Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Tissin imeminen

Anonyymi

Mistähän ihmeestä löytäisi naisen joka nauttisi tissin imemisestä ja antaisi tehdä sitä? Maidolla tai ilman, rinta kuin rinta.
Tuntuu että meissä tissimiehissä ja "tissinaisissa" vallitsee suuri epäsuhta.
Kuka imettäisi kolmikymppistä, puhdasta ja suht menestyvää miestä? Vakitissit kun löytäisi jostain 😏

242

5690

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuulostaa nautinnolliseta.
      Mistäpäin kirjoittelet?
      Voisin olla hyvinkin kiinnostunut.

      • Täällä olisi samaisesta hyvinkin kiinnostunut 40v mies pks


      • Anonyymi

        Vantaalta kirjoitan. Vierailija at suomi24
        Laita viestiä? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vantaalta kirjoitan. Vierailija at suomi24
        Laita viestiä? :)

        Minäkin olisin kiinnostunut imemään tissiä


    • Tissimiehen unelma olis päästä maitoisia rintoja imemään ,09/019 alue.

      • Anonyymi

        Kunpa saisi omistakin maitoa tulemaan... olisi aivan mahtavaa imettä jotakuta sekä olla lypsettävänä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kunpa saisi omistakin maitoa tulemaan... olisi aivan mahtavaa imettä jotakuta sekä olla lypsettävänä

        Viestittele , nimimerkki pienellä at Suomi24.fi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunpa saisi omistakin maitoa tulemaan... olisi aivan mahtavaa imettä jotakuta sekä olla lypsettävänä

        Rintani ovat edelleenkin ilman käsittelijää... löytyykö Tampereen alueelta miestä joka nauttisi ketjussa puhutuista asioista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rintani ovat edelleenkin ilman käsittelijää... löytyykö Tampereen alueelta miestä joka nauttisi ketjussa puhutuista asioista?

        Haluaisn tulla ,sehän on kohteliasta että mies imee :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluaisn tulla ,sehän on kohteliasta että mies imee :)

        Kerrohan lisää mitä haluaisit tehdä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerrohan lisää mitä haluaisit tehdä...

        Suudella kaulasi, imeä rintojasi, mennä alaspäin kohti vagina/klitoris, niitä haluaisn nuolla ja imeä! miksei peppukin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerrohan lisää mitä haluaisit tehdä...

        Kaunista jos sinulla olis lyhyt hame ja nahka saappaat ;sinne alle voisin mennä :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suudella kaulasi, imeä rintojasi, mennä alaspäin kohti vagina/klitoris, niitä haluaisn nuolla ja imeä! miksei peppukin!

        Kuulostaa nautinnolliselta. Muttet ilmeisesti ole varsinaisesti ”tissimiehiä”?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa nautinnolliselta. Muttet ilmeisesti ole varsinaisesti ”tissimiehiä”?

        Jos laitat naoitettavan puseron , sen päälle napitettava takki niin kiihottais päästä imemään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos laitat naoitettavan puseron , sen päälle napitettava takki niin kiihottais päästä imemään

        Haluan miehen, joka on hulluna isoihin rintoihini. Haluaa imeä niitä, leikkiä niillä, lypsää minua...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluan miehen, joka on hulluna isoihin rintoihini. Haluaa imeä niitä, leikkiä niillä, lypsää minua...

        Pitäiskö tulla....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäiskö tulla....

        Eli minä olen se aito mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäiskö tulla....

        Riippuu siitä haluammeko samoja asioita ja kuinka kemiamme kohtaavat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riippuu siitä haluammeko samoja asioita ja kuinka kemiamme kohtaavat

        Miten pystyn yksityisesti kitjoittaa sinulle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten pystyn yksityisesti kitjoittaa sinulle?

        Laita s-postisi, niin kirjoitan sinulle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laita s-postisi, niin kirjoitan sinulle

        Ap tässä. Kirjoitatko mulle vierailija@suomi24 :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunpa saisi omistakin maitoa tulemaan... olisi aivan mahtavaa imettä jotakuta sekä olla lypsettävänä

        Viestitellään vierailija@suomi24 ?
        Meillä tulisi olemaan mahtavia hetkiä :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viestitellään vierailija@suomi24 ?
        Meillä tulisi olemaan mahtavia hetkiä :)

        Onko toi sun s-posti oikein? Herjaa siitä jotain


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluan miehen, joka on hulluna isoihin rintoihini. Haluaa imeä niitä, leikkiä niillä, lypsää minua...

        Olis ihana hyväillä ja imeä sun upeita rintojasi.Missä päin olet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olis ihana hyväillä ja imeä sun upeita rintojasi.Missä päin olet?

        Tampereen liepeiltä. Entä sinä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tampereen liepeiltä. Entä sinä?

        Hki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hki

        Harmi. Näyttää kaikki rinnoista pitävät miehet asuvan jossain muualla, kun Tampereen seudulla.
        Olisi ollut kiva löytää isoille rinnoilleni oma ”tissimies”. Toki siihen liittyen myös muun hoitelija 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harmi. Näyttää kaikki rinnoista pitävät miehet asuvan jossain muualla, kun Tampereen seudulla.
        Olisi ollut kiva löytää isoille rinnoilleni oma ”tissimies”. Toki siihen liittyen myös muun hoitelija 😉

        Täällä jos nuorempi mies käy?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä jos nuorempi mies käy?

        Laitatko s-postiosoitteesi niin jatketaan siellä


      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        Haluan miehen, joka on hulluna isoihin rintoihini. Haluaa imeä niitä, leikkiä niillä, lypsää minua...

        Odottelen tarkempia toimintaohjeita. Pääsen liikkumaan päiväsaikaankin työni puolesta :p


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluan miehen, joka on hulluna isoihin rintoihini. Haluaa imeä niitä, leikkiä niillä, lypsää minua...

        Mielelläni tekisin kaikkea tuota sinulle.Mistä päin olet.Mies 63v Hki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harmi. Näyttää kaikki rinnoista pitävät miehet asuvan jossain muualla, kun Tampereen seudulla.
        Olisi ollut kiva löytää isoille rinnoilleni oma ”tissimies”. Toki siihen liittyen myös muun hoitelija 😉

        Täällä yksi Tampereella liikkuva tissmies.

        M,28. Laitatko viestiä [email protected]


      • Anonyymi kirjoitti:

        Haluan miehen, joka on hulluna isoihin rintoihini. Haluaa imeä niitä, leikkiä niillä, lypsää minua...

        Olen 24v mies ja innostunut isoista rinnoistasi ja muutenkin. Yhteeys suomi24 kautta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluan miehen, joka on hulluna isoihin rintoihini. Haluaa imeä niitä, leikkiä niillä, lypsää minua...

        Todellakin haluan leikkiä sun rinnoilla.Imeä nännejä suukotella ihania valkoisia rintoja,kieleni ja suuni haluaa maista myös kuumaa pimperoa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko toi sun s-posti oikein? Herjaa siitä jotain

        Laita salaband at mail piste org!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluan miehen, joka on hulluna isoihin rintoihini. Haluaa imeä niitä, leikkiä niillä, lypsää minua...

