Mulla käy jatkuvasti mielessä se, että miltä tuntuis kuolla ja miltä tuntuis erilaiset haavoittumiset ja vammat. En koe saavani mitään seksuaalista mielihyvää kivusta, enempikin koen itselle kivun tuottamisen kiinnostavana ja tutkimuksellisena oppimis tilaisuutena. En koe vihaa itseäni kohtaan ja olen aivan omasta mielestäni hyvä itsetuntoinen henkilö
Outi halu tuottaa kipua itselleni
2
<50
Vastaukset
- Anonyymi
No semmosta se sitten on. Ei muuta kun paukautat nukutusnuijalla itsesi iltaisin uneen. Et tarvitse unilääkettä laisinkaan!
- Anonyymi
Omasta mielestäsi sulla voi olla hyvä itsetunto mutta tuo itsensä satuttamisen into kyllä vaikuttaa että oman itsen kanssa ei ole kaikki hyvin.
Mulla oli nuorena sama juttu että tykkäsin satuttaa itseäni, oli tosin paljon muitakin ongelmia. Mutta kun ne on saatu hoidettua kuntoon niin olen jälkikäteen ihmetellytkin sitä kuinka saatoin itseäni kaltoin kohdella, enää ei tulisi mieleenikään.
En minäkään sitä aikoinani tehnyt minkään seksuaalisen mielihyvän takia ja koin myös että tavallaan pärjään itseni kanssa mutta ei se sitten ollutkaan loppujen lopuksi niin, en tainnut pärjätä lainkaan itseni kanssa.
Neuvoisin keskustelemaan asiasta jonkun kanssa koska juttu voi jossain vaiheessa niin sanotusti riistäytyä käsistä ja voi käydä pahastikin.
Mulla meni siihen että yritin monet kerrat päättää päiväni, onnekseni siinä koskaan onnistumatta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse664454Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1043727Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1083351Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.211906Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575681893Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.871149- 89903
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.110851- 49851
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä23784