Kuinka herkkä nainen olet?

Anonyymi

Omasta puolestani vastaan; erittäin. Piiloherkkä ;)

16

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olet toinen silmäniskunainen palstalla? Ehkä niitä/meitä on enemmänkin. ;)

• Anonyymi

Onhan meitä ;))

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onhan meitä ;))

Saatan ollakkin (;

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saatan ollakkin (;

Ehkä minun ei olisi koskaan pitänyt alkaa käyttämään silmäniskua tällä palstalla; se oli käytössä jo toisilla ennen kuin tänne tulin. Erotun ehkä ilman sitäkin. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä minun ei olisi koskaan pitänyt alkaa käyttämään silmäniskua tällä palstalla; se oli käytössä jo toisilla ennen kuin tänne tulin. Erotun ehkä ilman sitäkin. :)

👍 niinpä 😅

• Anonyymi

Riippuu vähän mihin aikaan kuukaudesta kysytään. Kerran aloin itkea kun luin jostain pikkupojista, jotka pelasi jääkiekkoa vielä pienemmän pojan kanssa. Herkistyin. Oli se aika taas kuusta.. :)

• Anonyymi

Kertoisitko vähän enemmän, oletko kenties pinnalta kova?

• Anonyymi

Sen kuvan minusta voi saada.

• Anonyymi

Olen vahva ja tasapainoinen, mutta silti herkkä. En itke kerran kuussa tai salaa iltaisin. Herkkyyteni on erilaista. Liikutuin helposti ja olen herkkä huomaamaan ihmisten tunnetiloja. Tunnen voimakkasti, vaikka vain läheiset ja ystävät sen puolen minusta näkee.

Vahvuuteni näkyy siinä, että vaikeissa tilanteissa intuitiivinen luonteeni muuttuu enemmän tässä hetkessä eläväksi ja päättäväisesti vien asioita eteenpäin ja hoidan asian. S

• Anonyymi

Yksi S sai minut kerran melkein itkemään. Siinä oli pitelemistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yksi S sai minut kerran melkein itkemään. Siinä oli pitelemistä.

Saiko hän sinut melkein itkemään hyvässä vai pahassa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saiko hän sinut melkein itkemään hyvässä vai pahassa?

Öö, siltä väliltä? En kerro tänne tilannetta. Kyllä se minusta huomasi jotain

• Anonyymi

Vastaan nyt kuitenkin tuohon kysymykseen. Olen pohjimmiltani erittäin herkkä. En herkistele kuitenkaan usein. Eilen katsoin elokuvaa, joka kosketti syvältä. Sen lisäksi olen tänä syksynä ehkä itkenyt pari kertaa. Kerran kesällä. Jostain syystä eilen havaihduin laskemaan ne kerrat.

Elämä koulii ja kovettaa monia. Aina herkistelylle ei ole sijaa, jos pitää vain selvitä. En peräänkuuluta kovuutta enkä miellä herkkyyttä negatiiviseksi, päinvastoin. Erityisherkkyys voi olla samalla lahja ja rasite. Herkkyys on myös eri asia kuin herkistely. Herkkä reagoi helposti. Herkkäkään ei välttämättä ole herkistelijä, ei ainakaan yli-sellainen.

Herkkyydelle tai herkistelylle on aikansa ja paikkansa. Kannan ehkä liiankin herkästi toisten asioita omieni lisäksi. Sekään ei ole aina kovin rakentavaa. Ihmisen tulee osata sopivassa suhteessa kantaa omat taakkansa, vaikka apua saa ja tulee pyytää aina tarvittaessa. Herkänkään ei kannata aina heti rynnätä toisen taakkoja kantamaan, vaan antaa ihmisen itse kokea pettymykset ja haasteet ja opetella itse käsittelemään negatiivisia tunteita ja asioita, koska selviäminen edellyttää omaa käsittelyä ja vahvistaa omaa kykyä ja omia mielen välineitä selviytyä.

• Anonyymi

En ole kovin herkkä, valitettavasti.

• Anonyymi

Inhoan jos mua pidetään herkkänä. Masennusherkkä, burn out herkkä, itkuherkkä, pelko herkkä.. niitä olen jonka takia mun miehet ja jopa pikkusisko yleensä kokee jonkinlaista suojelun tarvetta mua kohtaan. Luulee kaikki että en osaa puolustaa itseäni ja säryn tai et mua pystyy manipuloimaan. Isäkin kohtelee mua varovaisemmin kuin siskoani.

Ärsyttävää et mua pidetään niin heiveröisenä ja puolustuskyvyttömänä.. en ole sellainen, vaikka ehkä vaikuttaa. Osaan pitää puoleni. Huolehtia itsestäni.

• Anonyymi

Liian herkkä olen, pitäis olla kylmempi ja kovempi luonteeltaan, ett pärjäisin yhdessä paikassa. Siellä ei herkkyys ole hyväks vaan haitaks ja siksikin olen lähdössä muualle tuolta. Mutt täytyy kehua sen paikan porukkaa, harvoin on ollut niin kovaluontoista porukkaa, eivät huoli hevillä porukkaansa ulkopuolista ja paikan pomo se vasta tunnekylmä ja kovaluontoinen tyyppi onkin, osaa vaan esittää mukavaa, mutt se on vain pintaa, hänestä ei oikeasti lämpöä löydy kaivamallakaan. Jos jään pidemmäksi ajaks tuonne, se vaara on ett muutun yhtä kylmäks ja kyynistyn lopullisesti tai masennukseni pahenee entisestään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      73
      4527
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      105
      3769
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      142
      3463
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      37
      1970
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      69
      1921
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1219
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      118
      1035
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      127
      944
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      55
      925
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      837
    Aihe