        Minä!! Se olen minä!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluan miehen, joka on hulluna isoihin rintoihini. Haluaa imeä niitä, leikkiä niillä, lypsää minua...

        Joo oon ihailen suuria rintoja ja oon fantasioinut että pääsis imemään ja lypsämään ja leikkiin niillä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo oon ihailen suuria rintoja ja oon fantasioinut että pääsis imemään ja lypsämään ja leikkiin niillä

        Joo ihan sama ja ottakaa isorintaset naiset yhteyttä [email protected] ja oon loimaalt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo oon ihailen suuria rintoja ja oon fantasioinut että pääsis imemään ja lypsämään ja leikkiin niillä

        Jatka ihmeessä unelmointia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluan miehen, joka on hulluna isoihin rintoihini. Haluaa imeä niitä, leikkiä niillä, lypsää minua...

        Olen juuri selllainen mies PK seudulta 55 v .
        Tissien imeminen ja puristelu niiden bäliin paneminen ovat parasta

        tapio5atluukku


    • Jos Helsinki 50km alueelta löytyy isorintaista naista, joka haluaisi imettää rintojaan (ja muutakin, jos haluat) niin täällä olisi siitä haaveileva 37v mies.

      • Anonyymi

        Tykkäisin imettää🤗 olen Hyvinkäällä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tykkäisin imettää🤗 olen Hyvinkäällä

        Voisinko tulla arkipäivänä ?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voisinko tulla arkipäivänä ?

        Mulla suomi24 sähköposti käytössä, laita sähköpostia niin jutellaan siellä lisää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisinko tulla arkipäivänä ?

        Olen vuoro töissä kun yö vuoro niin nnistuu päivällä. Oletko varattu? Mua ei haittaa olen etä suhteessa🤗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen vuoro töissä kun yö vuoro niin nnistuu päivällä. Oletko varattu? Mua ei haittaa olen etä suhteessa🤗

        KIva! voisimmeko alkaa kirjoitella sähk. post. ?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tykkäisin imettää🤗 olen Hyvinkäällä

        Eli mulla suomi24 sähköposti käytössä, kirjoitahan sinne niin jutellaan lisää. Ilmeisesti tää toinen anonyymi kommentoija onkin mies....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        KIva! voisimmeko alkaa kirjoitella sähk. post. ?

        Ap tässä. Kirjoitatko mulle vierailija@suomi24 :)


      • Anonyymi
        SeikkailevaMies kirjoitti:

        Eli mulla suomi24 sähköposti käytössä, kirjoitahan sinne niin jutellaan lisää. Ilmeisesti tää toinen anonyymi kommentoija onkin mies....

        En saanut postia lähtee🤗 mut odotan rinnat kaipaa hyväilyä ja ehkä muutkin paikkani🤗


      • Anonyymi kirjoitti:

        En saanut postia lähtee🤗 mut odotan rinnat kaipaa hyväilyä ja ehkä muutkin paikkani🤗

        Laita ihmeessä uudelleen, [email protected]
        Haluisin tulla nauttimaan rinnoistasi, ja muutenkin ;)


      • Anonyymi kirjoitti:

        En saanut postia lähtee🤗 mut odotan rinnat kaipaa hyväilyä ja ehkä muutkin paikkani🤗

        Kokeile vierailija@suomi24-meiliin? :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tykkäisin imettää🤗 olen Hyvinkäällä

        Laita viestiä ,nimimerkki pienellä at suomi24.fi


    • Anonyymi

      Täällä olis mies joka on kiinnostunut naisenrintojen imemisestä.63v hki

      • Anonyymi

        Aika ihana kun kaksi miestä valmiina🤗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika ihana kun kaksi miestä valmiina🤗

        Valmiina olisin kunhan rinnat vaan lötyis.ehkä pimppakin nuoltavaksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valmiina olisin kunhan rinnat vaan lötyis.ehkä pimppakin nuoltavaksi?

        Hyvinkäällä olen🤗 rintani kokoa D..pimppa lyhyessä karvoituksessa saist nuolla🤗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvinkäällä olen🤗 rintani kokoa D..pimppa lyhyessä karvoituksessa saist nuolla🤗

        Saisiko myös 23v mies riihimäeltä tulla hyväilemään rintojasi ja imemään nännejäsi? :*)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvinkäällä olen🤗 rintani kokoa D..pimppa lyhyessä karvoituksessa saist nuolla🤗

        Olet turhan kaukana.Jos löytyis lähempää olis kiva.Hki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvinkäällä olen🤗 rintani kokoa D..pimppa lyhyessä karvoituksessa saist nuolla🤗

        Olisi 100 km matkaa voisin tulla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saisiko myös 23v mies riihimäeltä tulla hyväilemään rintojasi ja imemään nännejäsi? :*)

        Oletko tosissasi? Olen vanhempi susta mutta haluaisin🤗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvinkäällä olen🤗 rintani kokoa D..pimppa lyhyessä karvoituksessa saist nuolla🤗

        Olen 61 v nuorekas mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi 100 km matkaa voisin tulla

        Tullisitko päivällä? Moni mies innostunut mut muutaman viestin jälkeen häviää.🤗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tullisitko päivällä? Moni mies innostunut mut muutaman viestin jälkeen häviää.🤗

        Päivällä kävisi olen 61 v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päivällä kävisi olen 61 v

        Kiva🤗 ensi viikolla joku päivä katson tarkemmin. Asun likellä Abc asemaa voitais tavata asemalla. Olet tietenkin terve jos molemmat haluamme muutakin🤗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet turhan kaukana.Jos löytyis lähempää olis kiva.Hki

        Voisin ajella vapaalla hesaan ja autossa voitais nauttia🤗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisin ajella vapaalla hesaan ja autossa voitais nauttia🤗

        Keravan kulmille jos pääset joskus niin autossa voitas nautiskella.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva🤗 ensi viikolla joku päivä katson tarkemmin. Asun likellä Abc asemaa voitais tavata asemalla. Olet tietenkin terve jos molemmat haluamme muutakin🤗

        Olen rekka mies pysähdyn usein viereiselle tb asemalle. Hytissäni voisin imeä rintojasi ja märkää pilluasi, lopuksi naisin sut kunnolla. Rami


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisin ajella vapaalla hesaan ja autossa voitais nauttia🤗

        Oletko tosissasi eikös auto ole vähän hankala.Mulla ei ole kyllä paikkaa.Kiinnostaa kylläkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko tosissasi eikös auto ole vähän hankala.Mulla ei ole kyllä paikkaa.Kiinnostaa kylläkin.

