Rakastelu kaksoisliekin kanssa

Anonyymi

En osaa edes arvella, kuinka laajaksi mahdollisuuden ja todellisuuden rajat aukeaisivat. Ei voi ihminen kuvitella kuinka suurta se olisi.

38

6723

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Monesti jos oottaa jotain ja odotukset korkeella niin voi pettyä vaan. Kutsu pessimistiksi tässä asiassa :D

• Anonyymi

Pelkkä ajatus ja mahdollisuus sellaisenaan on jo unelmien täyttymys.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pelkkä ajatus ja mahdollisuus sellaisenaan on jo unelmien täyttymys.

On totta että mahdollisuus on.

• Anonyymi

Minkä ihmeen kaksoisliekin kanssa? tarkoitat jotain kaksosia niinkö?

• Anonyymi

Kaksoisliekki on puolikkaasi. Voisit olettaa, että kaksoisliekkisi on hyvin samanlainen kuin sinä, mutta näin ei ole. Nämä kaksi oppivat hyvin eri suunnissa, joten lopullisen jälleentapaamisen tapahtuessa kumpikin saa kaiken opitun. Ne täydentävät toisiaan.

Kun jakautuminen tapahtuu, kaksoset yhdistyvät vain hyvin satunnaisesti, joskus fyysisessä muodossa.. Tämä oppiminen jatkuu, kunnes kumpikin on saanut kaiken opin, mitä voidaan saada tässä erillismuodossa. Kehittyneemmällä sielulla on normaalia, . tavallisesti inkarnoitumattomana auttaakseen kaksosensa energian tasapainottamisessaProsenttiosuus on vähän suurempi sieluilla, jotka eivät ole vielä saaneet loppuun oppimista erillään kaksosestaan. Vaaditaan melkoista muutosta energiatasapanossa kaksosten tavatessa, joten ne eivät ole usein yhdessä fyysisessä muodossa.

Sinusta on ehkä surullista ajatella, ettei kaksosesi ole ehkä inkarnoituneena tänä aikana, koska haluat jakaa elämäsi hänen kanssaan. Tämä voi heijastaa epätäydellisyyttä, mikä on sinussa vielä läsnä. Itse asiassa jaat elämäsi hänen kanssaan, vaikket fyysisessä muodossa. Tulet havaitsemaan, että näkemyksesi tarpeesta, menettämisestä, ajasta ja paikasta ovat luonteeltaan kolmatta ulottuvuutta. Se ajatus, että olet jonkun kanssa vain silloin, jos hän on kehossa, jonka voit nähdä, Kaikki kaksoset ovat energiakontaktissa - tämän määrä riippuu siitä, oletko herännyt ja värähtelet riittävällä taajuudella.

S Tämän lisäksi kuvittele tilanne, missä tunnet toisen ja ymmärrät toista niin täysin, ettei ole mitään, mitä hän voi koskaan sanoa tai tehdä, mikä järkyttäisi sinua. Tämä johtuu siitä, että näet selkeästi äärettömän polun, mikä on johtanut teidät kummankin tähän pisteeseen.

Sielunkumppani ei ole kaksoisliekkisi. Sinulla on niitä useita, usein 6-12, ja näiden ydinsieluperheesi rakkaiden kanssa usein inkarnoidut hyvin läheisiin suhteisiin monissa elämissä. Ne ovat usein äitejä, puolisoita, veljiä ja läheisiä ystäviä, jotka auttavat meitä suuresti oppimis- ja kasvuprosessissa. Sielukumppanien välillä on suurta rakkautta ja tämän vuoksi ne voidaan helposti sekoittaa kaksoisliekkiin. Siinä missä monia kaksoisliekkejä ei ole inkarnoituneena samaan aikaan, jokaisella valotyöntekijällä on useita sielunkumppaneita inkarnoituneena ja monien on tarkoitus olla yhdessä.

