Onko täällä uskovaisia nuoria?

Ois kiva jutella :).

24

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minkä ikäisiä nuoria etsit juttuseuraksi?

      • Voin kyllä jutella eri ikäisten kanssa, olen itse 22vee.


      • Anonyymi
        Natasha_ kirjoitti:

        Voin kyllä jutella eri ikäisten kanssa, olen itse 22vee.

        Mitähän kautta voisi jutella kanssasi, jos tätä foorumia ei koe riittävän rauhaisaksi paikaksi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitähän kautta voisi jutella kanssasi, jos tätä foorumia ei koe riittävän rauhaisaksi paikaksi?

        Jt!

        Lähinnä ajattelin kirjoitella täällä, että oppisin kirjoittamaan suomea.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitähän kautta voisi jutella kanssasi, jos tätä foorumia ei koe riittävän rauhaisaksi paikaksi?

        Vitun perverssi, luuletko oikeasti ettei natasha ole keski-ikäinen karvainen incel?


    • Anonyymi

      Tällä keskustelupalstalla käy kirjoittamassa hyvin erilaisia ihmisiä. Jotkut, kuten esim. Tähtiryhmän nuoret, ovat uskovaisia. Sitten on ajankulukseen täällä pilkkaamassa kävijöitä, kuten kirjoituksista huomaat.

      Minäkin toivoisin, että täällä olisi aitoa uskovaisten välistä, rehellistä keskustelua, mutta jää suurimmaksi osaksi toiveajatteluksi. - Olen kyllä aika hyvin oppinut hyppimään asiattomat kommentit ylitse niitä enempää huomioimatta.

      Eikö paikkakunnaltasi löydy rauhanyhdistyksen toimitiloja? Sieltä löydät varmemmin uskovaisia ihmisiä, myös nuoria.

      • Kiitos vastauksesta........... minäkin kuulun Tähtiryhmään. Olen Venäjältä, olen uskovainen.

        Asun Moskovassa, mutta olen nyt tullut tänne Petroskoihin joulua ja uutta vuotta viettämään.

        Minulla on mies ja kaksi lasta. Opiskelen lääkäriksi.


      • Anonyymi
        Natasha_ kirjoitti:

        Kiitos vastauksesta........... minäkin kuulun Tähtiryhmään. Olen Venäjältä, olen uskovainen.

        Asun Moskovassa, mutta olen nyt tullut tänne Petroskoihin joulua ja uutta vuotta viettämään.

        Minulla on mies ja kaksi lasta. Opiskelen lääkäriksi.

        Miten on mahdollista, ettei sinulla ole enenpää lapsia.
        Et sinä jouda opiskelemaan, lapsia sinun pitäisi saada, nuori ihminen.


      • Anonyymi
        Natasha_ kirjoitti:

        Kiitos vastauksesta........... minäkin kuulun Tähtiryhmään. Olen Venäjältä, olen uskovainen.

        Asun Moskovassa, mutta olen nyt tullut tänne Petroskoihin joulua ja uutta vuotta viettämään.

        Minulla on mies ja kaksi lasta. Opiskelen lääkäriksi.

        SRK-valtakunnan uskovilla pitää olla yli 10 lasta että pidetään uskomassa olevana.

        Onko teillä siellä turhaan kukkineita sinkkuja jotka eivät srk-valtakunnan lissäntymisristiä ole ottaneet ?

        Olavi veli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        SRK-valtakunnan uskovilla pitää olla yli 10 lasta että pidetään uskomassa olevana.

        Onko teillä siellä turhaan kukkineita sinkkuja jotka eivät srk-valtakunnan lissäntymisristiä ole ottaneet ?

        Olavi veli

        Mitä luulette saavuttavanne rienauksila? Palstalta poistuu viimeinenkin asialliseen keskusteluun kykenevä touhujenne vuoksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä luulette saavuttavanne rienauksila? Palstalta poistuu viimeinenkin asialliseen keskusteluun kykenevä touhujenne vuoksi.

        Ehkäpä myös vanhemmat ihmiset ovat hyviä juttukavereita. Etenkin ne jotka ovat hyvästelleet uskonnot. He ovat läpikäyneet maanpäällisen helvetin.