        Minullla iso farmari auto jossa penkit saa makuu asentoon🤗 imeskely onnistuu kyllä jos muuta haluamme voimme ajaa kotiani🤗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minullla iso farmari auto jossa penkit saa makuu asentoon🤗 imeskely onnistuu kyllä jos muuta haluamme voimme ajaa kotiani🤗

        Miten sulla on vapaata,minä olen eläkkeellä.Miten sovitaan aikataulut.Mulla on nyt vähän hankala kirjoitella olen lapsenvahtina,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvinkäällä olen🤗 rintani kokoa D..pimppa lyhyessä karvoituksessa saist nuolla🤗

        Hyvinkään eteläpuolella olis 45 v herrasmies ,kiinnostaisiko ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten sulla on vapaata,minä olen eläkkeellä.Miten sovitaan aikataulut.Mulla on nyt vähän hankala kirjoitella olen lapsenvahtina,

        Ensi viikolla yö vuoro joten ilta päivällä onnistuu. 🤗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen rekka mies pysähdyn usein viereiselle tb asemalle. Hytissäni voisin imeä rintojasi ja märkää pilluasi, lopuksi naisin sut kunnolla. Rami

        Hei Rami🤗 olet suora puheinen tykkään. Minkä ikäinen olet ja milloin parkissa🤗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensi viikolla yö vuoro joten ilta päivällä onnistuu. 🤗

        Sulla taitaa olla monta rautaatulessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla taitaa olla monta rautaatulessa.

        Tulipas tänne hiljaista ei taida olla yhtään aitoo profiilia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko tosissasi? Olen vanhempi susta mutta haluaisin🤗

        Joo, olenhan minä! voiko sun kaa jutella jossain kahdenkesken?:)
        M23 rmk


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tullisitko päivällä? Moni mies innostunut mut muutaman viestin jälkeen häviää.🤗

        Laita viestiä salaband @ mail . com niin tulen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei Rami🤗 olet suora puheinen tykkään. Minkä ikäinen olet ja milloin parkissa🤗

        Mottoni on suoraan asiaan kun tykkäät kerta. Oon 34v terve mies ja kaluni toimii kun pesän löytää. Keskiviikkkona parkissa kolmisen tuntia


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiva🤗 ensi viikolla joku päivä katson tarkemmin. Asun likellä Abc asemaa voitais tavata asemalla. Olet tietenkin terve jos molemmat haluamme muutakin🤗

        Salaband at mail . Com
        Pääsen liikkumaan myös arkena


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva🤗 ensi viikolla joku päivä katson tarkemmin. Asun likellä Abc asemaa voitais tavata asemalla. Olet tietenkin terve jos molemmat haluamme muutakin🤗

        Käykö tällä viikolla tulla kanssasi :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mottoni on suoraan asiaan kun tykkäät kerta. Oon 34v terve mies ja kaluni toimii kun pesän löytää. Keskiviikkkona parkissa kolmisen tuntia

        Keskiviikko käy Rami🤗 voidaan käydä entex kahvilla ja vaihtaa muutama ajatus jos molemmat haluaa niin siirrytään autoosi nauttii toisistamme🤗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keskiviikko käy Rami🤗 voidaan käydä entex kahvilla ja vaihtaa muutama ajatus jos molemmat haluaa niin siirrytään autoosi nauttii toisistamme🤗

        oli kyllä 61 joka kirjoitti aamulla !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keskiviikko käy Rami🤗 voidaan käydä entex kahvilla ja vaihtaa muutama ajatus jos molemmat haluaa niin siirrytään autoosi nauttii toisistamme🤗

        Sovittu homma tavataan klo 13.00 valkoinen nuppi jossa siniset mainokset. Mitä on päälläsi voin tunnistaa sut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sovittu homma tavataan klo 13.00 valkoinen nuppi jossa siniset mainokset. Mitä on päälläsi voin tunnistaa sut.

        Musta lyhyt hame vakoinen toppi, valkoiset nahka saappaat ja puolipikä valkoinen päällys takki🤗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        oli kyllä 61 joka kirjoitti aamulla !

        Tapaan nyt Ramin ensin kun useampi mies haluis näköjään🤗 voidaan tavata perjantaina jos haluat🤗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Musta lyhyt hame vakoinen toppi, valkoiset nahka saappaat ja puolipikä valkoinen päällys takki🤗

        Voiko 61 myös ,minun viesti aamulla 7,45


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Musta lyhyt hame vakoinen toppi, valkoiset nahka saappaat ja puolipikä valkoinen päällys takki🤗

        Odotan tapaamista kuumana. Halun päästä hameesi alle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Odotan tapaamista kuumana. Halun päästä hameesi alle.

        Nähdään huomenna🤗 odotan vähän jännittää. Hameen alle helppo tulla kun lyhyt🤗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Odotan tapaamista kuumana. Halun päästä hameesi alle.

        Hei rekkamies! Jos tapaaminen onnistuu niin pane munkin puolesta puutteessa olevaa muijaa. Laita viestiä millainen kone oli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tapaan nyt Ramin ensin kun useampi mies haluis näköjään🤗 voidaan tavata perjantaina jos haluat🤗

        Olen kans Hyvinkäällä ja haluisin imeä sun rintoja. Asun yksin voit tulla luokseni ilman pelkoa. T. Mauri


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nähdään huomenna🤗 odotan vähän jännittää. Hameen alle helppo tulla kun lyhyt🤗

        Oletko tulossa ? Auto siistitty ja peti vaatteet vaihdettu sua varten😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko tulossa ? Auto siistitty ja peti vaatteet vaihdettu sua varten😘

        Hei Rami🤗 Juuri pukeudun olen tulossa. Ihanasti tehty puhtaat paikat🤗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei Rami🤗 Juuri pukeudun olen tulossa. Ihanasti tehty puhtaat paikat🤗

        Hymmyilt juuri minulle nurkka pöydästä kun menin pesulle ja vaidan kevyempää päälleni. Olet muodokas ja kaunis😋 tulen kohta kahville kanssasi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hymmyilt juuri minulle nurkka pöydästä kun menin pesulle ja vaidan kevyempää päälleni. Olet muodokas ja kaunis😋 tulen kohta kahville kanssasi

        Kiitti🤗 itse olet kans hyvä kuntoisen oloinen🤗 odotan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei rekkamies! Jos tapaaminen onnistuu niin pane munkin puolesta puutteessa olevaa muijaa. Laita viestiä millainen kone oli.