Tässä viimeisessä fyysisessä inkarnaatiossa monet sielunkumppanit auttavat toisiaan tuomaan esiin syvempiä tunnetasoja, joista tarvitsee päästää irti. Vaaditaan usein jotakuta niin läheistä kuin sielunkumppani - sen suuren rakkauden kera, mikä on näiden kahden välillä - kyetäkseen pääsemään tarpeeksi syvälle nostamaan nämä haudatut alueet näkyville. Jos lempeämmät taktiikat eivät toimi näiden alueiden vapauttamisessa, joskus sielunkumppanin on jätettävä toinen.

Tämä voi olla hyvin musertavaa ja vaikuttaa tavallisesti uskomattomalta kaikille osallisille, kun usein näiden kahden ihmisen välinen suuri rakkaus on ilmeistä kaikille. Tämän teon tuomitsevat usein ankarasti sekä jätetty kumppani että monet ystävät ja perhe. Se on kuitenkin suuri rakkauden teko, johon usein ovat valmiita vain sielunkumppanit. Jos ajattelet suurempaa kuvaa, pystyt näkemään ehdottoman tarpeen sellaisen liikkeen taustalla. Suurempaan kuvaan sisältyy kaksoisliekki, elämän loppuunsaattaminen maan päällä ja ylösnouseminen.

Kun kukin valotyöntekijä saa valmiiksi tehtävät ja kaikki sopimukset, hän liittyy yhteen kaksoisliekkinsä tai jumalaisen vastakappaleensa kanssa ja nuo kaksi tekevät ylösnousemuksensa yhdessä. Ne kulkevat prosessin läpi, mikä tunnetaan ylösnousemusliekkeinä ja mikä on transformaation valoenergia. Ylösnoussut mestari Serapis Bey on tämän ylösnousemusseremonian valvoja, joka käyttää viidennen säteen puhtauden valkoista transformaatioenergiaa.

He menevät kotiin. Koti voi olla eri paikka eri ihmisille, koska jokaisen olennon evoluutio on erilainen. Mikä tahansa se on - jokin ulottuvuus, planeetta, galaksi, toinen universumi tai paluu Jumalan valtaistuimelle - sydämen syvä paikka antaa uskomattoman oikeuden ja lämmön tunteen sisällä. Sinulla on ehkä ollut elämässäsi hetkiä, jolloin laukaistiin muisto tästä paikasta ja tunsit syvää kaipausta, surua tai voimakasta halua olla jossain, mitä et pystynyt tietoisesti tajuamaan tai määrittelemään.

Voi olla, että sinä ja kaksoisliekkisi päätätte pitää uskomattoman pitkän loman (kuten ikuisuus tai pari!) työtehtävänne jälkeen täällä. Koska kaikki luominen on välitöntä viidennessä ulottuvuudessa ja sen yläpuolella, voitte kirjaimellisesti luoda mitä vaan. Jos kumpikin teistä haluaisi jakaa muutaman sata vuotta (tai viisi minuuttia) upealla, trooppisella paratiisisaarella, jossa näkyy henkeäsalpaava auringonlasku upean meren yli, niissä hienostuneissa väreissä joita näkee korkeammissa ulottuvuuksissa, se on vain ajatuksen päässä. Jos haluatte mennä kotiin tai rynnätä tutkimaan uusia palveluroolimahdollisuuksia, niin sitten on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaksoisliekki on puolikkaasi. Voisit olettaa, että kaksoisliekkisi on hyvin samanlainen kuin sinä, mutta näin ei ole. Nämä kaksi oppivat hyvin eri suunnissa, joten lopullisen jälleentapaamisen tapahtuessa kumpikin saa kaiken opitun. Ne täydentävät toisiaan.