    • Anonyymi

      Natasha, kerroppa meille, minkälaista on olla siellä Venäjällä uskovainen.

      • Täällä on aika vähän uskovaisia. Meillä on tapakulttuurissa vähän eroja, niin luulen. Minä kuuntelen Suomesta nettiseuroja.

        Venäjälle on tullut Kristuksen seuraajia. He ovat saaneet uskon Israelissa käydessään vanhoillislestadiolaisilta. Niin he ovat kertoneet, en tiedä siitä sen enempää.


      • Anonyymi
        Natasha_ kirjoitti:

        Täällä on aika vähän uskovaisia. Meillä on tapakulttuurissa vähän eroja, niin luulen. Minä kuuntelen Suomesta nettiseuroja.

        Venäjälle on tullut Kristuksen seuraajia. He ovat saaneet uskon Israelissa käydessään vanhoillislestadiolaisilta. Niin he ovat kertoneet, en tiedä siitä sen enempää.

        Oletko niiden vanhauskovaisien jälkeläinen, jotka ovat olleet siellä Venäjällä uskovaisia Neuvostoliiton aikanakin.


      • Anonyymi
        Natasha_ kirjoitti:

        Täällä on aika vähän uskovaisia. Meillä on tapakulttuurissa vähän eroja, niin luulen. Minä kuuntelen Suomesta nettiseuroja.

        Venäjälle on tullut Kristuksen seuraajia. He ovat saaneet uskon Israelissa käydessään vanhoillislestadiolaisilta. Niin he ovat kertoneet, en tiedä siitä sen enempää.

        Venäjällähän korvikset ovat sallittuja, mutta heti rajan Suomen puolella ne ovat SRK opin mukaan kadottava synti.

        SRK synnit ovat ajan ja paikan mukaan vaihtelevia.

        Pitäisi kehittää kännykkään oma applikaatio joka päivittää kännykkääsi sen hetkisen hja paikanmukaisen syntilistan.

        Muuten voi eksyä vahingossa SRK:n tekemältä kaidalta tieltä.

        Olisi siinä taas epäuskoisilla ihmettelemistä.


    • Anonyymi

      Minuakin kiinnostaa, oletko samassa uskossa kuin "vanhauskovaiset"? Oletko tietoinen seuroista, joihin SRK lähettää puhujia Venäjälle, mm. tänä syksynä Venäjän syysseuroihin Kontupohjaan? Siellä on kuulemma ollut taas hyvät seurat, niistä oli juttu Päivämiehessäkin :)

      • En ole vanhauskoinen, olen tehnyt Suomen suviseuroissa parannuksen. Käyn Venäjälläkin seuroissa. Kuuntelen nyt Tampereelta seuroja.


    • Anonyymi

      Onko vanhauskovaiset säästyneet kososlaiselta hengeltä?
      Olen käsittänyt, etteivät ole kovin hyvissä väleissä SRK:n kanssa.

    • Anonyymi

      Kerrot, että tapakulttuurissa on jonkin verran eroja. Uskon niin olevan, mutta kun sama usko yhdistää eri kansallisuuksia, niin se on tärkeintä. Ehkä itse uskomisen tärkeys korostuu, kun ei pidetä joitakin pieniä tapaeroavuuksia oleellisina. Ole onnellinen uskon löytymisestä :)

    • Anonyymi

      Miten uskovaisilla voi olla kulttuurillisia eroja, voisitko Natasha selventää.

      • Anonyymi

        Joillakin paikkakunnalla nuorilla on ystäviä ja on taasen paikkakuntia jossa nuoret ovat hyvin yksinäisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joillakin paikkakunnalla nuorilla on ystäviä ja on taasen paikkakuntia jossa nuoret ovat hyvin yksinäisiä.

        Suomessa nuoret ovat yksinäisiä juuri näin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomessa nuoret ovat yksinäisiä juuri näin.

        Tuttu tunne Vl porukoissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuttu tunne Vl porukoissa.

        Ei niitä nuoria paljo muualla tapaa kun suviseuroissa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      377
      1441
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      104
      1253
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      114
      1187
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      158
      1072
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      40
      940
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      886
    7. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      790
    8. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      786
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      85
      767
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      166
      662
    Aihe