        Oliko hyvä? Kiinnostais


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko hyvä? Kiinnostais

        Eihän sitä nyt ihan kaikille kerrota ääliö


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän sitä nyt ihan kaikille kerrota ääliö

        Ei ole sillä ole kommentoitavaa pokas transun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko hyvä? Kiinnostais

        Aivan upea nainen kahvin jälkeen menimme rekan hyttiin riisuin rouvalta vaattet, mitkä rinnat tuli esiin. Aloin imeä nännejä naisen hengitys kiihtyi samalla hän avasi reidet valmiiksi, kuullini seisoi ja painauduin hänen märkään pilluun nainen lukesi saman tien. Nussin emelkein kaksi tuntia miten hän tykkäsi, parasta panoa ikinä. Rouva piti yksityisyyden salassa joka sopi myös minulle. Antoi ymmärtää et elää aika kulissi elämää siksi lähtenyt etsii normi yhteyksiä. Lähtiessä antoi 100e et käyn syömässä mut näin millä autolla lähti, hinta varmaan sata tonnia. Lotto voittajan viilis nyt satamassa laivaan menos. Kannatti vastata vaikka epäilin tapaamista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan upea nainen kahvin jälkeen menimme rekan hyttiin riisuin rouvalta vaattet, mitkä rinnat tuli esiin. Aloin imeä nännejä naisen hengitys kiihtyi samalla hän avasi reidet valmiiksi, kuullini seisoi ja painauduin hänen märkään pilluun nainen lukesi saman tien. Nussin emelkein kaksi tuntia miten hän tykkäsi, parasta panoa ikinä. Rouva piti yksityisyyden salassa joka sopi myös minulle. Antoi ymmärtää et elää aika kulissi elämää siksi lähtenyt etsii normi yhteyksiä. Lähtiessä antoi 100e et käyn syömässä mut näin millä autolla lähti, hinta varmaan sata tonnia. Lotto voittajan viilis nyt satamassa laivaan menos. Kannatti vastata vaikka epäilin tapaamista.

        Rami🤔 Ei enempää paljastuksiia🙂 kiva kun tykkäsit viettää aikaa kanssani🤗 nautin myös itsekkin yhdessä olosta ehkä joskus uusiksi💋


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rami🤔 Ei enempää paljastuksiia🙂 kiva kun tykkäsit viettää aikaa kanssani🤗 nautin myös itsekkin yhdessä olosta ehkä joskus uusiksi💋

        Uusiksi vaikka jo heti tänäänkin mun kanssa? Viestiä [email protected] sovitaan treffit missä ja milloin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uusiksi vaikka jo heti tänäänkin mun kanssa? Viestiä [email protected] sovitaan treffit missä ja milloin

        Ihanaa olisi tavata hellä mies🤗 mut eilen juuri nauttinut.. ehkä viikon kuluttua🤗 kyseinen asema hyvä paikka tapaamiselle. Sähkö posteihin en vastaa sillä suojaan yksityisyyteni. Kotiani voidaan mennä kun ensin tavataan kahvin merkeissä🤗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rami🤔 Ei enempää paljastuksiia🙂 kiva kun tykkäsit viettää aikaa kanssani🤗 nautin myös itsekkin yhdessä olosta ehkä joskus uusiksi💋

        Sory! Innostuin liikaa ei paljastuksia lisää. Ymmärrän pointisi ja kerroit sen, myös miksi ei vaihdettu puh numeroita. Nautin todella sun upeista isoista rinnoista ja tiukasta p...😎 kiitti kävin syömässä kunnolla. Odotan et tavataan uudestaan😎 Rami


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko tosissasi? Olen vanhempi susta mutta haluaisin🤗

        Onko kik? tai snap?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko kik? tai snap?

        Tapaaminen sovitussa paikassa ensin jos sinua kiehtoo keski ikäinen nainen. Olisin valmis jos luottamus kunnossa ja tykkäät suurista rinnoistani. Olet terve yhdyntää silmällä pitäen niin voit tulla ilman kumia jalkojeni väliin samalla imet rintojani nautin siitä yli kaiken.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tapaaminen sovitussa paikassa ensin jos sinua kiehtoo keski ikäinen nainen. Olisin valmis jos luottamus kunnossa ja tykkäät suurista rinnoistani. Olet terve yhdyntää silmällä pitäen niin voit tulla ilman kumia jalkojeni väliin samalla imet rintojani nautin siitä yli kaiken.

        Siellähän tissimiehen unelma ,mielelläni tulisin suuria herkullisia tissejäsi imee ja panee oikeen kunnolla. Olen neliviitonen herrasmies Uudenmaan pohjoisosista. -aapeli-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rami🤔 Ei enempää paljastuksiia🙂 kiva kun tykkäsit viettää aikaa kanssani🤗 nautin myös itsekkin yhdessä olosta ehkä joskus uusiksi💋

        Hei ihanuus😎 Huomasitko korva korusi oli tippunut auton makuu hyttiin. Ajan viikon päästä Hyvinkään ohi voisit noutaa sit😎 voitais ottaa uusiksi aivan hirveät halut. Rami


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei ihanuus😎 Huomasitko korva korusi oli tippunut auton makuu hyttiin. Ajan viikon päästä Hyvinkään ohi voisit noutaa sit😎 voitais ottaa uusiksi aivan hirveät halut. Rami

        Etsin joka paikasta korvista🤗 ilmoita milloin tuun noutaa saat uusinnan..mäkin halun🤗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siellähän tissimiehen unelma ,mielelläni tulisin suuria herkullisia tissejäsi imee ja panee oikeen kunnolla. Olen neliviitonen herrasmies Uudenmaan pohjoisosista. -aapeli-

        Kiehtova ilmoitus tissimies🤗 kaksi asiaa joista nautin🤗 voitais tavata kun sovimme aika taulusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiehtova ilmoitus tissimies🤗 kaksi asiaa joista nautin🤗 voitais tavata kun sovimme aika taulusta.

        Ai kun kiva 😙 Sopisko jokin ilta sinulle ? -aapeli-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai kun kiva 😙 Sopisko jokin ilta sinulle ? -aapeli-

        Ehkä ensi viikolla jos kaverini ei tuu 🤗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä ensi viikolla jos kaverini ei tuu 🤗

        Innolla odotan ,et pääsen ihania tissejäsi imemään ,ens viikolla sopii 🤗-aapeli-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Innolla odotan ,et pääsen ihania tissejäsi imemään ,ens viikolla sopii 🤗-aapeli-

        Tulet yllättyy mitkä melonit. Nautinto naida samalla imeä kun nainen voihkii ja laukeaa useasti. Haluis tavata uudelleen. Rami


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä ensi viikolla jos kaverini ei tuu 🤗

        Nähdäänkö ?🤗 -aapeli-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nähdäänkö ?🤗 -aapeli-

        Hei Aapeli🤗 kiire töissä kasoin juuri viestisi. Torstai voisi onnistua jos sinulle sopii🤗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei Aapeli🤗 kiire töissä kasoin juuri viestisi. Torstai voisi onnistua jos sinulle sopii🤗

        Ok, to ilta,sopii 🤗-aapeli-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok, to ilta,sopii 🤗-aapeli-