Kun jakautuminen tapahtuu, kaksoset yhdistyvät vain hyvin satunnaisesti, joskus fyysisessä muodossa.. Tämä oppiminen jatkuu, kunnes kumpikin on saanut kaiken opin, mitä voidaan saada tässä erillismuodossa. Kehittyneemmällä sielulla on normaalia, . tavallisesti inkarnoitumattomana auttaakseen kaksosensa energian tasapainottamisessaProsenttiosuus on vähän suurempi sieluilla, jotka eivät ole vielä saaneet loppuun oppimista erillään kaksosestaan. Vaaditaan melkoista muutosta energiatasapanossa kaksosten tavatessa, joten ne eivät ole usein yhdessä fyysisessä muodossa.

Sinusta on ehkä surullista ajatella, ettei kaksosesi ole ehkä inkarnoituneena tänä aikana, koska haluat jakaa elämäsi hänen kanssaan. Tämä voi heijastaa epätäydellisyyttä, mikä on sinussa vielä läsnä. Itse asiassa jaat elämäsi hänen kanssaan, vaikket fyysisessä muodossa. Tulet havaitsemaan, että näkemyksesi tarpeesta, menettämisestä, ajasta ja paikasta ovat luonteeltaan kolmatta ulottuvuutta. Se ajatus, että olet jonkun kanssa vain silloin, jos hän on kehossa, jonka voit nähdä, Kaikki kaksoset ovat energiakontaktissa - tämän määrä riippuu siitä, oletko herännyt ja värähtelet riittävällä taajuudella.

S Tämän lisäksi kuvittele tilanne, missä tunnet toisen ja ymmärrät toista niin täysin, ettei ole mitään, mitä hän voi koskaan sanoa tai tehdä, mikä järkyttäisi sinua. Tämä johtuu siitä, että näet selkeästi äärettömän polun, mikä on johtanut teidät kummankin tähän pisteeseen.

Sielunkumppani ei ole kaksoisliekkisi. Sinulla on niitä useita, usein 6-12, ja näiden ydinsieluperheesi rakkaiden kanssa usein inkarnoidut hyvin läheisiin suhteisiin monissa elämissä. Ne ovat usein äitejä, puolisoita, veljiä ja läheisiä ystäviä, jotka auttavat meitä suuresti oppimis- ja kasvuprosessissa. Sielukumppanien välillä on suurta rakkautta ja tämän vuoksi ne voidaan helposti sekoittaa kaksoisliekkiin. Siinä missä monia kaksoisliekkejä ei ole inkarnoituneena samaan aikaan, jokaisella valotyöntekijällä on useita sielunkumppaneita inkarnoituneena ja monien on tarkoitus olla yhdessä.

Tässä viimeisessä fyysisessä inkarnaatiossa monet sielunkumppanit auttavat toisiaan tuomaan esiin syvempiä tunnetasoja, joista tarvitsee päästää irti. Vaaditaan usein jotakuta niin läheistä kuin sielunkumppani - sen suuren rakkauden kera, mikä on näiden kahden välillä - kyetäkseen pääsemään tarpeeksi syvälle nostamaan nämä haudatut alueet näkyville. Jos lempeämmät taktiikat eivät toimi näiden alueiden vapauttamisessa, joskus sielunkumppanin on jätettävä toinen.

Tämä voi olla hyvin musertavaa ja vaikuttaa tavallisesti uskomattomalta kaikille osallisille, kun usein näiden kahden ihmisen välinen suuri rakkaus on ilmeistä kaikille. Tämän teon tuomitsevat usein ankarasti sekä jätetty kumppani että monet ystävät ja perhe. Se on kuitenkin suuri rakkauden teko, johon usein ovat valmiita vain sielunkumppanit. Jos ajattelet suurempaa kuvaa, pystyt näkemään ehdottoman tarpeen sellaisen liikkeen taustalla. Suurempaan kuvaan sisältyy kaksoisliekki, elämän loppuunsaattaminen maan päällä ja ylösnouseminen.

