55v mies etsii alistumisesta kiihottuvaa nuorta tai vanhempaa naista ottamaan yhteyttä rohkeasti ja kuvalla varustettuna,,
Herrasmies odottaa
[email protected]
Vanhempi mies vailla alistuja naista
6
1674
Vastaukset 6
- Anonyymi
Tyhmänrohkea ei kannata olla... jos herrasmies aikoo kuvien perusteella valita parhaat päältä, niin onkohan asenne muutenkaan kohdillaan?
- Anonyymi
Oon nuori, vanhemman miehen alistimaksi joutuneeksi fantasioiva tyttö pohjois suomesta.
Nina- Anonyymi
kirjoita mulle sitten
- Anonyymi
Mistäpäin ja millainen olet? Itse 54v ukm jonka runsasmuotoinen vaimo suostunut kahleisiin,ja itsellä pikkupiru on kuiskutellut korvaan,että millaista olisi katsella,jos joku muu tekisi sen...
Mulle voi kirjoitella, täällä olisi nuorempi 40v ukm joka tulisi mielellään toteuttamaan tuon fantasian. Kokemusta löytyy, voi kirjoitella s24 sähköpostiini.
- Anonyymi
Nuorempi aina kiinnosta..
[email protected]
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100822
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361770Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38589- 65575
- 47568
- 30556
- 68553
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25530Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27522