Onko muita kohtalotovereita? Ketä muuta kuin minua kalvaa ikuinen syyllisyys siitä etten ollu tarpeeksi rohkee aborttiin vaan laiskana annoin raskauden jatkua? Sisin sanoi että kannattaa vaan valita abortti mut en kuunnellut. Vammautuminen synnytyksessä ja elämänpituinen helevetti. Vasta nyt uskallan puhua tästä tabusta ja myöntää että abortti olis ollu parempi kaikille. Kuka uskaltaa ees myöntää mun lisäksi että ei saa katua lapsen tekemistä. Varmasti hirmuhallitsijoitten ja kouluampujienkin vanhemmat katuu katkerasti vinoutuneitten perimän eteenpäin viemisestä.
Kadun etten tehnyt aborttia
13
580
Vastaukset
Miksi kadut aborttia...Eikö olisi fiksumpaa katua ehkäisyn laiminlyömistä.
Meillä murhataan Suomessa lähes 10 000 lasta ennen syntymäänsä ja samaan aikaan meuhkataan kun syntyvyys laskee.
Meillä meuhkataan terroristi perheiden isis lapsista ja ollaan heistä huolissaan, samalla kun meillä Suomessa lahdataan lähes 10 000 lasta vuosittain kenenkään potematta siitä hallituksessa mitään huonoa omaatuntoa.
Voisin laittaa Marinille viestin: Hävetkää!- Anonyymi
En katuis aborttia vaan sitä etten sitä tehnyt. Ehkäisyä käytettiin. Mistä päättelit että ei ollu ehkäisyä? Olis pitäny tehä abortti.
- Anonyymi
Varmaan aborttifanaatikkoja vituttaa kun on naisenemmistö hallituksessa. Nämäkin naiset abortti fundikset olis omilla käsityksillään määränneet kotiin nyrkin ja hellan väliin ilman uraa. 💪😄.
Ja ban.iicci nyy.hcyhän se täälläkin alkoi pic.a vauhtia cäym.ään. :D
H.oh hoij.aa.. onko palstan vac.io dr.ollilla noin dyls.ää pitkillä lomilla? :D Yritä nyt cec.siä edes hiuc.an usc.oddavampia prov.oja.
Mutta jos leik.itään hetki, että tämä olisi totta, voi lapsen onn.ecsi aina antaa muillekin.. paitsi että olisit sellaiseenkin aivan liian ids.ecäs ja sa-d.istinen. Joca tapauksessa cann.attaisi jo vihdoin ciir.ehtiä sinne hoitoon, vaikk.ei ole tottakaan. Ei ole ihan terv.että ceh.itellä tuollaisia läb.i näc.yviä h.öbö höb.ö h-ec.umointeja 'cad.uttavista lapsista', ol.emattomista 'synnytys vamm.oista' jne.- Anonyymi
Niin mites se sinun joulusi meni? Lapsia leikittäessä?
- Anonyymi
Olen myös katunut sitä, että synnytin. Minun virheeni oli huolimattomuus ehkäisyssä eli se oli suuri virhe. Kunpa tälläkin palstalla käytettäisiin energia ehkäisyyn eikä aborttiin tai lähinnä sen vastustamiseen. :'(
- Anonyymi
Jopa harmillista. Huono aines pitäisi karsia pois. Näin se menee luonnossakin.
- Anonyymi
Näissä ihmisalun teloituksesta päättää ihmisalun kantaja eli synnytyksestä kieltäytyvä nainen ja pyövelinä toimii valtion kouluttama lääkäri. Teloitettu ei saa kristillisiä hautajaisia, vaan hänet tuhotaan muun biomassan mukana polttouunissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näissä ihmisalun teloituksesta päättää ihmisalun kantaja eli synnytyksestä kieltäytyvä nainen ja pyövelinä toimii valtion kouluttama lääkäri. Teloitettu ei saa kristillisiä hautajaisia, vaan hänet tuhotaan muun biomassan mukana polttouunissa.
Mihin se biomassa hautajaisia tarvii? Muutenkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jopa harmillista. Huono aines pitäisi karsia pois. Näin se menee luonnossakin.
