En tiedä mihin pyrit kanssani

Anonyymi

Kyllä minä tiesin, että on liian hyvää ollakseen totta. Mutta en ole vielä aivan varma, oletko aivan sekaisin päästäsi, vai löytyykö motiivisi muualta?! Onneksi tunnen oman arvoni, olen 1/1000000000. Eli en ole menettänyt mitään. Tässä istuu ihminen, joka katsoi toisen olemattomat "kortit". Joku tyhmä pleijeri ei kykene viemään minulta mitään. Henkinen kehitys & älykkyys itsellä valovuosien päässä läheisriippuvaisesta luuserista. Annoin 2. mahdollisuuden.

28

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tarkoitatko, että hän on pleijeri? Miksi et kysy suoraan häneltä motiiveista? Onko hän mies vai nainen? Miksi annoit toisen mahdollisuuden hänelle? Rakastatko häntä vai miksi? Sivusta..

• Anonyymi

Siis pyysi uutta mahdollisuutta. Aiemmin katosi, kun ei pysty sitoutumaan ja haluaa olla yksin. Siis yksin, ei pysty suhteeseen. Annoin uuden mahdollisuuden, mitä kesti ehkä päivän.. Rakasti kuulemma, ei ikinä ennen tuntenut niin.. Ja nyt jo uusi vanha jostain menneisyydestä. Jonka kanssa haluaa ehdottomasti yrittää. En ehtinyt edes mitään paljon kysyä tai kommentoida, kun esti, siis esti mut kaikin tavoin. Alkeellistako...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis pyysi uutta mahdollisuutta. Aiemmin katosi, kun ei pysty sitoutumaan ja haluaa olla yksin. Siis yksin, ei pysty suhteeseen. Annoin uuden mahdollisuuden, mitä kesti ehkä päivän.. Rakasti kuulemma, ei ikinä ennen tuntenut niin.. Ja nyt jo uusi vanha jostain menneisyydestä. Jonka kanssa haluaa ehdottomasti yrittää. En ehtinyt edes mitään paljon kysyä tai kommentoida, kun esti, siis esti mut kaikin tavoin. Alkeellistako...

Kyllä voin sanoa, että olen järkyttynyt ja kunnolla. En ajatellut olevani hänelle joku korvaava juttu. Siis se ei tullut mieleenkään, että sillä joku muu kuitenki. Vähän käsitin niin, ettei tarvitse ketään. Voiko enää loukkaavampaa olla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä voin sanoa, että olen järkyttynyt ja kunnolla. En ajatellut olevani hänelle joku korvaava juttu. Siis se ei tullut mieleenkään, että sillä joku muu kuitenki. Vähän käsitin niin, ettei tarvitse ketään. Voiko enää loukkaavampaa olla?

Nyt keskityn vaan ihan ystäviini. Nää "rakkausdraamat" on niin nähty. Enkä edes hakenut mitään draamaa. Voin varsin hyvin olla aivan yksin. En halua haasteita ihmisten muodossa, en ole halunnut enää pitkiin aikoihin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitäisikö toista sitten tarvita johonkin? Pitääkö ihmisistä hyötyä jotenkin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitäisikö toista sitten tarvita johonkin? Pitääkö ihmisistä hyötyä jotenkin?

Missä niin sanoin? Mun mielestä jokaisen pitää löytää sisältö elämäänsä itsestään. Ei toiset ihmiset ole mitään automaatteja, joilla täytetään omaa tyhjyyttään. Sellaisilla, jotka tiedostaa tämän, toinen ihminen on vaan mukava bonus elämään. Ja siinä kohtaa, kun ollaan jo oikeassa suhteessa, ei se tarvitsevuuskaan niin väärin ole. Et vaan nyt ymmärrä mitä kirjoitin. Tunki, siis tunki uudelleen elämääni. Annoin mahdollisuuden, kun sitä pyytämällä pyysi. VALEHTELI mun merkityksen elämässään. Siis oikein emävalehteli. Mietin tässä, mikä oli motiivi. Halusi satuttaa, se on selvää, mutta miksi?? Ap

• Anonyymi

Ja kenelle tämä on? Jos mulle niin olet niin väärässä.

