Vuodenvaihtumista voi juhlia Tipattomalla Tammikuulla.

Anonyymi

Eikö vain. Kokonainen Tammikuu selvinpäin ilman päihteitä, alkoholijuomia ja tupakkaa. Mikä säästö siitä tulisi jo kuukaudenaikana. Onko kukaan laskenut, mitä euroja jäisi säästöön? Ja mitä se säästö tekisi vuodenaikana.? Jokainen voi sen laskea omalla kohdallaan. Varmaan satoja euroja vuodessa.

12

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joku jo nosti peukkua tästä avauksesta, vaikka ei kommentia ole tullut. Aivan liianaikaista peukkuja nostaa. Mikä muuten tuo peukutuksentarkoitus on? En minä tiedä. Kunhan aloituksen tein.

• Anonyymi

Olutta ja viinaakin voi ottaa jos ei halua säästää rahojaan jos sitä on riittävästi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olutta ja viinaakin voi ottaa jos ei halua säästää rahojaan jos sitä on riittävästi.

Ei rahaa ole riittäväästi, ei minulla. Mutta jos lotossa voittaisi olisi tilanne toisin, silloin rahaa olisi riittävästi. Mutta nyt ei ole euroja lompakossa. Mutta jotain on vähän jäljellä, jota voi ottaa. Ihan vaan saunajuomaksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jep, muutama satanen vuodessa 🍿🥳🍿Suomessa en alle satasen iltaa viittiny ees muistella, se menee jo kahviin 😂🤣
        Nykyään tossa lähikuppilassa juottaa pienen seurueen 50:llä eurolla.. Ja on muuten tasokkaampi ku Lieksassa yksikään 🤗

• Anonyymi

Suurkuluttajalla menee alkoholiin noin 5000 euroa vuodessa ja tupakkaan 4000 euroa vuodessa.

Mnä lopetin tupakan polton 42 vuotta sitten, joten olen säästänyt nykyrahassa
      150 000 euroa. Alkoholin käytön lopetin kokonaan 15 vuotta sitten ja siinä olen säästänyt 50 000 euroa.

• Anonyymi

Kova olet ollut juomaan myöntää täytyy! Jos lasket 20e kossupullolle hintaa niin 5000 eurolla saa 250 kossupulloa, ihme että olet hengissä.

• Anonyymi

Tammikuu on päihteetön, ei edes skumppaa.
      Sama jatkuu vielä Helmikuun ajan kun alkuun on päässyt!

• Anonyymi

Nämä tipaton tammikuu ja hepatiitön helmikuu ovat amatöörijä. Tosimies otta aina. Samaten amatöörit ottaa vain juhlapäivinä. Tosimiehet ottaa joka päivä. Ne on tosi miehiä.

• Anonyymi

Kilju on halpaa.

• Anonyymi

no höppöö hommaa kyllä viinaa saap juua ja paljon itekkin istun bupissa keppanalla ja kotona aamusta votkaa naamaan ei tarvite syyvä liikaa ruokaa ja pyssyy laihana mitä lieksassa tekisi jos ei jois? juonu oon 38 vuotta ja maksakin kestää!

• Anonyymi

Minä en tipoittelua harrasta. Minulla ovat kaikki kuukaudet tipattomia. Minä juon joka päivä kulauksittain - en tipoittain.

• Anonyymi

Tosia asiaa. Itsekkin Kossuannos kerralla huiviin. Ilman irvistelyjä ja mehuja.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      93
      4732
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      113
      3902
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      205
      3774
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      88
      2169
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      75
      1951
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      79
      1328
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      131
      1224
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      161
      1193
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      53
      1085
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      33
      942
    Aihe