        Tavataan TB asemalla käydään kahvilla jos halut mua, jätämme sun auton parkkiin asemalle ja lähdemme mun autolla luoseni. Naapurit ei kiinnitä turhaa hyuomiota kun ajan suoraan talliin🤗 Voidaan mennä suoraan saunaan ensiksi jos halut sit sänkyyni, voit jäädä yösikin ihan rauhassa🤗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tavataan TB asemalla käydään kahvilla jos halut mua, jätämme sun auton parkkiin asemalle ja lähdemme mun autolla luoseni. Naapurit ei kiinnitä turhaa hyuomiota kun ajan suoraan talliin🤗 Voidaan mennä suoraan saunaan ensiksi jos halut sit sänkyyni, voit jäädä yösikin ihan rauhassa🤗

        -aapeli-lle tuli nyt pupu pöksyyn ja paska lentää niin että viikon verran pöntöllä pysyy ei uskalla poistua. Pahoittelen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tavataan TB asemalla käydään kahvilla jos halut mua, jätämme sun auton parkkiin asemalle ja lähdemme mun autolla luoseni. Naapurit ei kiinnitä turhaa hyuomiota kun ajan suoraan talliin🤗 Voidaan mennä suoraan saunaan ensiksi jos halut sit sänkyyni, voit jäädä yösikin ihan rauhassa🤗

        Sopii, kuulostat houkuttelevalta 🤗 Klo 20 ?-aapeli-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sopii, kuulostat houkuttelevalta 🤗 Klo 20 ?-aapeli-

        Sopii🤗 kiva kuulla tykkään kun mies pitää hyvänä se myös näkyy ja kuuluu😗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sopii, kuulostat houkuttelevalta 🤗 Klo 20 ?-aapeli-

        Jäätkö yöksi🤗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jäätkö yöksi🤗

        Aamulla töihin ,mutta yö aikaa 😘 -aapeli-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aamulla töihin ,mutta yö aikaa 😘 -aapeli-

        Kiva🤗 kyllä yhden yön pärjää lyhyellä unella😗 rintojani kuummottaa ihanasti kun mietin tapaamista😇


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva🤗 kyllä yhden yön pärjää lyhyellä unella😗 rintojani kuummottaa ihanasti kun mietin tapaamista😇

        Odotan innolla ,että pääsen isoja tissejäsi imee ja panee kunnolla 🤗 Haluatko viestitellä s postilla ? -aapeli-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Odotan innolla ,että pääsen isoja tissejäsi imee ja panee kunnolla 🤗 Haluatko viestitellä s postilla ? -aapeli-

        Tää miestäni turvallisin🤗 Rami ensin epäili mut oli tyytyväinen. Saat imeä kokko yön on kyllläkin aika isot jos tykkäät sellaisista😗 aah ihana saat panna laukean herkästi😇 tekee mieli..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää miestäni turvallisin🤗 Rami ensin epäili mut oli tyytyväinen. Saat imeä kokko yön on kyllläkin aika isot jos tykkäät sellaisista😗 aah ihana saat panna laukean herkästi😇 tekee mieli..

        Jatketaan s postissa 🤗[email protected]


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tullisitko päivällä? Moni mies innostunut mut muutaman viestin jälkeen häviää.🤗

        Oisko syy siinä ,että olet feikki?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oisko syy siinä ,että olet feikki?

        No kukapa täällä ei olisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etsin joka paikasta korvista🤗 ilmoita milloin tuun noutaa saat uusinnan..mäkin halun🤗

        Joko sait korvakorusi takaisin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joko sait korvakorusi takaisin?

        "Hyvinkään rouva ",'Rane" ja viestiketju loppupuolella esiintyvä "Riitta" on yks ja sama tyyppi , joka kusettaa tissin perässä kuolaavia miehiä !!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sory! Innostuin liikaa ei paljastuksia lisää. Ymmärrän pointisi ja kerroit sen, myös miksi ei vaihdettu puh numeroita. Nautin todella sun upeista isoista rinnoista ja tiukasta p...😎 kiitti kävin syömässä kunnolla. Odotan et tavataan uudestaan😎 Rami

        No joko sait sen uusinnankin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Hyvinkään rouva ",'Rane" ja viestiketju loppupuolella esiintyvä "Riitta" on yks ja sama tyyppi , joka kusettaa tissin perässä kuolaavia miehiä !!

        Käsi ylös kaikki jotka tiesi tämän jo heti alusta astikin. Niin läpinäkyvää. 🎅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Hyvinkään rouva ",'Rane" ja viestiketju loppupuolella esiintyvä "Riitta" on yks ja sama tyyppi , joka kusettaa tissin perässä kuolaavia miehiä !!

        Nyt on löytynyt analiitikkoja menkää töihin kurpat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt on löytynyt analiitikkoja menkää töihin kurpat

        Mikä on on analiitokko.Mun ei tarvii enää duuniin mennä 44v työ-uraa takana eläke 2670kk käteen jää reilu 2000 revi siitä urpo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on on analiitokko.Mun ei tarvii enää duuniin mennä 44v työ-uraa takana eläke 2670kk käteen jää reilu 2000 revi siitä urpo.

        Hyvä sinulle! Puh herjaa kirjoitusta analyytikko jos ei muuta taas.t. urpo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä sinulle! Puh herjaa kirjoitusta analyytikko jos ei muuta taas.t. urpo

        Kiitos oikaisusta luulin siellä on joku anaali kaveri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos oikaisusta luulin siellä on joku anaali kaveri.

        👍👍👍👍


    • Anonyymi

      Pk-seudulla fiksu varttuneempi 51v tissimies kiinnostunut hyväilemään ja imemään kookkaita rintoja. dashain ät hotmail . fi

    • Anonyymi

      26v. E-kuppinen nainen tarviis myös rintojen imijää x3 ei maitoa tuu mut olis ihanaa jos joku lutkuttaisi samalla jos esim. kahon elokuvaa tai teen muuta samalla.

      • Anonyymi

        Miltä arealta olet N26v? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miltä arealta olet N26v? :)

        Etelä-Savon duunissa, entäs sinä? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etelä-Savon duunissa, entäs sinä? :)

        päijät-hämeestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        päijät-hämeestä

        Oho. On kyl matkaa :<


      • Kuinkas kaukana olet? T. Ap ja pk-seutu
        Suomi24 meili futaa vielä


      • Anonyymi

        Täällä olisi 54v mies Savonlinnasta. Missä päin etelä savoa olet. Olisin halukas imemään


      • Rintoja kun saisi hyvällä imeä nam nam
        S posti Nimim alla
        Olen Savosta


      • Anonyymi

        Sama N26v täss. Asun Savonlinnassa :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sama N26v täss. Asun Savonlinnassa :)

        Tavataanko jo tänään


    • Anonyymi

      Mua kiihottaa todella paljon isorintaiset naiset, jos täällä ois mun unelma nainen vailla tissien hemmottelijaa nii meilaa [email protected] Oon parikymppinen, ottaisitko vaikka syliisi imemään rintojasi?

