Kiihotun miehen jättämisestä ilman orgasmia. Olenko outo vai onko muita joita moinen kiihottaa?

Anonyymi

Eli pidän siitä vallan tunteesta ja miehen hämmennyksestä kun annan hänelle seksiä mutta kesken nousen päältä pois tai muuten keskeytän yhdynnän ja ilmoitan että tämä on nyt tässä.

Itse olen sinkku ja olen tehnyt tämän useammalle yhden illan jutulle.

Onko muita jotka harrastaa tätä?

31

1563

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Varmaan Löytyy. Ihan perseestähän tuo on tietenkin näin miehen näkökulmasta. Joo, toki on tilanteita, että homma pitää keskeyttää eri syistä. Vaikka yksinkertaisesti humalatilan vuoksi, jos yhden illa poka on otettu kapakasta. Jos malttaa odottaa aamuun, on molemmille on varmaan tarjolla kumpaakin osapuolta tyydyttävä ratkaisu.

      Keksi se vallan tunne jostain muusta jutusta. Jätä vaikka kesken, mutta hoida hetken päästä homma kotiin.

    • Anonyymi

      Mulle on osunut tollainen mimmi pari kertaa kohdalle. Oon ollut kuin asia ois ok, sanonut et käyn vessassa. Dipannut mimmin hammasharjaa perseessäni, pyyhkinyt ripsarin harjalla vessanpönttöä et tulee silmätulehduksia yms kivaa, painanut pöntön täyteen vessapaperia ja juntannut sen putkeen vessaharjalla jonka päälle vääntänyt kunnon tahmasonnat odottamaan....enkä ole vetänyt. Noiden lisäksi pari muuta juttua, joista en ees viitti sanoa ääneen. Sit oon hymyillen poistunut pusujen kera ;) Elämä on ja karma puree kivasti

      • Anonyymi

        Ai saattans et nauroin, aivan ku oisin ite kirjoittanut.....ja olinkin kirjoittamassa jotain tällaista kun luin aloituksen. Just näin, karma is bitch!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai saattans et nauroin, aivan ku oisin ite kirjoittanut.....ja olinkin kirjoittamassa jotain tällaista kun luin aloituksen. Just näin, karma is bitch!!

        Oon joutunut tällaisen naisen uhriksi, kusin pöntön ohi pitkin vessan seinää ja kylpytakkeja ja pyykkikoriin. Ja kaikkea muutakin hassuttelua, kun nyt kerta päädyttiin hassuttelemaan.


    • Anonyymi

      Mitä haluat niille miehille kostaa? Oletkohan muutenkin yhtä epämiellyttävä ihminen... Entä jos erehdyt joskus tekemään tuon yhtä epämiellyttävälle miehelle?

    • Anonyymi

      Varmaan kiva juttu harrastaa niin kauan, kun joku kypsyy tuollaiseen. Kaataa sinut mahalleen allensa ja panee homman loppuun kuivalla munalla perseeseen ilman lämmittelyitä. Kiittää, pyyhkii munan verho on ja lähtee kotiin.

    • Anonyymi

      Täällä toinen.

    • Anonyymi

      Huvittavia tämän ketjun miesten kommentit.

      • Anonyymi

        Tai oikeammin aloitus ja kommentit.


    • Anonyymi

      Eikös toi oo ihan normaalia, et miehet ei saa sun kanssa orgasmia?

    • Anonyymi

      Mies kuuluukin jättää nuolemaan näppejään, jotta oppii tavoille.

      • Anonyymi

        Ensin sun pitäis löytää itsellesi mies…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensin sun pitäis löytää itsellesi mies…

        Ei tarvii. On jo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvii. On jo.

        Ei se oo mikään mies… neiti se on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se oo mikään mies… neiti se on.

        Miehen tuleekin olla tottelevainen ja alistettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehen tuleekin olla tottelevainen ja alistettu.

        Ei sellanen oo mikään mies, vaan neiti… eli sä oot rekkalesbo. 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sellanen oo mikään mies, vaan neiti… eli sä oot rekkalesbo. 🤣

        Sovitaan niin.


      • Anonyymi

        Täällä alistuva naista kunnioittava

        Pitkasportmies miuku hotma.