Ihmisjälkeläisissä huono aines ei karsiudu, vaan juurikin päin vastoin. Lapsettomuudesta kärsiviä avustetaan saamaan lapsi, joka mahdollisesti myös kantaa perimässään samaa virhettä. Fiksut ihmiset eivät halua lapsia ja höyrypäiset uskovaiset lisääntyvät kuin kanit ja synnyttävät myös useita vammaisia lapsia, joiden elämä ei välttämättä ole kovin herkkua. Hiukan henkisesti jälkeenjääneet teinit aloittavat synnytykset nuorena, mutta eivät juurikaan pysty panostamaan lapsiensa kehitykseen, eivät lue lapsille, heillä ei ole rahaa lasten harrastuksiin, koska työnteko ei suju, ei ole ammattia. B-luokan kansalaiskierre on valmis. Kela elättää...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmisjälkeläisissä huono aines ei karsiudu, vaan juurikin päin vastoin. Lapsettomuudesta kärsiviä avustetaan saamaan lapsi, joka mahdollisesti myös kantaa perimässään samaa virhettä. Fiksut ihmiset eivät halua lapsia ja höyrypäiset uskovaiset lisääntyvät kuin kanit ja synnyttävät myös useita vammaisia lapsia, joiden elämä ei välttämättä ole kovin herkkua. Hiukan henkisesti jälkeenjääneet teinit aloittavat synnytykset nuorena, mutta eivät juurikaan pysty panostamaan lapsiensa kehitykseen, eivät lue lapsille, heillä ei ole rahaa lasten harrastuksiin, koska työnteko ei suju, ei ole ammattia. B-luokan kansalaiskierre on valmis. Kela elättää...
Se paljon haukuttu rotuhygienia olisi kansan kannalta järkevää. Vain fyysisesti ja psyykkisesti terveet voisivat saada lapsilisenssit. Muutaman sukupolven jälkeen sairaudet olisivat haalea muisto ja kaikki olisivat tohtoreita.
Yl.i cib.erä cys.ymys pitää taas toistuvasti h.ys hyss.ytellä poistoon? Mikä cohd.a siinä on noin vaic.ea?
"katunut sitä, että synnytin"
No k.ai ol.et antanut lapsesi muid.en hoiv.iin?
Mit.äs cad.uttavaa siinä sitten enää j.ää..
"henkisesti jälkeenjääneet teinit "
..aloittaa muc.avuus abortoinnit heti kun cyc.enee sic.iämään ja jadc.aa samaa aikuisinakin.
- Anonyymi
Täällä yksi. Vakavasti vammaista lasta katsoessa miettii usein että olisi halunnut säästää tuolta kärsimykseltä. Abortti voi olla erittäin epäitsekäs teko. Vaikka itse haluaisi lapsia ei heitä halua maailmaan kärsimään. Abortti voi säästää paljolta kaikkia. Siksi niitä ehkä tehdäänkin, ihan vastuun tunnosta kun tiedetään seuraukset. Ei ole itse hyvä vanhempi, ei halua pilata terveyttään, haluaa säästää miehen elatusvelvoitteilta, ei halua että on lapsia suremassa kun itse kuolee. Ei halua että lapsia vaivataan vanhainkodissa käymisellä, ja maailmassa ei ole tulevaisuutta kellekään saastumisen vuoksi. Tässä useita syitä. Pelkään tuottaa kärsimystä kellekään.
Mut nämä ajatukset on niin kiellettyjä että niistä ei saa puhua. Samoin kun näkee lapsia joista näkee että niistä tulee rikollisia huonon perheen takia. On syytä miettiä onko itsestä vanhemmaksi ollenkaan. Useimmat vanhemmat on täysin kelvottomia. Ls tapaukset osoittaa sen. Lasten synnyttäminen on itsekästä koska se tehdään vain omista itsekkäistä haluista.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site525890Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.
Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers714615Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto464362SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta
"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun564141SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt953761SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het502463Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?352369Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat422089En uskalla ees ajatella muru
Miten mulle ois käynyt näiden raskaiden vuosien aikana jos sua ei ois ollut 🥺😧❤️ Sä oot ollut mun henkisenä tukena iha131229Mikset pidä yhteyttä?
Miksi et? Ei sun ois tarvinnut sanoa niin tarkoittamatta. Särit mun sydämen. Sinun pitäis jo tietää paremmin.61010