Kun kukin valotyöntekijä saa valmiiksi tehtävät ja kaikki sopimukset, hän liittyy yhteen kaksoisliekkinsä tai jumalaisen vastakappaleensa kanssa ja nuo kaksi tekevät ylösnousemuksensa yhdessä. Ne kulkevat prosessin läpi, mikä tunnetaan ylösnousemusliekkeinä ja mikä on transformaation valoenergia. Ylösnoussut mestari Serapis Bey on tämän ylösnousemusseremonian valvoja, joka käyttää viidennen säteen puhtauden valkoista transformaatioenergiaa.

He menevät kotiin. Koti voi olla eri paikka eri ihmisille, koska jokaisen olennon evoluutio on erilainen. Mikä tahansa se on - jokin ulottuvuus, planeetta, galaksi, toinen universumi tai paluu Jumalan valtaistuimelle - sydämen syvä paikka antaa uskomattoman oikeuden ja lämmön tunteen sisällä. Sinulla on ehkä ollut elämässäsi hetkiä, jolloin laukaistiin muisto tästä paikasta ja tunsit syvää kaipausta, surua tai voimakasta halua olla jossain, mitä et pystynyt tietoisesti tajuamaan tai määrittelemään.

Voi olla, että sinä ja kaksoisliekkisi päätätte pitää uskomattoman pitkän loman (kuten ikuisuus tai pari!) työtehtävänne jälkeen täällä. Koska kaikki luominen on välitöntä viidennessä ulottuvuudessa ja sen yläpuolella, voitte kirjaimellisesti luoda mitä vaan. Jos kumpikin teistä haluaisi jakaa muutaman sata vuotta (tai viisi minuuttia) upealla, trooppisella paratiisisaarella, jossa näkyy henkeäsalpaava auringonlasku upean meren yli, niissä hienostuneissa väreissä joita näkee korkeammissa ulottuvuuksissa, se on vain ajatuksen päässä. Jos haluatte mennä kotiin tai rynnätä tutkimaan uusia palveluroolimahdollisuuksia, niin sitten on.

Mä olen loutanu omani.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä olen loutanu omani.

Kuin myös. Osutaanko yhteen? Tuntuu samalta. Ehkä sen tietää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuin myös. Osutaanko yhteen? Tuntuu samalta. Ehkä sen tietää.

Osutaan yhteen. Kyllä sen tietää. 😊 💞

• Anonyymi

Se nousee johki korkeuksiin kyllä. En mäkään osaa sitä kuvitella kyllä.

• Anonyymi

Olen ollut pitkään kahden vaiheilla kaksoisliekkiasian suhteen. Ehdin lopulta jo ajatella, että paskanmarjat, mitään sellaista oo olemassakaan. Viime aikoina olen joutunut / saanut mahdollisuuden tarkistaa kantaani.

Jo vain. Aloituksessa mainittu tapahtuma kaksoisliekkien kesken on todennäköisesti jotain lähes järjen vievää. Kun liekit vääjäämättä näyttävät ja näkevät toisensa aineettomalla tasolla paljaina, kuin läpivalaistuina, ilman rajoittavia maskeja ja kuoria, rakastelu on vapaa kaikista peloista ja olettamuksista. Se on puhdasta ja tarkoituksenmukaista. Pelkkien fyysisten kehojen sijaan rakastelu ylettyy korkeammalle tietoisuuden tasolle, tasolle, jossa kommunikointiin eivät riitä pelkät sanat...

• Anonyymi

Kaksoisliekki- teorialla rahastetaan. Ja sitten se on myös selitys mahdottomiin ihmissuhteisiin. Eli ihmiset vetävät puoleensa hullun lailla. Seksuaalisesti, mutta mentaalitasolla ei mikään sitten sujukkaan, vaikka miten toivoisi. Nyyh. Voi myös olla läheisriippuvaisten kammottava roikkumissuhde.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaksoisliekki- teorialla rahastetaan. Ja sitten se on myös selitys mahdottomiin ihmissuhteisiin. Eli ihmiset vetävät puoleensa hullun lailla. Seksuaalisesti, mutta mentaalitasolla ei mikään sitten sujukkaan, vaikka miten toivoisi. Nyyh. Voi myös olla läheisriippuvaisten kammottava roikkumissuhde.

