jatkuvasti jos käännän ajatukset sinuun. Mikä ihme siinäkin on?
Mua haluttaakin
15
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Samanlaisia haluja on häntä ajatellessa. Ehkä se on normaalia, kun ihastuu?
- Anonyymi
Mahdollisesti juuri näin.
- Anonyymi
Niin minuakin haluttaa..<3
- Anonyymi
Tot maar kuis sit helvatti! Takuu annetaan.Kaikki tapahtuu sinun ehdoillasi ja tahdissa. Vähintään 3-6 orkkua on varmaa kauraa. Teille vai meille?
Ps. Olen kyllä karvatussumiehiä, mutta tässä tapauksessa olen valmis tekemään poikkeuksen. Sillä niinhän se on, että kunnon kyntömies ei vakoa valitse!
- Anonyymi
Sama Hannea kohtaan
- Anonyymi
Sek..tio saa
- Anonyymi
Samma här. Jos hän (mies) ilmestyisi tuohon oven taakse nyt, niin vaikeaa olisi jutella niitä näitä.
Tästä mallia: https://youtu.be/UkLkim0HYME- Anonyymi
Ei taas Raisa!!?
Lopeta nyt haaveilu ku oot varattu
Hävettää puolestasi minkä pellen itsestäs teet vanha eukko! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei taas Raisa!!?
Lopeta nyt haaveilu ku oot varattu
Hävettää puolestasi minkä pellen itsestäs teet vanha eukko!En ole Raisa, enkä varattu. Huti! 😁
- Anonyymi
ja mä miieetiin kuinka mä ratsastin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja mä miieetiin kuinka mä ratsastin
Vanhalla riettaalla varatulla naisella syntisiä tekoja, hyhhyh
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vanhalla riettaalla varatulla naisella syntisiä tekoja, hyhhyh
Siinä vaiheessa ei miehen tarvitse muuta kun pidellä lakista ja kuunnella! Eimuuta kun römpsöttelemisiin. Onko sinun römpsötin koskaan jaaritellut?
- Anonyymi
Jaa-a täällä sama, on se jännä homma! ;)
- Anonyymi
Tottakai se haluttaa. Se olis outoa, jos ei silloin haluttais.
- Anonyymi
Lumpunhaju se vaa kumpuaa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1087070
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h945183Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1143443Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333342Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352484Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191826Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961461Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391412Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311316- 481084