sitten se yhteen vievä polku täältä vaikka ylipäätänsä tänne saatuin eksymään ihan toisen naisen (jonka henkilöllisyyden itse tiedät) kautta 8 vuotta sitten?
Ei se onnistu ellet ole edelleenkään valmis kulkemaan polkua pitkin ja tulemaan siihen yhteiseen risteykseen, missä kohdattaisiin taas ihan oikeassa elämässä.
Se polun yhdistäminen vaatii joko sun henkilökohtaisen yhteydenoton tai sallimisen sen mulle. ja sen yhteydenoton teknologian kertomisen missä se olisi nykymaailmassa mahdollista (koska niitäkin on jo X tapaa, koska se "ota kiinni jos saat" -tapa kuulu kuin about teini-ikään/varhaisaikuisuuteen.)
/JuhaR68
MiaP75, niin että löydetäänkö
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Oletko pappa miettinyt et olet ainoa 50 v täällä ja muut ovat täällä 18-30 vuotiaita?
- Anonyymi
Nekin miiat jotka sinusta on sokeita reettoja ja rääkyviä tarjoja ovat 18 vuotiata veetejä ja tiittuksia?
- Anonyymi
Ja ne joita huorittelet ja sanot rotulitnikoiksi ovat 16 vuotiata amandoja!
Mutta ei se sinua kiinnosta. Harhainen kännipääs näkee teinin angstaamassa tarjana tai pantavana miiana. Pedofiliasta viis. - Anonyymi
Sitten vanha setä haaveilen puhuu rivoja jollekin yläkoulussa olevalle jota vittu luulee miiaksi kun nuori pelkää poikia ja on neitsyt!
Totta vitussa pelkää! Sehän on murrosikäinen lapsi! Kuuluu ikään pelätä poikia
Toisin kuin vaihdevuosissa kulkeva mia
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724374Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1003810Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363489- 513090
- 402588
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182499Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222282- 231946
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami151712Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?331672