Katkera naiselle

Anonyymi

Väärin toivoa, mutta toivon, että eroat. Siinä sattuu viattomiakin, mutta en voi tälle tunteelle mitään. Sinunkin pitäisi kokea se sama ahdistus ja kärsimys, minkä minäkin. Etkö edes tajunnut, kuinka paljon satutit mua? Satutit ihan helv*tisti. Salailit asioita ja leikit kanssani. Jos sulla on mies, niin se voidaan sanoa ääneen, eikä mainita vain kaverista. Jos oot muuttanut yhteen, sekin voidaan sanoa ääneen, eikä piilotella asiaa. Jos odotat lasta, senkin voit sano ääneen, etkä piilotella asiaa. Väitit olevasi rehellinen - no et ole. Tiesit mitä tunnen, niin miksi halusit pitää minua piinassa? Olisit voinut vain sanoa suoraan. Nautitko? Niin monta vuotta tunnettiin, että kyllä näistä asioistakin voi puhua. Kyllä mä tiesin koko ajan, että ennen nykyistä sulla kerkesi olemaan suhde toisen naimisissa olevan yhteisen tuttumme kanssa. Tultiinhan siitä mulle vielä erikseen kertomaan. Ja menit vielä yhteen miehen kanssa, joka oli namisissa. Sekään ei häirinnyt. Ja senkin jälkeen halusit sitten vielä tavata ja nähdä? Tiedän, että heidän ero tuli vuoksesi. Musta tuntuu toisaalta, että miehes vähän kusetti sua asiassa. Varmaan selitys meneillään olevasta eroprosessista uppos suhun kuin kuuma veitsi voihin. Mitä helv*ttiä oikein puuhasit? Siinä, sitten rikottiin yksi perhe samalla. Et halunnut koiraa, etkä lasta, vaan kuinkas kävikään? Luuletko nyt sitten olevasi hyvä ihminen? Halusit vielä nähdä mua, kun jo odotit. Ja sitten sulla ei ole edes luonnetta vastata suoraan kysymykseen. Se on oikeasti jo sairasta. Yhtä sairasta kuin että kirjoitan jonnekin v*tun nettipalstalle. Toivon, toivon sydämeni pohjasta, että karma saavuttaa sut ja saat mitä olet tilannut. Ja että mä vihdoin unohtaisin sut kokonaan. Olisit korkeintaan kuin paha uni menneisyydestä.

2

1146

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Luota. Kyllä henkilökohtainen helvetti löytää sitä naista. Näin vain käy. Ei välttämättä suhteeseen liittyen, mutta johonkin sellaiseen , mikä on hänelle tärkeä ja kipeä. Älä ole katkera. Myrkytät itseäsi. Jatkaa elämää. Tsemppiä.

    • Anonyymi

      Mitä pahaa se nainen on tehnyt!?
      Ihan naurettava aloitus.
      Jos naimisissa oleva mies etsii uuden ei vika ole naisessa vaan siinä miehessä.
      Toivottavasti karma kurittaa sinua.
      Eläisit omaa elämää!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1054
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      784
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      570
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      14
      557
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      521
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      486
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      23
      443
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      46
      407
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      29
      405
    Aihe