• Anonyymi

Aloittaja, avaatko vähän "oletko aivan sekaisin päästäsi" kohtaa?

• Anonyymi

No en avaa.

• Anonyymi

• Anonyymi

Syytät minua pleijeriksi? Vaikka pillua viimeksi sain 8v sitten?

• Anonyymi

Mutta miksi vitussa ei vaan voinu antaa olla? Piti repiä arpeitumassa olevat haavat auki ja kiertää vähän puukkoa molempiin suuntiinn vielä. Mulla mitään väliä ole. Antaa tulla vaan!

• Anonyymi

Kenelle kirjoitat??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kenelle kirjoitat??

Varmaan lähinnä itselleni. En vaan jaksa käsittää joitain ihmisiä. Pahantahtoisia lähinnä ja niitä tuntuu riittävän. Mutta miksi nää tietyt ainekset kumuloituu omalle kohdalleni? Varhaisessa kiintymyssuhteessa puutteita, äitiriippuvuutta, misogyniaa. Mahdollisesti jopa psykopatiaa. Mutta kysymys kuuluukin, miksi minä vedän puoleeni? Miksi pitää omille ongelmilleen hakea maksajaa, täysin vieraasta, ulkopuolisesta ihmisestä? Ja voin sanoa, että harvoin tapaan ketään, en hae elämääni yhtään ketään. Jostain vaan ilmaantui ko. tapaus. Mutta en tuntenut, en yhtään. Silloinhan voin ajatella niin, että kun osoittautui muuksi kuin oletukseni antoi ymmärtää, ei mitään kovin pahaa ole päässyt tapahtumaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmaan lähinnä itselleni. En vaan jaksa käsittää joitain ihmisiä. Pahantahtoisia lähinnä ja niitä tuntuu riittävän. Mutta miksi nää tietyt ainekset kumuloituu omalle kohdalleni? Varhaisessa kiintymyssuhteessa puutteita, äitiriippuvuutta, misogyniaa. Mahdollisesti jopa psykopatiaa. Mutta kysymys kuuluukin, miksi minä vedän puoleeni? Miksi pitää omille ongelmilleen hakea maksajaa, täysin vieraasta, ulkopuolisesta ihmisestä? Ja voin sanoa, että harvoin tapaan ketään, en hae elämääni yhtään ketään. Jostain vaan ilmaantui ko. tapaus. Mutta en tuntenut, en yhtään. Silloinhan voin ajatella niin, että kun osoittautui muuksi kuin oletukseni antoi ymmärtää, ei mitään kovin pahaa ole päässyt tapahtumaan.

Olit hänelle helppo vedätettävä. Sellaistahan kuvailemasi kaltaiset käyttävät hyväkseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olit hänelle helppo vedätettävä. Sellaistahan kuvailemasi kaltaiset käyttävät hyväkseen.

Niin vissiin. Hän ei vasn vaikuttanut ihan tyypilliseltä vedättäjältä, jotenkaan. Ja siltikin mietin, että mitä minusta halusi, kun ei ollut seksiä tms. Vain muunlaista yhdessäoloa ja jotenkin melko rentoa ja luontevaakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin vissiin. Hän ei vasn vaikuttanut ihan tyypilliseltä vedättäjältä, jotenkaan. Ja siltikin mietin, että mitä minusta halusi, kun ei ollut seksiä tms. Vain muunlaista yhdessäoloa ja jotenkin melko rentoa ja luontevaakin.

Tai ei sillain seksiä, lähinnä keskusteluja. Ja olisi mulle ihan alkuun hyvin riittänyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oot tyypillinen vähän höynä nainen, joka vuorotellen demonisoi ja sitten ihannoi miestä joka älysi lähteä ajoissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sori, M?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oot tyypillinen vähän höynä nainen, joka vuorotellen demonisoi ja sitten ihannoi miestä joka älysi lähteä ajoissa.