      • Anonyymi

        Voi kun olet nuori, ei pysty


    • Anonyymi

      Jos on tissimiehissä ja -naisissa epäsuhtaa niin ei se ihan yksinkertaista meille tissinaisillekaan ole löytää sopivaa seuraa. Isot tissit tuntuu olevan varsinainen ääliömagneetti. Yöelämässä yksi jos toinenkin örveltäjä on tullut pyytämättä lääppimään. Eipä ole ollut halua korostaa tissejä pukeutumalla paljastaviiin asuihin. Harmikseni parisuhteissani mies on aina ollut enempi pepun kuin tissien perään. Niinpä omani, huomiota kaipaavat ja siitä nauttivat tissini ovat jääneet vaille.. Netissä on tietty helppo huudella mitä haluaisi mutta en mistään hinnasta lähtisi jonkun randomin nettihepun imettäväksi. Vaikka itse ajatus kuinka kiihottaisi. Ja kiihottaahan se.

      Terv. Nainen jolla E-kupin tissit vielä pienennysleikkauksen jälkeenkin

      • Anonyymi

        Niin jos kumminkin sua kiihottaa ajatus niin luulisi sitä fiksuakin seuraa löytyvän, ja kuka nyt iha randomina lähtis mihinkään mukaan.


    • Moikka Pirkanmaalla on kiinostunut vanhenpi mies imee ja hyväileen tissejä. Myös
      alakertaa haluaisin nuolla . Sp osoite tällä sivustolla ,arvaat varmaan.

    • Anonyymi

      Isorintainen ja pyöreäpeppuinen vanhempi nainen olis hakusessa.Hki

    • Anonyymi

      Mulla hakusessa pienirintainen, mielellään 40v
      Nainen

      • Anonyymi

        Mulla on B/C-kokoiset. Olen noin kolmekymppinen ja tykkään kun rinnoillani leikitään kaikin tavoin. Koolla en siis yritäkään kilpailla. Nännit on herkät kaikelle kosketukselle. Treffeille voin laittaa edestä napitettavan puseron takin alle niin että "leikkiä"voi missä vain. T. Elli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on B/C-kokoiset. Olen noin kolmekymppinen ja tykkään kun rinnoillani leikitään kaikin tavoin. Koolla en siis yritäkään kilpailla. Nännit on herkät kaikelle kosketukselle. Treffeille voin laittaa edestä napitettavan puseron takin alle niin että "leikkiä"voi missä vain. T. Elli

        Minä olen se joka tykkää pienistä rinnoista
        [email protected]


    • N 26 täällä olisi mies 5avonlinnasta valmiina imemään. Missäpäin etelä savoa olet

    • Anonyymi

      Täällä olisi 20v G-kupin tissit omaava nainen! Tahtoisin löytää miehen joka haluaisi imeä tissejäni ja panna tissien väliin. Nimen omaan imeä nännejä ja naida munalla tissien väliin (ei pilluun eikä perseeseen, pelkästään tissien väliin). Tällaista miestä ei kyllä ole vielä löytynyt. Ikähaarukkana saisi olla 20-35v. Onkos ketään?

      • Anonyymi

      • Aloittaja tässä!
        Laittaisitko mulle rakas viestiä :)


      • Anonyymi

        24v kundi ilmoittautuu, mistä päin olet?


      • Anonyymi

        Mistä päin olet? Täällä olis 21v jätkä kiinostunut


    • Meidän hyvä kaveri halvaantui tapaturmassa .
      Oli oikein ns,naisten mies.
      Haluaisi vieläkin naista mutta ei pysty panemaan.
      Vaimo suihkuttelee hänet pari kertaa viikossa ja on alasti ettei kastu ja mies saa puristella ja imeä vaimon tissejä ja vähän hypistellä vaimon pillua vaimo antaa joko suu tai käsi hoidon miehellé

    • Anonyymi

      Kruunupuiston luona jos joku tulis I maisemaan rintoja. 😘

      • Anonyymi

        Milloin millaisia rintoja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin millaisia rintoja?

        C kupit


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        C kupit

        Kerro itsestäsikin miten saan sinuun yhteyttä?


    • Hei löytyykö Savonlinnasta Naista joka pitää rintojen imemisestä vastaa

      • Anonyymi

        Täällä punkaharjulla olisin 53v


      • Anonyymi kirjoitti:

        Täällä punkaharjulla olisin 53v

        Vastaa Elo19


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä punkaharjulla olisin 53v

        Miten sinuun saa yhteyttä?



      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä punkaharjulla olisin 53v

        Siis sinä punkaharjulta 53v miten sinuun saan yhteyttä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis sinä punkaharjulta 53v miten sinuun saan yhteyttä?

        Kirjoita tänne jos tuntuu hyvältä sovitaan paikka mis tavataan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoita tänne jos tuntuu hyvältä sovitaan paikka mis tavataan.

        Mihin osoitteeseen "tänne"?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin osoitteeseen "tänne"?

        Täällä voimme keskustella niin ettei yksityisyys kärsi😋 voit kysyä mitä vain, vastaan kyllä avoimesti. Riitta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis sinä punkaharjulta 53v miten sinuun saan yhteyttä?

        Tässä olisi 54v mies myös valmiina imemään.. Tavataanko lauantaina tuunaansalmen seon pihassa.. Mulla on vaaleansininen auto


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä voimme keskustella niin ettei yksityisyys kärsi😋 voit kysyä mitä vain, vastaan kyllä avoimesti. Riitta

        No kerro Riitta itsestäsi millainen oot ikää näköä jne jne


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä olisi 54v mies myös valmiina imemään.. Tavataanko lauantaina tuunaansalmen seon pihassa.. Mulla on vaaleansininen auto

        Tuli nopsaan tapaamis pyyntö😗 tiedän aamulla vastata jos ilta käy. Minulla vakoinen farkku😋 oltaisko autossa laitan kevyen vaateetuksen ja pitkän takin. Ihkua imettää rintoja tykkään kun kotona ei tunnu olevan käyttöä🤗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kerro Riitta itsestäsi millainen oot ikää näköä jne jne

        Juuri mietin mikset kysy🤗 olen 165 60 D vaaleat hiukset, työskentelen kauneus alalla. Seksuaalliseti aktiivinen ja kokeilun haluinen sekä luotettava🤗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuli nopsaan tapaamis pyyntö😗 tiedän aamulla vastata jos ilta käy. Minulla vakoinen farkku😋 oltaisko autossa laitan kevyen vaateetuksen ja pitkän takin. Ihkua imettää rintoja tykkään kun kotona ei tunnu olevan käyttöä🤗

        Saisiko vaikuttaa vaatetukseesi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saisiko vaikuttaa vaatetukseesi?

        Saat mielellään🤗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saisiko vaikuttaa vaatetukseesi?

        Mieheni tuli juuri🤗 vastaan myöhemmin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis sinä punkaharjulta 53v miten sinuun saan yhteyttä?

        Pystytkö liikkumaan muuallekin punkaharjun ulkopuolelle myös tarvittaessa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pystytkö liikkumaan muuallekin punkaharjun ulkopuolelle myös tarvittaessa?

