kaikki aiheuttaneet vain todella huonoa oloa mieleen ja fyysisesti, vaikea löytää yhtä sairastuttavaa asiaa mitä itseeni tulee muuta kuin tekaistut tunteet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ne ole aitoa, aitoja tunteita ei ole olemassa, niin ollaan sanottu useasta eri tahosta, näiden asioiden tietäjiltä. Se vie pohjan kaikelta ja siksikin en halua elää elämää kuvitellussa joka kaiken huipuksi aiheuttaa itselleni vain pahaa oloa. Elämä valheessa ja mielen sumussa on itsensä pettämistä ja se ei koskaan vie ihmistä eteenpäin siinä miten se on kaiken suunnitellut. Itselleni on päivän selvää jos tunnen jotain ettei se aitoa eikä niihin kannata reagoida muuten vihalla, ja vain sen takia koska tunnen kaikki tunteet on ne sitten olevinaan hyviä tai huonoja ovat ne kaikki aiheuttaneet vain todella huonoa oloa mieleen ja fyysisesti, vaikea löytää yhtä sairastuttavaa asiaa mitä itseeni tulee muuta kuin tekaistut tunteet.
Tässä oli eräs nainen joka koki tunteita minua kohtaa ja niin minäkin tunsin mutta kaiken vain pahana ja elämääni haittaavana tekijänä, ehkä hän sitten vihasi minua niin paljon. Onneksi muistin ettei aitoja tunteita ole eikä ihminen voi niitä jakaa, se vaan peilaa muista itseään takaisin. Maailmassa ei ole mitään järkyttävämpää negatiivista kuin epäaidot tunteet ja niiden aiheuttamat terveysongelmat. Olen alkanut lukemani perustella vertamaan näitä tunteita kovien huumeiden vieroitusoireisiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä oli eräs nainen joka koki tunteita minua kohtaa ja niin minäkin tunsin mutta kaiken vain pahana ja elämääni haittaavana tekijänä, ehkä hän sitten vihasi minua niin paljon. Onneksi muistin ettei aitoja tunteita ole eikä ihminen voi niitä jakaa, se vaan peilaa muista itseään takaisin. Maailmassa ei ole mitään järkyttävämpää negatiivista kuin epäaidot tunteet ja niiden aiheuttamat terveysongelmat. Olen alkanut lukemani perustella vertamaan näitä tunteita kovien huumeiden vieroitusoireisiin.
Kuulostaa oudolta. Eihän kaikki tunteet epäaitoja ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa oudolta. Eihän kaikki tunteet epäaitoja ole.
Sanotaan näin että pettysin kaikkeen niin pahasti etten enää haluaisi edes elää. Ja tietenkin jos nipistät itseäsi tunnet sen. Kyse oli mielen olotiloista ja ne ei ole koskaan aitoja. Tiedätkö kuinka pahalta se tuntuu kun ymmärtää ettei mikään kuvitelluista tunteista toista kohtaan tai itseesi ollutkaan muuta kuin pelkkää sirkusta.
- Anonyymi
Hanskat tiskiin sitten.
- Anonyymi
Haista vittu kuule. Älä sä sanele mun puolesta mitä tunnen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996134
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804812Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv983065Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p292873Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262125Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191526Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3361081Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?861049Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚126981- 48774