Ai. Miten ja ketkä siinä rahoiksi lyövät?? Varsin hullun kuuloinen väite, ottaen huomioon yltiörationaaliselta äkkiseltään vaikuttavan maailmankatsomuksesi. Perustatko väitteesi omiin kokemuksiisi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja noin ajattelee vain sellainen joka ei ole sitä itse kokenut..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai. Miten ja ketkä siinä rahoiksi lyövät?? Varsin hullun kuuloinen väite, ottaen huomioon yltiörationaaliselta äkkiseltään vaikuttavan maailmankatsomuksesi. Perustatko väitteesi omiin kokemuksiisi?

Rahoiksi lyövät kaikennäköiset hömppämeediot ja ennustajat ja muka-auttajat. Guuglaileppa vähän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rahoiksi lyövät kaikennäköiset hömppämeediot ja ennustajat ja muka-auttajat. Guuglaileppa vähän.

Tuo kaksoisliekkiteoria ei sinänsä ole mikään uusi asia. Heksagrammi kuvaa kahta kolmiota (liekkiä), feminiiniä ja maskuliinia. Kolmio kärki ylöspäin symboloi maskuliinia, kärki alaspäin feminiiniä. Juutalaiset kutsuvat sitä Daavidin tähdeksi, mutta sitä käytettiin jo Sumeriassa ja aryan- risti kuvaa kenties samaa. Aryan-risti on nähtävissä jo Antrean kalaverkon kohossa.

Luulen, että tiedän kuka on ns. kaksoisliekkini, mutten kyllä IKINÄ menisi sanomaan sitä kyseiselle henkilölle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo kaksoisliekkiteoria ei sinänsä ole mikään uusi asia. Heksagrammi kuvaa kahta kolmiota (liekkiä), feminiiniä ja maskuliinia. Kolmio kärki ylöspäin symboloi maskuliinia, kärki alaspäin feminiiniä. Juutalaiset kutsuvat sitä Daavidin tähdeksi, mutta sitä käytettiin jo Sumeriassa ja aryan- risti kuvaa kenties samaa. Aryan-risti on nähtävissä jo Antrean kalaverkon kohossa.

Luulen, että tiedän kuka on ns. kaksoisliekkini, mutten kyllä IKINÄ menisi sanomaan sitä kyseiselle henkilölle.

Elämä sen verta helvettiä, että itse en ainakaan toivo uusintaa tälle. Yksi via dolorosa riitti mulle kiitti. Tähän teoriaanhan kuuluu se, että useamman kerran pitää lusii, jotta voi olla riittävä. Mutta uskonnot on kehitelty just siks, että noudatetaan etiikkaa ja kristinuskossa maksetaan aneita tänäkin päivänä. Sekä halutaan lohtuu, kun huomataan et vituiks män tää laiffi tai että ikävöidään menetettyä läheistä. Ei mee tasan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Elämä sen verta helvettiä, että itse en ainakaan toivo uusintaa tälle. Yksi via dolorosa riitti mulle kiitti. Tähän teoriaanhan kuuluu se, että useamman kerran pitää lusii, jotta voi olla riittävä. Mutta uskonnot on kehitelty just siks, että noudatetaan etiikkaa ja kristinuskossa maksetaan aneita tänäkin päivänä. Sekä halutaan lohtuu, kun huomataan et vituiks män tää laiffi tai että ikävöidään menetettyä läheistä. Ei mee tasan.

En tiedä tarkemmin asiasta, en ole perehtynyt mihinkään kaksoisliekkiteorioihin, se vaan, että heksagrammi on vanhempi eikä siihen ainakaan minun tietääkseni kuulu tai ole koskaan kuulunut mitään lusimisia tms. eikä edes nykyjuutalaisuutta.

• Anonyymi

Puhut asiaa sanat ei riitä...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja noin ajattelee vain sellainen joka ei ole sitä itse kokenut..