    • Anonyymi

      Olin kuvitellut olevani outo koska olen tietyiltä osin toteuttanut tuota mieheni kanssa.
      Omaksuin domina roolin jouduttuani keski-ikäisenä lopettamaan hormonin käytön.
      Mieheni fantasioihin sopii, että pakotan hänet alisteisuutta osoittaviin toimiin ja ja lopuksi oraaliseen seksiin. Minä saavana osapuolena.
      Teen usein vastapalveluksen käsilläni, harvemmin suullani mutta aika ajoin pakotan hänet itse onanoimaan. Tuossa vaiheessa hän on aina sidottuna mutta vapautan ranteet että kyynärpäät kytkettyinäkin hän ulottuu siittimeensä.
      Tämä on toiminut useita vuosia eikä tarvetta muutokseen ole ilmennyt.

    • Anonyymi

      ''Edging'' on kaunista ja jos siitä molemmat pitää, se voi olla ihan huippusiistiä. Mutta tuntuu kamalalta, ettet ole keskustellut asiasta etukäteen miesten kanssa. Itse olisin vastaavassa tilanteessa miehen paikalla todennäköisesti ollut oikeasti ihan rikki henkisesti. Sori nyt vain.

      • Anonyymi

        Samasta syystä moni nainen pihtaa.


    • Edging tai ruined orgasm. Videoita löytyy mm. Xhamsterista.

    • Anonyymi

      Sinulla on halu kiusata miestä kaikkein pahimmalla tyylillä. Kun jatkat tätä niin lopulta mies on valmis kaikkeen kanssasi kunhan vain saa laueta sinuun!! Täällä joku nainen kertoi viime syksynä että mies oli lopulta itkenyt, rukoillut ja luvannut maksaa hänelle niin paljon kuin hän haluaa!! Nainen ei kertonut kuinka heidän jutut etenivät?

    • Anonyymi

      Sido sun mies, oikein kunnolla ja sitten pyllistät hänelle. Vaadit suutelemaan niin kauan että saat orgasmeja peppureiästäsi. Jos ei suostu.. sitten jotenkin kidutat!! En tiedä paremmin neuvoa

    • Anonyymi

      Uteliaisuudesta tulin käymään täälläkin, mutta turha reissu. Täällä on jätkiä joilta munat pitäisi ottaa pois ja kulli poikki niin että saavat pissata kuin me. Ok nyt häivyn häiritsemästä ja takaisin en palaa!

      • Anonyymi

        Voi ei, melkein tulee ikävä sua… 😢


    • Anonyymi

      Mulla nuoren samanlainen suhde.
      Ei oltu koskaan yhteydessä

      Jouduin nuoleman naiseni.

      Sitten sain joskus suhuiniton ja yleensä jouduin itse .

      Onko saman suuntaista naisia

      Sportmies

      • Anonyymi

        Olet vain kolmisenvuotta ajastasi jäljessä.


    • Anonyymi

      Ei sitä koskaan tiedä

    • Anonyymi

      Kun olenko tosiaan jäljessä auastani

    • Anonyymi

      Voiii. .kyllä se on liian rangaistus miehelle kun se joutuu katsomaan kun saan useampaa vierasta kovaa kullia ,ja sovittu että ei saa runkata.
      Se kun joutuu katsomaan minun nautintoa ja kuinka vieras mies Saa laskea minuun spermat. Se on jo liika iso rangaistus.
      Kun vieraat miehet tyydyttäneet itsensä on miehen vuoro nauttia liukkailla minusta.

    Ketjusta on poistettu 34 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      157
      27890
    2. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      202
      17807
    3. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

      Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
      Maailman menoa
      354
      9341
    4. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      27
      6368
    5. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      19
      4183
    6. Kantasuomalainen mies pidätetty - ulkomaalaiset syyttömiä tekoon

      Verityöstä on pidätetty vuonna 2005 syntynyt mieshenkilö. Ulkomaalaisilla ei mitään yhteyttä tekoon.
      Valkeakoski
      193
      3781
    7. Onko tekijän nimi tiedossa?

      Joko tiedetään?
      Valkeakoski
      32
      1925
    8. Miksi kaupunki toivoo nuorilta malttia?

      https://www.hs.fi/suomi/art-2000010453236.html "Älkää suunnitelko kostoa" Mistä on kyse? ”Toivomme, että nuorten taho
      Valkeakoski
      43
      1477
    9. Miten meidän käy

      Olen syvästi pahoillani puolestasi siitä, mitä kävi. En ehkä pysty sitä täysin kertomaankaan sinulle. Tuo on taustalla m
      Ikävä
      49
      1235
    10. Toivottavasti tekijää ei suojella

      Eikä mitään peitellä. Itselläni on 15-vuotias tytär myös ja voin hieman kuvitella tilannetta. Nämä tämmöiset tapaukset v
      Valkeakoski
      51
      1177
    Aihe