Kowa suosio näyttää jatkuvan hamun kisoissa:) Kiuruvedellä saa pienen numeron oveen!
Piippola ralli
8
922
Vastaukset
- Anonyymi
Vuodesta toiseen yksi parhaita talviralleja. Nyt pienemmällä porukalla ja kolmella pätkällä. Toivotaan, että onnistuu.
- Anonyymi
Olisi tarkoitus lähteä vähän kauempaa äiteen ja kihlatun kanssa. Onko "paikkoja" tai samoja pätkiä kun juutuupissa mistä löytää mieleinen.
- Anonyymi
nyt tarvitaan reittimestaria näyttäs olevan pimee kisa.
- Anonyymi
kaikki kolme pätkää ajettiin myös viime vuonna, mutta eri suuntiin. Ek1 lähtee Kerälän, Ek2 Sipolan ja Ek3 Manninkankaan nurkilta.
Anonyymi kirjoitti:
kaikki kolme pätkää ajettiin myös viime vuonna, mutta eri suuntiin. Ek1 lähtee Kerälän, Ek2 Sipolan ja Ek3 Manninkankaan nurkilta.
Ja tässähän se reitti tulikin...
- Anonyymi
reittimestari kirjoitti:
Ja tässähän se reitti tulikin...
ei päässyt reittimestari kasvattamaan internet-elintään kun joku muu ehti ensin :D
- Anonyymi
Perjantaina nuotitus.
Anonyymi kirjoitti:
ei päässyt reittimestari kasvattamaan internet-elintään kun joku muu ehti ensin :D
Sulla taitaakin olla hyvin olematon?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291290
- 1181117
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97934- 113857
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa271798- 48715
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi19701- 52699
- 28637
- 49599