Kakssuuntanen on???
Millanen sairaus se joku
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Lue jostain jos kiinnostaa mun mulla ei kuitenkaan ole sitä.
- Anonyymi
Kertokaa nyt joku. En tajuu noita kapulakieliä
- Anonyymi
En tiedäole, kun en omista sellaista, mulla on ihan puhtaat paperit, mulle väärin diagnosoitiin sellainen, mutta pyyhittiin, pois, koska ne eiei tajunnut aluksi, että olen erityisherkkä. T:P(m)
- Anonyymi
Ja pirun autokirjoitus..
- Anonyymi
Lue jostain jos kiinnostaa. En tunne. Pelkäätkö, että sulla on?
- Anonyymi
Netistä poimittua.
Maniassa olevan aktiivisuus, puheliaisuus, ajatuksen riento ja itsetunto ovat voimakkaasti kohonneet.
Hänen unen tarpeensa on selvästi vähentynyt. Henkilöllä on eriasteisia suuruuskuvitelmia, ja hän on hajanainen ja keskittymiskyvytön. Usein hän tuhlaa rahaa arvostelukyvyttömästi, osallistuu kritiikittömästi kaikkeen vaaralliseen, on hyperseksuaalinen ja käyttäytyy sopimattomasti.
Korostuu innostumisen ohella kuitenkin myös ärtyisyys, lyhytjännittyneisyys, keskittymisvaikeudet, unettomuus ja usein myös lisääntynyt alkoholin käyttö.
Ainakin noin 1 % aikuisista sairastaa kaksisuuntaista mielialahäiriötä. Alttius sairastua kaksisuuntaiseen mielialahäiriöön on yleensä osin perinnöllistä. Jos toisella identtisellä kaksosella on kaksisuuntainen mielialahäiriö, toinenkin sairastuu samaan häiriöön yli 50 %:n todennäköisyydellä.- Anonyymi
Lisään
Ominaista toisiaan vaihtelevin välein seuraavat masennus- ja maniajaksot. - Anonyymi
Hurjaa ja siitä voi jopa parantua ja se ei edes laukea, ilman ulkoisia ärsykkeitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hurjaa ja siitä voi jopa parantua ja se ei edes laukea, ilman ulkoisia ärsykkeitä.
Sitä ei tiedetä vaatiiko se ulkoisen ärsykkeen lauetakseen. Ja jos vaatii, se ulkoinen ärsyke voisi olla joku muukin, kuin psyykkinen ärsyke (vaikkapa toksoplasmoosi-infektio). Siitä ei varsinaisesti parane. Lääkkeillä voi olla oireeton, mutta sairaus palaa jos lopettaa lääkkeet.
- Anonyymi
Arrhhhggggggggggggggggggggg!!!!!!!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä3134213Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1352375Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822026- 1411521
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!401018Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein135980- 77959
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!337901- 26897
Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8877