Ois kiva jutella :).
Onko täällä uskovaisia nuoria?
24
167
Vastaukset
- Anonyymi
Minkä ikäisiä nuoria etsit juttuseuraksi?
- Anonyymi
Natasha_ kirjoitti:
Voin kyllä jutella eri ikäisten kanssa, olen itse 22vee.
Mitähän kautta voisi jutella kanssasi, jos tätä foorumia ei koe riittävän rauhaisaksi paikaksi?
Anonyymi kirjoitti:
Mitähän kautta voisi jutella kanssasi, jos tätä foorumia ei koe riittävän rauhaisaksi paikaksi?
Jt!
Lähinnä ajattelin kirjoitella täällä, että oppisin kirjoittamaan suomea.Anonyymi kirjoitti:
Mitähän kautta voisi jutella kanssasi, jos tätä foorumia ei koe riittävän rauhaisaksi paikaksi?
Vitun perverssi, luuletko oikeasti ettei natasha ole keski-ikäinen karvainen incel?
- Anonyymi
Tällä keskustelupalstalla käy kirjoittamassa hyvin erilaisia ihmisiä. Jotkut, kuten esim. Tähtiryhmän nuoret, ovat uskovaisia. Sitten on ajankulukseen täällä pilkkaamassa kävijöitä, kuten kirjoituksista huomaat.
Minäkin toivoisin, että täällä olisi aitoa uskovaisten välistä, rehellistä keskustelua, mutta jää suurimmaksi osaksi toiveajatteluksi. - Olen kyllä aika hyvin oppinut hyppimään asiattomat kommentit ylitse niitä enempää huomioimatta.
Eikö paikkakunnaltasi löydy rauhanyhdistyksen toimitiloja? Sieltä löydät varmemmin uskovaisia ihmisiä, myös nuoria.Kiitos vastauksesta........... minäkin kuulun Tähtiryhmään. Olen Venäjältä, olen uskovainen.
Asun Moskovassa, mutta olen nyt tullut tänne Petroskoihin joulua ja uutta vuotta viettämään.
Minulla on mies ja kaksi lasta. Opiskelen lääkäriksi.- Anonyymi
Natasha_ kirjoitti:
Kiitos vastauksesta........... minäkin kuulun Tähtiryhmään. Olen Venäjältä, olen uskovainen.
Asun Moskovassa, mutta olen nyt tullut tänne Petroskoihin joulua ja uutta vuotta viettämään.
Minulla on mies ja kaksi lasta. Opiskelen lääkäriksi.Miten on mahdollista, ettei sinulla ole enenpää lapsia.
Et sinä jouda opiskelemaan, lapsia sinun pitäisi saada, nuori ihminen. - Anonyymi
Natasha_ kirjoitti:
Kiitos vastauksesta........... minäkin kuulun Tähtiryhmään. Olen Venäjältä, olen uskovainen.
Asun Moskovassa, mutta olen nyt tullut tänne Petroskoihin joulua ja uutta vuotta viettämään.
Minulla on mies ja kaksi lasta. Opiskelen lääkäriksi.SRK-valtakunnan uskovilla pitää olla yli 10 lasta että pidetään uskomassa olevana.
Onko teillä siellä turhaan kukkineita sinkkuja jotka eivät srk-valtakunnan lissäntymisristiä ole ottaneet ?
Olavi veli - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
SRK-valtakunnan uskovilla pitää olla yli 10 lasta että pidetään uskomassa olevana.
Onko teillä siellä turhaan kukkineita sinkkuja jotka eivät srk-valtakunnan lissäntymisristiä ole ottaneet ?
Olavi veliMitä luulette saavuttavanne rienauksila? Palstalta poistuu viimeinenkin asialliseen keskusteluun kykenevä touhujenne vuoksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä luulette saavuttavanne rienauksila? Palstalta poistuu viimeinenkin asialliseen keskusteluun kykenevä touhujenne vuoksi.
Ehkäpä myös vanhemmat ihmiset ovat hyviä juttukavereita. Etenkin ne jotka ovat hyvästelleet uskonnot. He ovat läpikäyneet maanpäällisen helvetin.
