Väärin toivoa, mutta toivon, että eroat. Siinä sattuu viattomiakin, mutta en voi tälle tunteelle mitään. Sinunkin pitäisi kokea se sama ahdistus ja kärsimys, minkä minäkin. Etkö edes tajunnut, kuinka paljon satutit mua? Satutit ihan helv*tisti. Salailit asioita ja leikit kanssani. Jos sulla on mies, niin se voidaan sanoa ääneen, eikä mainita vain kaverista. Jos oot muuttanut yhteen, sekin voidaan sanoa ääneen, eikä piilotella asiaa. Jos odotat lasta, senkin voit sano ääneen, etkä piilotella asiaa. Väitit olevasi rehellinen - no et ole. Tiesit mitä tunnen, niin miksi halusit pitää minua piinassa? Olisit voinut vain sanoa suoraan. Nautitko? Niin monta vuotta tunnettiin, että kyllä näistä asioistakin voi puhua. Kyllä mä tiesin koko ajan, että ennen nykyistä sulla kerkesi olemaan suhde toisen naimisissa olevan yhteisen tuttumme kanssa. Tultiinhan siitä mulle vielä erikseen kertomaan. Ja menit vielä yhteen miehen kanssa, joka oli namisissa. Sekään ei häirinnyt. Ja senkin jälkeen halusit sitten vielä tavata ja nähdä? Tiedän, että heidän ero tuli vuoksesi. Musta tuntuu toisaalta, että miehes vähän kusetti sua asiassa. Varmaan selitys meneillään olevasta eroprosessista uppos suhun kuin kuuma veitsi voihin. Mitä helv*ttiä oikein puuhasit? Siinä, sitten rikottiin yksi perhe samalla. Et halunnut koiraa, etkä lasta, vaan kuinkas kävikään? Luuletko nyt sitten olevasi hyvä ihminen? Halusit vielä nähdä mua, kun jo odotit. Ja sitten sulla ei ole edes luonnetta vastata suoraan kysymykseen. Se on oikeasti jo sairasta. Yhtä sairasta kuin että kirjoitan jonnekin v*tun nettipalstalle. Toivon, toivon sydämeni pohjasta, että karma saavuttaa sut ja saat mitä olet tilannut. Ja että mä vihdoin unohtaisin sut kokonaan. Olisit korkeintaan kuin paha uni menneisyydestä.
Katkera naiselle
Anonyymi
2
993
Vastaukset
- Anonyymi
Luota. Kyllä henkilökohtainen helvetti löytää sitä naista. Näin vain käy. Ei välttämättä suhteeseen liittyen, mutta johonkin sellaiseen , mikä on hänelle tärkeä ja kipeä. Älä ole katkera. Myrkytät itseäsi. Jatkaa elämää. Tsemppiä.
- Anonyymi
Mitä pahaa se nainen on tehnyt!?
Ihan naurettava aloitus.
Jos naimisissa oleva mies etsii uuden ei vika ole naisessa vaan siinä miehessä.
Toivottavasti karma kurittaa sinua.
Eläisit omaa elämää!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124320MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822171Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5551711Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin991425Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671147Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331078Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt216957Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60903Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3878- 171874