niin mieli laittaa sulle vähän viestiä.
Kyllä tekisi
29
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä sen estää. Eihän se kiellettyä ole :)
- Anonyymi
Laita vaan paljon viestiä mitä muka menetät?
- Anonyymi
Menetän omanarvon tunnon ja maineeni.
Jälkipolvi näkee huonoa mallia jos sulle viestiä laittaisin. Suku hyppii seinille.
Jos panoseuraa haluan niin saanhan sitä vaik baarist.
Sultahan ei muuta saa?
- Anonyymi
No laita
- Anonyymi
Jos laitat niin tulen mihin haluut tai miten vaan😉
- Anonyymi
Tässä nyt varmaan kukaan mihinkään yhtäkkiä lähtee ja myöhäkin.
- Anonyymi
No tuu omille kynsille.
- Anonyymi
Laita ihmeessä jos haluat juttu seuraa.
- Anonyymi
Laita mulle viestiä.. vastaan kyllä :)
- Anonyymi
Mikä estää?
- Anonyymi
Eikö tää ole niin nähty? Ei nämä laita. Miten jaksatte innostua?
Valtakuntako taas pillu nesteet valuen odottaa pääsevänsö aviorikoksen tekoon?- Anonyymi
Ei tietenkään, koska kaikki viestit yhdeltä ja samalta henkilöltä, mies tai nainen ei väliä. Typerän touhuja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tietenkään, koska kaikki viestit yhdeltä ja samalta henkilöltä, mies tai nainen ei väliä. Typerän touhuja
Mitä vingutte? Sentäs jotain jo laitoin joka pieni ihme oli sekin. Pitäisi vain pommittaa lisää.
- Anonyymi
Niin vähän tekee mieli, että jää laittamatta?
- Anonyymi
OlisiHan se kiva!
- Anonyymi
Laittaispa se eräs mies❤️
- Anonyymi
Mikset itse laita? :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikset itse laita? :)
Tässä tilanteessa sen täytyisi tapahtua hänen aloitteestaan. Hän tietää kyllä syyn.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä tilanteessa sen täytyisi tapahtua hänen aloitteestaan. Hän tietää kyllä syyn.
Hänellä on sun numero ja sulla ei hänen ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska hän on varattu ja sinä et ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä tiedän syyn miksi eräs ei laita. Hän tietää syyn miksi minä en laita. Tämän takia kumpikaan ei laita, ja molemmilla "tylsää" . Uskallan väittää että tässä yhtälössä syy siihen miksi "ei voi laittaa viestiä" on 10x pahempi kuin sulla ikinä. Nyt oikeasti laita viestiä jos ihminen kiinnostaa. Rohkeutta kehiin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hänellä on sun numero ja sulla ei hänen ;)
Ei kyse siitä, meillä on toistemme numerot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska hän on varattu ja sinä et ole.
En tiedä onko hän varattu nykyään. Mutta se ei ole se syy, miksi en voi ottaa yhteyttä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä tiedän syyn miksi eräs ei laita. Hän tietää syyn miksi minä en laita. Tämän takia kumpikaan ei laita, ja molemmilla "tylsää" . Uskallan väittää että tässä yhtälössä syy siihen miksi "ei voi laittaa viestiä" on 10x pahempi kuin sulla ikinä. Nyt oikeasti laita viestiä jos ihminen kiinnostaa. Rohkeutta kehiin!
Mulla on sellainen syy sille, etten todellakaan ota yhteyttä. Hän tajuaa sen kyllä, miksi hänen täytyy ottaa ensin. Jos hän ei uskalla, hän voi tehdä sellaisen jutun, jonka jälkeen minä voin laittaa viestiä. Hän tietää, mikä se juttu on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä onko hän varattu nykyään. Mutta se ei ole se syy, miksi en voi ottaa yhteyttä.
Mikäs sitten on?? Jos kyseessä ei ole varattu ihminen niin kyllä sinä saat häneen yhteydessä olla!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikäs sitten on?? Jos kyseessä ei ole varattu ihminen niin kyllä sinä saat häneen yhteydessä olla!
En saa. Hän teki sen selväksi. Ja voi tosiaan olla, että hän on varattu nykyään.
- Anonyymi
Kyllä niin mielelläni vastaanottaisin sulta viestiä.
- Anonyymi
Eipäs tee
- Anonyymi
Mutta kun ei niin ei
😴 öitä sitten vaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1178063
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1355353Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p323641Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1243574Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352604Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191896Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3571544Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?971540Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?701406Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311376