- Anonyymi
Natasha, kerroppa meille, minkälaista on olla siellä Venäjällä uskovainen.
Täällä on aika vähän uskovaisia. Meillä on tapakulttuurissa vähän eroja, niin luulen. Minä kuuntelen Suomesta nettiseuroja.
Venäjälle on tullut Kristuksen seuraajia. He ovat saaneet uskon Israelissa käydessään vanhoillislestadiolaisilta. Niin he ovat kertoneet, en tiedä siitä sen enempää.- Anonyymi
Natasha_ kirjoitti:
Täällä on aika vähän uskovaisia. Meillä on tapakulttuurissa vähän eroja, niin luulen. Minä kuuntelen Suomesta nettiseuroja.
Venäjälle on tullut Kristuksen seuraajia. He ovat saaneet uskon Israelissa käydessään vanhoillislestadiolaisilta. Niin he ovat kertoneet, en tiedä siitä sen enempää.Oletko niiden vanhauskovaisien jälkeläinen, jotka ovat olleet siellä Venäjällä uskovaisia Neuvostoliiton aikanakin.
- Anonyymi
Natasha_ kirjoitti:
Täällä on aika vähän uskovaisia. Meillä on tapakulttuurissa vähän eroja, niin luulen. Minä kuuntelen Suomesta nettiseuroja.
Venäjälle on tullut Kristuksen seuraajia. He ovat saaneet uskon Israelissa käydessään vanhoillislestadiolaisilta. Niin he ovat kertoneet, en tiedä siitä sen enempää.Venäjällähän korvikset ovat sallittuja, mutta heti rajan Suomen puolella ne ovat SRK opin mukaan kadottava synti.
SRK synnit ovat ajan ja paikan mukaan vaihtelevia.
Pitäisi kehittää kännykkään oma applikaatio joka päivittää kännykkääsi sen hetkisen hja paikanmukaisen syntilistan.
Muuten voi eksyä vahingossa SRK:n tekemältä kaidalta tieltä.
Olisi siinä taas epäuskoisilla ihmettelemistä.
- Anonyymi
Minuakin kiinnostaa, oletko samassa uskossa kuin "vanhauskovaiset"? Oletko tietoinen seuroista, joihin SRK lähettää puhujia Venäjälle, mm. tänä syksynä Venäjän syysseuroihin Kontupohjaan? Siellä on kuulemma ollut taas hyvät seurat, niistä oli juttu Päivämiehessäkin :)
En ole vanhauskoinen, olen tehnyt Suomen suviseuroissa parannuksen. Käyn Venäjälläkin seuroissa. Kuuntelen nyt Tampereelta seuroja.
- Anonyymi
Onko vanhauskovaiset säästyneet kososlaiselta hengeltä?
Olen käsittänyt, etteivät ole kovin hyvissä väleissä SRK:n kanssa. - Anonyymi
Kerrot, että tapakulttuurissa on jonkin verran eroja. Uskon niin olevan, mutta kun sama usko yhdistää eri kansallisuuksia, niin se on tärkeintä. Ehkä itse uskomisen tärkeys korostuu, kun ei pidetä joitakin pieniä tapaeroavuuksia oleellisina. Ole onnellinen uskon löytymisestä :)
- Anonyymi
Miten uskovaisilla voi olla kulttuurillisia eroja, voisitko Natasha selventää.
- Anonyymi
Joillakin paikkakunnalla nuorilla on ystäviä ja on taasen paikkakuntia jossa nuoret ovat hyvin yksinäisiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joillakin paikkakunnalla nuorilla on ystäviä ja on taasen paikkakuntia jossa nuoret ovat hyvin yksinäisiä.
Suomessa nuoret ovat yksinäisiä juuri näin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomessa nuoret ovat yksinäisiä juuri näin.
Tuttu tunne Vl porukoissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuttu tunne Vl porukoissa.
Ei niitä nuoria paljo muualla tapaa kun suviseuroissa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110881"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483
