Olen 11 vuotta ja monella mun kaverilla on jo kehittynyt isoiks rinnat ja mulla ei oo mitään onko normaalia?😞
Murrosikä ongelmia?
Anonyymi
1
135
Vastaukset
- Anonyymi
Moi! Tää on ihan normaalia, mäki oon 11 ja tossa samassa tilanteessa... Ja kyllä, mä "stressaan" tästä asiasta tms... Mutta murrosikä alkaa 9-13 vuotiaana, joten ei sulla oo vielä mitään kiirettä! Jokainen kehittyy omaa tahtia ja sitä ei kannata hävetä... Toisaalta mitä mä tässä puhun kun itsekin koen tuots samaa parhaillaan... Jos haluut niin voidaan vaikka keskustella täällä palstalla! <3
oho kuulostampa jotenki aikuiselta...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905157
- 534046
- 252169
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271837Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161785- 151434
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹271227Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201036T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43981- 21980