Onko tuo demonisoi joku muotisana? Vähän hassut tylsimyksethän sitä viljelee. Joka älysi lähteä ajoissa? Minä en hänessä roikkunut. Enkä tehnyt muutakaan kummallista. No tuota. Puhun suoraan asioista, olen rehellinen. Jalat maassa olen myös, enkä ihannoi ketään. Ehkä siinä vika, että olen älykäs ja riippumaton. Enkä ole hallittavissa ja manipuloitavissa. Pirun huono hyväksikäytettävä. Johan mussa niitä vikoja löytyykin. Olemattoman itsetunnon kohottajaa musta ei ehkä saa ;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko tuo demonisoi joku muotisana? Vähän hassut tylsimyksethän sitä viljelee. Joka älysi lähteä ajoissa? Minä en hänessä roikkunut. Enkä tehnyt muutakaan kummallista. No tuota. Puhun suoraan asioista, olen rehellinen. Jalat maassa olen myös, enkä ihannoi ketään. Ehkä siinä vika, että olen älykäs ja riippumaton. Enkä ole hallittavissa ja manipuloitavissa. Pirun huono hyväksikäytettävä. Johan mussa niitä vikoja löytyykin. Olemattoman itsetunnon kohottajaa musta ei ehkä saa ;)

Anteeks, millaisesta aikajänteestä tässä kaikessa on kyse? Täyttelen tässä bingolappua ja en tiedä toivonko täyttä riviä vai bustausta. Jotain syviä arpia kirjoituksesi on täällä repinyt auki ja olen nyt ihan sekaisin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Anteeks, millaisesta aikajänteestä tässä kaikessa on kyse? Täyttelen tässä bingolappua ja en tiedä toivonko täyttä riviä vai bustausta. Jotain syviä arpia kirjoituksesi on täällä repinyt auki ja olen nyt ihan sekaisin.

On ihan tuore juttu tämä. Eli voin nyt jotensakin vähän huonosti prkl. Ehkä pääsen yli, mutta minkälaisen trauman jättää, sitä en osaa sanoo vielä. Mutta varmuudella entistä arempi ja skeptisempi olen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On ihan tuore juttu tämä. Eli voin nyt jotensakin vähän huonosti prkl. Ehkä pääsen yli, mutta minkälaisen trauman jättää, sitä en osaa sanoo vielä. Mutta varmuudella entistä arempi ja skeptisempi olen.

Kiitos. Kirjoittelusi avarsi ajatteluani tai oikeastaan vahvisti jo aiemmin käsittelemiäni asioita liittyen ihmissuhdedraamailuun, kun tiedän aiemmin toimineeni kuten joskus toimin naisten kanssa.
        Toivon että pääset oman tilanteesi päälle mahdollisimman pian ja uskon että olet ihanampi kuin ongelmapesäkkeiden magneetti ja heitä paljon vahvempi. Lisäksi toivon että avautumisesi perustuu yksinomaan oikeassa elämässä elettyyn eikä tältä palstalta luettuun turinointiin, tuolla kun kirjoitit muun muassa että "Ja nyt jo uusi vanha jostain menneisyydestä" niin tällä palstalla se on mun näppäimistöltäni :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos. Kirjoittelusi avarsi ajatteluani tai oikeastaan vahvisti jo aiemmin käsittelemiäni asioita liittyen ihmissuhdedraamailuun, kun tiedän aiemmin toimineeni kuten joskus toimin naisten kanssa.
        Toivon että pääset oman tilanteesi päälle mahdollisimman pian ja uskon että olet ihanampi kuin ongelmapesäkkeiden magneetti ja heitä paljon vahvempi. Lisäksi toivon että avautumisesi perustuu yksinomaan oikeassa elämässä elettyyn eikä tältä palstalta luettuun turinointiin, tuolla kun kirjoitit muun muassa että "Ja nyt jo uusi vanha jostain menneisyydestä" niin tällä palstalla se on mun näppäimistöltäni :)

