Kyllä tekisi

Anonyymi

niin mieli laittaa sulle vähän viestiä.

29

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mikä sen estää. Eihän se kiellettyä ole :)

• Anonyymi

Laita vaan paljon viestiä mitä muka menetät?

• Anonyymi

Menetän omanarvon tunnon ja maineeni.
        Jälkipolvi näkee huonoa mallia jos sulle viestiä laittaisin. Suku hyppii seinille.
        Jos panoseuraa haluan niin saanhan sitä vaik baarist.
        Sultahan ei muuta saa?

• Anonyymi

No laita

• Anonyymi

Jos laitat niin tulen mihin haluut tai miten vaan😉

• Anonyymi

Tässä nyt varmaan kukaan mihinkään yhtäkkiä lähtee ja myöhäkin.

• Anonyymi

No tuu omille kynsille.

• Anonyymi

Laita ihmeessä jos haluat juttu seuraa.

• Anonyymi

Laita mulle viestiä.. vastaan kyllä :)

• Anonyymi

Mikä estää?

• Anonyymi

Eikö tää ole niin nähty? Ei nämä laita. Miten jaksatte innostua?

Valtakuntako taas pillu nesteet valuen odottaa pääsevänsö aviorikoksen tekoon?

• Anonyymi

Ei tietenkään, koska kaikki viestit yhdeltä ja samalta henkilöltä, mies tai nainen ei väliä. Typerän touhuja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tietenkään, koska kaikki viestit yhdeltä ja samalta henkilöltä, mies tai nainen ei väliä. Typerän touhuja

Mitä vingutte? Sentäs jotain jo laitoin joka pieni ihme oli sekin. Pitäisi vain pommittaa lisää.

• Anonyymi

Niin vähän tekee mieli, että jää laittamatta?

• Anonyymi

OlisiHan se kiva!

• Anonyymi

Laittaispa se eräs mies❤️

• Anonyymi

Mikset itse laita? :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikset itse laita? :)

Tässä tilanteessa sen täytyisi tapahtua hänen aloitteestaan. Hän tietää kyllä syyn.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä tilanteessa sen täytyisi tapahtua hänen aloitteestaan. Hän tietää kyllä syyn.

Hänellä on sun numero ja sulla ei hänen ;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska hän on varattu ja sinä et ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä tiedän syyn miksi eräs ei laita. Hän tietää syyn miksi minä en laita. Tämän takia kumpikaan ei laita, ja molemmilla "tylsää" . Uskallan väittää että tässä yhtälössä syy siihen miksi "ei voi laittaa viestiä" on 10x pahempi kuin sulla ikinä. Nyt oikeasti laita viestiä jos ihminen kiinnostaa. Rohkeutta kehiin!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hänellä on sun numero ja sulla ei hänen ;)

Ei kyse siitä, meillä on toistemme numerot.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska hän on varattu ja sinä et ole.

En tiedä onko hän varattu nykyään. Mutta se ei ole se syy, miksi en voi ottaa yhteyttä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä tiedän syyn miksi eräs ei laita. Hän tietää syyn miksi minä en laita. Tämän takia kumpikaan ei laita, ja molemmilla "tylsää" . Uskallan väittää että tässä yhtälössä syy siihen miksi "ei voi laittaa viestiä" on 10x pahempi kuin sulla ikinä. Nyt oikeasti laita viestiä jos ihminen kiinnostaa. Rohkeutta kehiin!

Mulla on sellainen syy sille, etten todellakaan ota yhteyttä. Hän tajuaa sen kyllä, miksi hänen täytyy ottaa ensin. Jos hän ei uskalla, hän voi tehdä sellaisen jutun, jonka jälkeen minä voin laittaa viestiä. Hän tietää, mikä se juttu on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä onko hän varattu nykyään. Mutta se ei ole se syy, miksi en voi ottaa yhteyttä.

Mikäs sitten on?? Jos kyseessä ei ole varattu ihminen niin kyllä sinä saat häneen yhteydessä olla!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikäs sitten on?? Jos kyseessä ei ole varattu ihminen niin kyllä sinä saat häneen yhteydessä olla!

En saa. Hän teki sen selväksi. Ja voi tosiaan olla, että hän on varattu nykyään.

• Anonyymi

Kyllä niin mielelläni vastaanottaisin sulta viestiä.

• Anonyymi

Eipäs tee

• Anonyymi

Mutta kun ei niin ei
      😴 öitä sitten vaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      117
      8063
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      135
      5353
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      32
      3641
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      124
      3574
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2604
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1896
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      357
      1544
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      97
      1540
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      70
      1406
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1376
    Aihe