        Nyt en pysy mukana kun kysyt voitko vaikuttaa vaatetukseen ja hyppäät pystynkö liikkuu muuallekkin🤔 olen hämilläni..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt en pysy mukana kun kysyt voitko vaikuttaa vaatetukseen ja hyppäät pystynkö liikkuu muuallekkin🤔 olen hämilläni..

        No vastaisitko kuitenkin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saisiko vaikuttaa vaatetukseesi?

        👗👖👙👢👡💄💋


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        👗👖👙👢👡💄💋

        ???


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juuri mietin mikset kysy🤗 olen 165 60 D vaaleat hiukset, työskentelen kauneus alalla. Seksuaalliseti aktiivinen ja kokeilun haluinen sekä luotettava🤗

        Hei Riitta missä voimme tavata


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mieheni tuli juuri🤗 vastaan myöhemmin

        Sitä odotellessa siis


      • Anonyymi
        Elo19 kirjoitti:

        Hei Riitta missä voimme tavata

        Vastaa ensin oletkko minkä ikäinen🤗


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vastaa ensin oletkko minkä ikäinen🤗

        Ja Riitta olen luotettava


      • Anonyymi
        Elo19 kirjoitti:

        Ja Riitta olen luotettava

        Yli 60v mies Hki haluais imee tissiä ja muitakin paikkoja vois lipaista.


      • Anonyymi
        Elo19 kirjoitti:

        Ja Riitta olen luotettava

        Mitä haluaisit et pukisin päälleni🤗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä haluaisit et pukisin päälleni🤗

        Voisimmeko keskustella siitä jossain yksityisemmin eikä näin yleisesti?
        t. Alkuperäinen kyselijä/utelija/pyytäjä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voisimmeko keskustella siitä jossain yksityisemmin eikä näin yleisesti?
        t. Alkuperäinen kyselijä/utelija/pyytäjä

        Hei Riitta voit kirjoittaa [email protected]


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä haluaisit et pukisin päälleni🤗

        Hei mustat stay upit ja takki


      • Anonyymi
        Elo19 kirjoitti:

        Hei mustat stay upit ja takki

        Sinultapa ei kysytä


      • Elo19 kirjoitti:

        Hei mustat stay upit ja takki

        Hei Riitta paikkakin löytyy


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mieheni tuli juuri🤗 vastaan myöhemmin

        Hei kirjoita mulle suoraan sp os niin on helpompi keskustella


      • Anonyymi
        Elo19 kirjoitti:

        Hei kirjoita mulle suoraan sp os niin on helpompi keskustella

        Painuhan sinä helvettiin äläkä sekaannu toisten keskusteluihin saatanan idiootti!


      • Anonyymi
        Elo19 kirjoitti:

        Ja Riitta olen luotettava

        Ja vitut sä olet


      • Anonyymi
        Elo19 kirjoitti:

        Hei mustat stay upit ja takki

        Itsekkin mietin vähän samaa kun autossa hankala riisuuntua🤗 pitkä takkini napeilla helppo avata🤗 Älkää tapelko voin tavata myöhemmin toisenkin koska olen saanut tarpeeksi olla puutteessa ja yrittäjänä en lähde vonkaa kapakkaan🤗 olen asiani miettinyt siksi vastaan täällä🤗


      • Anonyymi kirjoitti:

        Itsekkin mietin vähän samaa kun autossa hankala riisuuntua🤗 pitkä takkini napeilla helppo avata🤗 Älkää tapelko voin tavata myöhemmin toisenkin koska olen saanut tarpeeksi olla puutteessa ja yrittäjänä en lähde vonkaa kapakkaan🤗 olen asiani miettinyt siksi vastaan täällä🤗

        Hei en tappele vastasit minulle ensin Riitta ja kuten huomaat omaan Hyvät Käytöstavat koska tavataan keskiviikkona käy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsekkin mietin vähän samaa kun autossa hankala riisuuntua🤗 pitkä takkini napeilla helppo avata🤗 Älkää tapelko voin tavata myöhemmin toisenkin koska olen saanut tarpeeksi olla puutteessa ja yrittäjänä en lähde vonkaa kapakkaan🤗 olen asiani miettinyt siksi vastaan täällä🤗

        Ketkä täällä tappelee ihmettelen kovasti,Noilla kavereilla ei taida olla kaikki muumit laaksossa.64 hki


      • Anonyymi kirjoitti:

        Itsekkin mietin vähän samaa kun autossa hankala riisuuntua🤗 pitkä takkini napeilla helppo avata🤗 Älkää tapelko voin tavata myöhemmin toisenkin koska olen saanut tarpeeksi olla puutteessa ja yrittäjänä en lähde vonkaa kapakkaan🤗 olen asiani miettinyt siksi vastaan täällä🤗

        Hei Riitta onko sinulla sähköposti osoitetta johon voisin kirjoittaa olisi helpompaa minun on [email protected]


      • Anonyymi
        Elo19 kirjoitti:

        Hei en tappele vastasit minulle ensin Riitta ja kuten huomaat omaan Hyvät Käytöstavat koska tavataan keskiviikkona käy

        Samoin illalla noin klo 18.00🤗 paikan olit löytänyt jossa rauhallista🤗 Riitta


      • Anonyymi kirjoitti:

        Samoin illalla noin klo 18.00🤗 paikan olit löytänyt jossa rauhallista🤗 Riitta

        Hei se käy klo 18.00


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin illalla noin klo 18.00🤗 paikan olit löytänyt jossa rauhallista🤗 Riitta

        En tappele minäkään mutta haluaisin keskustella ihan yksityisemminkin näistä kanssasi ja vain sulle eikä kaikille muille urpoille
        Utelijakyselijäpyytäjä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Painuhan sinä helvettiin äläkä sekaannu toisten keskusteluihin saatanan idiootti!

        Taidat olla aika epä-toivoinen tissiposki tuskin olet naista alasti nähnytkää.Nytkin sua viedään kuin litranmittaa urpo.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Samoin illalla noin klo 18.00🤗 paikan olit löytänyt jossa rauhallista🤗 Riitta

        Hei voit tulla suoraan luokseni pelkät stay upit päällä ja takki tai miten haluat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tappele minäkään mutta haluaisin keskustella ihan yksityisemminkin näistä kanssasi ja vain sulle eikä kaikille muille urpoille
        Utelijakyselijäpyytäjä

        Hei etkö tajua et sua huijataan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei etkö tajua et sua huijataan

        Samaahan voi kysyä sulta. %)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tappele minäkään mutta haluaisin keskustella ihan yksityisemminkin näistä kanssasi ja vain sulle eikä kaikille muille urpoille
        Utelijakyselijäpyytäjä

        Ai myönnät olevasi urpo kun laitoit muille urpoille,Sinä olet todistetusti nyt urpo.Muista ei voi sanoa samaa.


      • Anonyymi
        Elo19 kirjoitti:

        Hei voit tulla suoraan luokseni pelkät stay upit päällä ja takki tai miten haluat?