Kiitos kannustuksestasi ❤️ Todellakin sain ihan yksityisviestin tänään, jossa kertoi että menneisyydestä on nyt joku ilmestynyt, jonka haluaa katsoa. Se oli mulle shokki, koska olimme aloittaneet uudelleen yrityksen vasta tällä viikolla. Ja tosiaan valehteli, ettei kukaan koskaan ennen ole herättänyt hänessä tällaisia tunteita. Olen ihan sekaisin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä ollut usein juttuja, joissa syytetään toista sitoutumiskyvyttömyydestä? Ihminen täytyy tuntea hyvin että voi tuollaista sanoa. Moni ihminenen ei jaksa vastata toisen odotuksiin-jos omissakin tarpeeksi. Tai haluaa ennemmin olla yksin- Ei yksinolo ole sen valinneelle kielteistä! Naisena sanoisin, että elämä ilman miestä on helpompaa! Sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä ollut usein juttuja, joissa syytetään toista sitoutumiskyvyttömyydestä? Ihminen täytyy tuntea hyvin että voi tuollaista sanoa. Moni ihminenen ei jaksa vastata toisen odotuksiin-jos omissakin tarpeeksi. Tai haluaa ennemmin olla yksin- Ei yksinolo ole sen valinneelle kielteistä! Naisena sanoisin, että elämä ilman miestä on helpompaa! Sivusta

Se termi sitoutumiskammo, ei tullut alunperin omasta suustani. Ap.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos kannustuksestasi ❤️ Todellakin sain ihan yksityisviestin tänään, jossa kertoi että menneisyydestä on nyt joku ilmestynyt, jonka haluaa katsoa. Se oli mulle shokki, koska olimme aloittaneet uudelleen yrityksen vasta tällä viikolla. Ja tosiaan valehteli, ettei kukaan koskaan ennen ole herättänyt hänessä tällaisia tunteita. Olen ihan sekaisin.

Ok, toivon sinulle jaksamista ja ainakin aika parantaa ja kyynistymistä kannattaa aina kavahtaa, ihanampia ihmisiä on enemmän kuin ilkeitä :)

Ja se mies toimii aivan kuten olen itse toiminut vielä vähän nuorempana kun olin täysin keskenkasvuinen hedonisti ja naiset oli mulle melkein leluja. En tunne teitä mutta ainakin itseni tuntien väitän että se kaveri kannattaisi jättää ja pyrkiä unohtamaan jos mahdollista, suuni sylki minullakin tyhjiä sanoja silloin kun olin kuin sun vempulasi.

Ja ei siinä, kyllä naisetkin tuota tekee. Olen todistanut tapauksen missä istun seurustelusuhteessa olevan naisen kanssa kahdestaan kahvilassa ja hetken mielijohteesta se nainen näpytteli silmieni edessä mieskaverilleen tekstarin että jättää sen, mun vuoksi.

Hyvää illanjatkoa, uutta vuotta ja valoisinta pian alkavaa uutta vuosikymmentä. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ok, toivon sinulle jaksamista ja ainakin aika parantaa ja kyynistymistä kannattaa aina kavahtaa, ihanampia ihmisiä on enemmän kuin ilkeitä :)

Ja se mies toimii aivan kuten olen itse toiminut vielä vähän nuorempana kun olin täysin keskenkasvuinen hedonisti ja naiset oli mulle melkein leluja. En tunne teitä mutta ainakin itseni tuntien väitän että se kaveri kannattaisi jättää ja pyrkiä unohtamaan jos mahdollista, suuni sylki minullakin tyhjiä sanoja silloin kun olin kuin sun vempulasi.

Ja ei siinä, kyllä naisetkin tuota tekee. Olen todistanut tapauksen missä istun seurustelusuhteessa olevan naisen kanssa kahdestaan kahvilassa ja hetken mielijohteesta se nainen näpytteli silmieni edessä mieskaverilleen tekstarin että jättää sen, mun vuoksi.

Hyvää illanjatkoa, uutta vuotta ja valoisinta pian alkavaa uutta vuosikymmentä. :)

Kiitos! 😃

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      290
      5489
    2. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      70
      5056
    3. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      48
      4156
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3850
    5. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      42
      3493
    6. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      89
      3133
    7. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      72
      3006
    8. Mitä tapahtuu

Sitten keväällä ja kesällä
      Ikävä
      42
      2187
    9. Voitko sanoa jotain

Hellää?
      Ikävä
      49
      2128
    10. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      27
      2088
    Aihe