Olen seurannut näitä kaikenmaailman onecoinia ja muita verkostojuttuja. Tämän Crown1 uskon kuitenkin poikkeavan siinä, että se toimii aidosti. Mielelläni juttelisin asian sähköpostien välityksellä pete9(@)netti.fi
Ideahan on siinä, että näin halvalla (99e) et saa mistään eläkevakuutusta!
Tulkaa keskustelemaan!
Mä näkisin näin
9
675
Vastaukset
- Anonyymi
Kyseessä on rehti pyramidisysyeemi eikä ole laillinen konsepti.
Asia on tutkittu ja tästä asiasta ei ole mitään epäselvyyttä. On aivan yhdentekevää, mitä muuta väitetään.
Ei tule pitkäikäinen homma tuosta ja menettämiseuraamuksia tulossa 100% varmuudella. Että turha vinkua sitten myöhemmin, ettei olisi varoitettu.
Ota opiksi nyt heti! - Anonyymi
Täysin surkeaa huijausta. Myyvät peliteollisuudesta "siivua" aikuisille, jotka eivät ymmärrä peleistä mitään.
Nuo pelit joita tuossa hommassa on mukana, (pasianssia, mahjongia ym värikuplanräjäyttelyä, noita saa pelata netissä ilmaiseksi, ja lisäksi Windows tarjoaa myös pasianssit ilmaiseksi.
Yksikään oikeasti pelaava ei tule ostamaan ja maksamaan tuolle firmalle peliajasta.
Surkeat pelit, ja kaikki todelliset pelit, sekä merkittävät peliyhtiöt puuttuvat sopimuskumppanuudesta.
Jäljelle jää huijata tietämättömiä aikuisia, jotka eivät itse pelaa, sijoittamaan MUKA peliyhtiötoimintaan.
Kun väittävät että "kyllä tänne on maksavia pelaajia rekisteröity ja näytettävissä"....
Joo, kyse on niistä aikuisista jotka ovat kokeeksi maksaneet katsoakseen missä ovat mukana.
Älkää kukaan lähtekö tähän.
PONZUHUIJAUS, jossa perustajat keräävät piensijoitusten kautta ymmärtämättömiltä rahat pois sata euroa kerrallaan, ja häipyvät kuin tuhka tuuleen. - Anonyymi
Aloitus tarkoittaa CROWD1 toimintaa. Viimeinen kirjain on väärä. Crowd1 toimii edellämainitulla "pelialalla".
Lisätietoa tuosta PONZIHUIJAUKSESTA kun kerkeen.- Anonyymi
Näin se on.
Kulissina pelit - tosiasiassa on yhdentekevää mikä tässä (kin) tapauksessa on tuote. Binääripalkkiot juoksee iloisesti vaikka tuotteena olisi mitä huuhaata!
- Anonyymi
Liittykää vielä kun se on mahdollista! Sijoittakaa niin paljon, kuin saatte vain kerättyä! Ja pian!
Poijjaat! Taasen! Olen kiinnostunut! Mutta laita tähän suoraan lisätietoa että voimme rauhassa tutkia ja puntaroida. Turha näitä on sähköpostitse selvitellä.
Toivottavasti agendasi on sellainen että se kestää päivänvaloa? Jos näin on, niin silloinhan voidaan selvitellä asiaa suoraan tässä palstalla, eikö vaan?- Anonyymi
Crowd1 näyttää myyvän myös näitä "KOULUTUSPAKETTEJA" kuten Onecoinkin teki.
Mallia otettu Onecoinista, mutta kallein koulutuspaketti maksaa näillä 2500€, kun Onecoin otti 5000€.
Ovat varmaankin ajatelleet että otetaan vain puolet Onecoinin vaateesta niin saattaa joku vielä tulla "korjaamaan tappioitaan" ja "tienaamaan" Onecoin -menetyksiään tällä takaisin.
- Anonyymi
Liityin ja kohta kotiutan koko Veskallisen rahaa, siinähän te luuserit taas louhitte jotain kuivaa leivänkänttyä.
- Anonyymi
Lääkkeet!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Elina Valtosella täydellinen mahalasku Ylen Ykkösaamussa. Ei hallitse alkuunkaan tonttiaan.
Ulkoministerimme Elina Valtosen haastattelu Ylen Ykkösaamussa 25.1.2025 oli jotain niin kiusallista katsottavaa, ettei4763324- 1491506
- 851241
Maisa Torppa
Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL1191154- 2261093
Nainen, haluatko olla haluttava
Miettinyt tässä salaisuutta sun vetovoimallesi. Kaunis? Kyllä. Kiinnostava luonne? Kyllä. Hyvä kroppa? On. Harrastukset,441011Kerro yksi positiivinen kokemus kaivatusta
Voi tunnistaa. Jos ei ole positiivista, voi kertoa negatiivisen. Ne ehkä jää mieleen paremmin.37981Olen niin pettynyt itseeni
Että sait väärän kuvan minusta ja luulit etten ole kiinnostunut ja menit eteenpäin. Miten nyt käy jos vielä haluamme toi40980- 10940
- 102922