Juuri näin sellainen jolla ei ole kokemusta hienoin asia jonka olen itse kokenut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama täällä en menisi sanomaan, mutta ihmettelen, jos ei tietäisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oikeilla liekeillä kahdella ei ole mitään tekemistä rahan kanssa. On jotain niin paljon suurempaa.

• Anonyymi

Heltta heiluu kun kaksousliekit kohtas 70 vuotiaana

• Anonyymi

• Anonyymi

Mikä helxetin kaksoiliekki, onko tämä jotain Harry Potteria vai missä mennään?

• Anonyymi

Minä olen kokenut tuon kaksoisliekin kanssa rakastelun, se on äärimmäisen kaunis ja tietoisuudentajun laajentava kokemus, siinä 2 sielua yhtyy toisiinsa ja kokee Jumalan rakkauden ja hellyyden kokonaisuudessaan, kokemusta ei pysty selittämään jos sitä ei ole kokenut.

• Anonyymi

Minä myös ja sitä ei voi edes selittää sellaselle joka sitä ei ole itse kokenut. Kokemus on kuten ilmaisit sanoin.

• Anonyymi

Ei voi tietää ei

• Anonyymi

Oinas ja skorpioni?

• Anonyymi

No niinpä. Samaa olen miettinyt minäkin. Sitä odotellen. Kyllä se toteutuu.

• Anonyymi

No höps, radio novalla oli juttu tantra seksistä.
      Jos katselet ja hyväilet puolisoasi 4 tuntia niin saat hyvän tyydytyksen, ei siihen mitään kaksoisliekkiä tarvi.
      Tai sit jos haluat nopeaan?

• Anonyymi

Kaikki käy. Me kokeillaan kaikkea.

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi

Sitä tunnetta ei oikein voi sanoin kuvailla.
      Se yhteyden tunne ja sielun kosketus, kyyneleet vain alkoivat valua ja itkin, onnesta, kaipuusta, surusta, hyvästä olosta. Koskaan ennen tai sen jälkeen en ole tuntenut sellaista saati itkenyt rakastelun jälkeen.

• Anonyymi

Olen saanut kokea ja tuntea kuinka minulle läheinen ihminen, nainen (pidin/pidän edelleen häntä sielunkumppanina) voi herkistyä niin voimakkaasti rakastelun jälkeen, että kyyneleet valuivat valtoimenaan. Ne olivat onnen ja ilon kyyneleitä. Se oli niin niin kaunista ja ainutlaatuista.

Tilanne itseäkin hiukan säikäytti. Mutta niin silloin kun myös jälkeenpäin olen voinut ajatella, että silloin siinä tilanteessa välillämme saavutettiin jotain erityistä, ihanaa, jota mikään ei voisi koskaan meiltä pois ottaa. Hänestä ja minusta oli tullut me.

Rakastelun jälkeen hän asettautui viereeni, halasin häntä niin, että hänen mielensä ja sydämensä pääsivät rauhoittumaan ja tasaantumaan, kun samalla pyyhin hänen kyyneleitään. Kuuntelin hänen hengitystään ja katsoin häneen lempeitä kasvojaan ja silmiään.

Valitettavasti yhteinen onnemme päättyi ennen aikojaan ja siitä olen edelleen hyvin surullinen.

Aina kuitenkin voin häntä muistella rakkaudella. Hänellä on ikuisesti paikka sydämessäni.❤️

Tämä viesti on mieheltä naiselle sivusta.

• Anonyymi

En jaksanut lukea viestiketjua. Kommentoin tähän, että olisikohan se sellainen Twilight - kokemus😍💥?😝

• Anonyymi

sinun kanssasi kaikki käy,

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      64
      4431
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      97
      3678
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      108
      3321
    4. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      68
      1883
    5. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      19
      1883
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      87
      1129
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      82
      819
    8. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      44
      803
    9. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      105
      797
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      23
      764
    Aihe