Ois kiva jutella :).
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.
Luetuimmat keskustelut
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Mitähän sitä...Tsuumailin vähän muuallekin välillä ja törmäsin ajatuksiin, että miehen tulee suojella naista kaikelta pahalta. Mutta yhtään ei oltu eritelty mitä se kaikki paha on, jolta suojella. Jotenpas kysynkin kyselyikäni kyselyn…
- Hävettävä käytösHävettääkö sinua jokin?
- Kuka murtautu illalla kipparilleJotaki hampuusia kannettu ambulanssiin ja kipparin iso ikkuna palasina..Mitä tapahtunu??
- Kuvittelin että oltiin läheisempiäYstäviä, tavallaan. Mutta ei sitten oltukaan sun näkökulmasta. Pettymys, mutta totun kyllä asiaan vähitellen.
- Susilauma KorkatissaKahdeksan suden lauma käynyt repimässä Hankosen Antin lampaat Korkatissa torstain vastaisena yönä. Mahtavaa luonnon Monimuotoisuutta. ViherVasemmisto ja Greenpeace kiittää.
- Myönnä poisLoukkaannuit mulle silloin aikoinaan? Ne viestit, väärinymmärrykset, kaikki. Miehelle
- Omapahan on vikasi jos jää loppuelämän romanssi välistä kun haluat olla itsepäinen jääräJa tuomita, jotain mitä et kykene ymmärtämään, antamatta edes mahdollisuutta, vaikka olen tehnyt parhaani elämäni edistämiseksi ja oikeasti yrittänyt!! Itken tyynyyn... tuskin edes yhtä vuotta ilman itsetuhoisia ajatuks…
- Tule sunnuntaina juna-asemalleKello kymmenen aikaan, tavataan siellä. Ainoa ja viimeinen tilaisuus tavata. Jos et tule niin et enää koskaan näe minua. En halua kirjoitella mitään, en halua kuulla selityksiä. Haluan tavata.
- Onko se sinun mielestäsiminun syyni, että tilanne on se mikä se on? En tiedä. Toisaalta, en pysty uskomaan että millään minun tekemisilläni olisi ollut juurikaan merkitystä.
- kunnioitan tahtoasiEn tule sinua enää lähestymään.
- Eiköhän tämä ole jo tässäParivuotta hukkaan heitetty.
- Onko tarkoitus ottaa ihmisten eläkevarat valtion käyttöön?Vai mistä tässä eläkeiän nostossa hamaan tappiin on kyse? Eihän moni sitten saisi käytännössä eläkettä koskaan vaikka eläkemaksuja koko elämänsä olisi maksellutkin.
- Mitä enää haluat??Tätä on kestänyt liian kauan!
- Perjantai jälleen bläähViikonloppuna sataa, mitä meinaatte tehdä? Pian on syyslomakin, suunnitelmia tähän säähän? Mulla olis pihahommaa vielä, mutta en helvetissä mene sateeseen kastumaan. Kasvoi vähän kyr*äkin otsaan kelin takia. Eikö nyt vo…
- Tiedätkö yhtäkään näistä "julkkiksista"? Elämäni biisi vieraslista la 10.10. hämmästyttääElämäni Biisissä on totuttu näkemään suomalaisia julkisuuden henkilöitä, jotka ovat koko kansalle tuttuja. Vieraita on ollut mm. viihteen, taiteen, tieteen, urheilun, politiikan ja kulttuurin saralta. Jos on ollut koko …
- Haluan sanoa sulle miesEttä pysytään molemmat pois täältä palstalta. Maltetaan olla pois, koska olosi on silloin parempi. Minä en kirjoittele enää, joten voit unohtaa tämän. Ottaisitko minuun yhteyttä muuta kautta, jos haluat. Olisin onnessan…
- Paras paikka asua?Mikä olisi paras paikka asua Suomussalmella,kun ulkopaikkakuntalainen sinne muuttaa. Suomussalmen kk viehättää, mutta olisiko Ämmänsaari parempi ja mikä alue siellä? Nyt saa kehua ja haukkua, mutta apuja päätöksentekoon…
- Vappu Pimiä lataa suorat sanat MasterChef-kritiikistä: "Tee niin tai näin, niin se on aina..."Vappu Pimiä liittyi viime MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoon. Pimiän rinnalla tuomaroivat Helena Puolakka ja Henri Alén. Pimiä toi tuomarikolmikkoon näkemystä ja kulmaa huippuravintoloiden keittiöide…
- Oon haaveillut vaan susta...Sinkku oon ollut kokoajan...
Vastaukset 24
Vanhimmat
Minkä ikäisiä nuoria etsit juttuseuraksi?
Voin kyllä jutella eri ikäisten kanssa, olen itse 22vee.
Mitähän kautta voisi jutella kanssasi, jos tätä foorumia ei koe riittävän rauhaisaksi paikaksi?