        Hei Elo19🤗 Erikoisia kannan ottoja pistää hymyilee😆 Vaihdan työ paikalla lätiessä stay upit ja pitkän takin 🤗 rintani odottaa hellää käsittelyä🤗 Riitta


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hei Elo19🤗 Erikoisia kannan ottoja pistää hymyilee😆 Vaihdan työ paikalla lätiessä stay upit ja pitkän takin 🤗 rintani odottaa hellää käsittelyä🤗 Riitta

        Hei ok kirjota minun säköpostiin en vastaa enää tänne näitä seuraa niin moni


    • Hei kerro lisää Elo19

      • Anonyymi

        Oletko 19 vuotias


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletko 19 vuotias

        Hei en kirjoita mun sähköposti os


    • Anonyymi

      Tampereen suunnalta naista joka haluaa rintojensa imettävän, hyväiltävän ja kiusoteltavan?

      M28 - Laita sähköpostia [email protected] jos kiinnostuit

    • Anonyymi

      Täällä 25v nainen Etelä-Karjalasta, jolla D-kupin rinnat. Maitoa ei tule, mutta imeä saisit ahnaasti.

      -kisunen-

      • Anonyymi

        Kerro -kisunen- lisää millainen oot mistä nauttisit tarkemmin mistäpäin eteläkarjalaa jne?


    • Anonyymi

      Kuopiosta olisi kiva löytää rintojen imettäjä nainen.. Itse olen 40v ja kik koopee10

    • Anonyymi

      Täällä olis myös yksi tissimies Varkaudesta päin

    • Anonyymi

      Kyl mäkii jotakuta isotissistä nuorta naista haluaisin lypsätä. Itse olen siis 18

    • Anonyymi

      Hei täällä on Savonlinnasta 45v nainen D-kuppi olisiko halukkaita

      • Anonyymi

        Todellakin olisi halukkaita tässä ainakin yksi vaoaaehtoinen! Kerro lisää kiitos!


      • Anonyymi

        Todellakin olisi halukkaita tässä ainakin yksi vapaaehtoinen! Kerro lisää kiitos!


      • Anonyymi

        On tässä m50v.kävisikö savonlinnan Tokmannin parkkarilla 15.00.sininen auto


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On tässä m50v.kävisikö savonlinnan Tokmannin parkkarilla 15.00.sininen auto

        Mennään siitä rauhallisempaan paikkaan


      • Anonyymi

        Hei vastatkaa sähköposti osoitteenne kera terv Nainen 45v Savonlinna en vastaa muuten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei vastatkaa sähköposti osoitteenne kera terv Nainen 45v Savonlinna en vastaa muuten.

        Laitahan ite omas.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hei vastatkaa sähköposti osoitteenne kera terv Nainen 45v Savonlinna en vastaa muuten.

        Nimim alla os


    • Anonyymi

      Salaband at mail piste com, eli aloittaja, vieläkin ilman tissiä!

    • Mikkeli Savonlinna akselilla olisi kanssa mies joka tykkäisi pitää hyvänä naisen
      Tissejä olisi intohimo.

      • Anonyymi

        Sinisilmä5
        Kuinka vanha olet


    • Anonyymi

      vein miniää ja pikku tyttöä lääkäriin matkaa oli tunnin ajo. Tytär alko huutamaan ruokaa ajoin asunto auton levikkeelle. Satu alkoi imettämään kävelin viereen ja sanoin eipä taidä saada enää tissiä. Satu nukuti lapsen tuli eteen ja paljasti rinnan nyt saat kun kukaan ei näe. Imin maitoa ja samalla hyväilin rintoja Satu sanoi noinko haluat tissiä jatkoin vaan sievästi imemistä ja välillä kovemmin että sain maitoa. Satu jo huokaili tuntuu aivan eriltä, hyväilin jalkaa alhaalta ylös ei vastustellut hyväilin haaroista tunsin ohuen housun läpi pillun huulet laskin sievästi housuja pillu oli aivan märkä, Satu sanoi haluan nyt kovasti ja meni sängylle nuolin Satua pitkään kiljahteli ja paineli päätäni nousin päälle levitti jalat kuiskas pane minua Satu oli tiukka kalulle kuiskas kuinka haluaa kunnolla työnteli vastaan ja puristi käsivarsista kertoi että välillä haluttaa hirveästi kun tuli kostui kunnolla jatkoin vielä ennenkuin tulin. Satu nousi ylös sanoi olipa imetys.
      Takaisin tullessa imetti uudelleen tyttöä , katsoin vaan silloin Satu nousi ja nojasi keitön pöytään laskin housut ja kuiskasin annatko pillua levitti jalkoja kun tulin sisään kertoi että koko ajan lääkärissä halutti kertoi että on varmaan kiima-aika kun haluttaa kunnolla otin kuin väkisin Satu kiljahteli ja tuli istui melkein kalun varassa että saa kunnolla sisään kun laskin sisään värisi koko ajan.
      Myöhemmin kiitteli kuinka olin huolehtinut kummastakin, nauroi ei se mihinkään ole hävinnyt se. Muutaman päivän päästä tavattiin ja rakasteltiin kolmesti ennen kuin jäi kyydistä pois

    • Anonyymi

      Vähän on vanha aloitus mutta aihe kiinnostaa :)
      Tissimaitoa minun tekee mieli imeskellä ja muutenkin maitorinnoilla leikkiä.
      Jos täältä Turusta tai sopivan ajomatkan sisältä löytyy niin kyllä mielelläni toteuttaisin.
      Yhteyttä saa sp:llä [email protected]

    • Anonyymi

      Ihana olisi antaa imeä ja leikkiä nänneillä. Kauan ja kunnolla.

    • Anonyymi

      Minä nautin. Olen E-kupin omiiva. Mieheni kyl imee rintojani, mut ei oikeen sillai miten itse tykkäisin. Oon kyl kysynyt, mut hän ei koe että tarviis imeä nii kovasti tai ahnaasti. Välillä se turhauttaakin. Haluaisin, että ahnaasti imisi. Hän on sanonut minulle jopa kun tulee maitoa tisseistäni, hän jättäisi ne rauhaan. Mikä turhauttaa vielä enemmän. Toki ei maitoa tule, mut toivoisin silloinkin ett tissejä imeskellään ahnaasti ja miksei myös pilluakin. Tykkään myös ajatuksesta ett nainen imisi myös yhtä ahnaasti. Olisi ihanaa leikkiä naisen pillua samalla kun ovat tisseissä kiinni.

    • Anonyymi

      Vanha ketju... Mut täällä olis hämeenlinna - lahti akselilla yksi 125kg isotisuinen joka voisi antaa rinnat hoitoon kokeiltavaksi. Oikein kun tikistää niin saattaa tippa tai kaksi maitoakin tirahtaa.

    Ketjusta on poistettu 57 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      2005
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1753
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1624
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1420
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      60
      1327
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      13
      1285
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1282
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1221
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1201
    Aihe