Jt!
Lähinnä ajattelin kirjoitella täällä, että oppisin kirjoittamaan suomea.
Vitun perverssi, luuletko oikeasti ettei natasha ole keski-ikäinen karvainen incel?
Tällä keskustelupalstalla käy kirjoittamassa hyvin erilaisia ihmisiä. Jotkut, kuten esim. Tähtiryhmän nuoret, ovat uskovaisia. Sitten on ajankulukseen täällä pilkkaamassa kävijöitä, kuten kirjoituksista huomaat.
Minäkin toivoisin, että täällä olisi aitoa uskovaisten välistä, rehellistä keskustelua, mutta jää suurimmaksi osaksi toiveajatteluksi. - Olen kyllä aika hyvin oppinut hyppimään asiattomat kommentit ylitse niitä enempää huomioimatta.
Eikö paikkakunnaltasi löydy rauhanyhdistyksen toimitiloja? Sieltä löydät varmemmin uskovaisia ihmisiä, myös nuoria.
Kiitos vastauksesta........... minäkin kuulun Tähtiryhmään. Olen Venäjältä, olen uskovainen.
Asun Moskovassa, mutta olen nyt tullut tänne Petroskoihin joulua ja uutta vuotta viettämään.
Minulla on mies ja kaksi lasta. Opiskelen lääkäriksi.
Miten on mahdollista, ettei sinulla ole enenpää lapsia.
Et sinä jouda opiskelemaan, lapsia sinun pitäisi saada, nuori ihminen.
SRK-valtakunnan uskovilla pitää olla yli 10 lasta että pidetään uskomassa olevana.
Onko teillä siellä turhaan kukkineita sinkkuja jotka eivät srk-valtakunnan lissäntymisristiä ole ottaneet ?
Olavi veli
Mitä luulette saavuttavanne rienauksila? Palstalta poistuu viimeinenkin asialliseen keskusteluun kykenevä touhujenne vuoksi.
Ehkäpä myös vanhemmat ihmiset ovat hyviä juttukavereita. Etenkin ne jotka ovat hyvästelleet uskonnot. He ovat läpikäyneet maanpäällisen helvetin.
Natasha, kerroppa meille, minkälaista on olla siellä Venäjällä uskovainen.
Täällä on aika vähän uskovaisia. Meillä on tapakulttuurissa vähän eroja, niin luulen. Minä kuuntelen Suomesta nettiseuroja.
Venäjälle on tullut Kristuksen seuraajia. He ovat saaneet uskon Israelissa käydessään vanhoillislestadiolaisilta. Niin he ovat kertoneet, en tiedä siitä sen enempää.
Oletko niiden vanhauskovaisien jälkeläinen, jotka ovat olleet siellä Venäjällä uskovaisia Neuvostoliiton aikanakin.
Venäjällähän korvikset ovat sallittuja, mutta heti rajan Suomen puolella ne ovat SRK opin mukaan kadottava synti.
SRK synnit ovat ajan ja paikan mukaan vaihtelevia.
Pitäisi kehittää kännykkään oma applikaatio joka päivittää kännykkääsi sen hetkisen hja paikanmukaisen syntilistan.
Muuten voi eksyä vahingossa SRK:n tekemältä kaidalta tieltä.
Olisi siinä taas epäuskoisilla ihmettelemistä.
Minuakin kiinnostaa, oletko samassa uskossa kuin "vanhauskovaiset"? Oletko tietoinen seuroista, joihin SRK lähettää puhujia Venäjälle, mm. tänä syksynä Venäjän syysseuroihin Kontupohjaan? Siellä on kuulemma ollut taas hyvät seurat, niistä oli juttu Päivämiehessäkin :)
En ole vanhauskoinen, olen tehnyt Suomen suviseuroissa parannuksen. Käyn Venäjälläkin seuroissa. Kuuntelen nyt Tampereelta seuroja.
Onko vanhauskovaiset säästyneet kososlaiselta hengeltä?
Olen käsittänyt, etteivät ole kovin hyvissä väleissä SRK:n kanssa.
Kerrot, että tapakulttuurissa on jonkin verran eroja. Uskon niin olevan, mutta kun sama usko yhdistää eri kansallisuuksia, niin se on tärkeintä. Ehkä itse uskomisen tärkeys korostuu, kun ei pidetä joitakin pieniä tapaeroavuuksia oleellisina. Ole onnellinen uskon löytymisestä :)
Miten uskovaisilla voi olla kulttuurillisia eroja, voisitko Natasha selventää.
Joillakin paikkakunnalla nuorilla on ystäviä ja on taasen paikkakuntia jossa nuoret ovat hyvin yksinäisiä.
Suomessa nuoret ovat yksinäisiä juuri näin.
Tuttu tunne Vl porukoissa.
Ei niitä nuoria paljo muualla tapaa kun suviseuroissa.