Varkaus elämää paskan äärellä.

Anonyymi

Yksi suomen paskimmista ja nopeimmin kuolevista kylistä on Varkaus.

33

891

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Katsoitko omaan wc-pönttöösi

    • Anonyymi

      Se on sinun sisällä se paha olo. Me muut koetaan eri tavalla. Tsemppiä.

      • Anonyymi

        Sama se on esim Pieksämäen sivulla. Pahaa oloaan purkavat. Sellaiset,joilla oma sisäinen rauha,eivät valita. Itse en ole rikas,mutta tulen toimeen rahallisesti sekä voin hyvin henkisesti ja fyysisesti ja olen kiitollinen. Koskaan ei voi tietää sairastaisiko.


      • Anonyymi

        Lisäys Työn perään Helsinkiin!


    • Anonyymi

      Itse olen asunut useassa kaupungissa. Kun on oma olo ok niin voi asua vaikka korpikylässä,eikä ahdista yhtään. Lapissa oli pitkät välimatkat,mutta todella onnellista.

    • Eikä ole

    • Anonyymi

      Olisi kiva tietää ap.n ammatti:)

      • Anonyymi

        Oisko eläkeläinen? Tai edunvalvonnassa siis lisäksi.


      • Anonyymi

        Virkamies olen. Ja Varkauteen ei jää kuin paskan haju.


      • Anonyymi

        Täällä ei potkuja saa vaikka mitä tekis.


    • Anonyymi

      Eihän tää nyy paskin oo. Kaikkee uutta tulossa. Nyt höpinät pois. Kukka rintaan💗

      • Anonyymi

        Mitä uutta. Pelkkää rahantuhlausta ja hyvävelihöpöä, äänestäjien lompakosta lisää löpöä. Warkaus Lehti komppaa kun Demarit esiin pomppaa, ei juuri muualla kuin Varkaudessa, nyt olisollu tilaisuus olla Urheilugaalassa esillä, mutta ei väkisin, kun ei kelpaa. Annettiin liput sellaisille joille kelpasi. Mutta eise mitään on muualla Suomessakin ihmisiä. Voitte keskenänne hehkutella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä uutta. Pelkkää rahantuhlausta ja hyvävelihöpöä, äänestäjien lompakosta lisää löpöä. Warkaus Lehti komppaa kun Demarit esiin pomppaa, ei juuri muualla kuin Varkaudessa, nyt olisollu tilaisuus olla Urheilugaalassa esillä, mutta ei väkisin, kun ei kelpaa. Annettiin liput sellaisille joille kelpasi. Mutta eise mitään on muualla Suomessakin ihmisiä. Voitte keskenänne hehkutella.

        Esim uusi prisma👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esim uusi prisma👍

        joo, paskaa paskan äärellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        joo, paskaa paskan äärellä.

        Prismasaako käytte kesällä pakastealtassa kroolaamassa. Jee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Prismasaako käytte kesällä pakastealtassa kroolaamassa. Jee

        Sukari Topi kävi vessassa (paskalla) Fuengirolassa. Vaimo Nadja makasi bikineissä rannalla odotellen veskisssä ähisevää miestään. Seiska uutisoi. Tämmösiä Warkaus lehteen, niin kyllä lehti myy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sukari Topi kävi vessassa (paskalla) Fuengirolassa. Vaimo Nadja makasi bikineissä rannalla odotellen veskisssä ähisevää miestään. Seiska uutisoi. Tämmösiä Warkaus lehteen, niin kyllä lehti myy

        Sukari vois entiseen Prismaan perustaa Ideaparkin ja parkki on jo valmiina


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä uutta. Pelkkää rahantuhlausta ja hyvävelihöpöä, äänestäjien lompakosta lisää löpöä. Warkaus Lehti komppaa kun Demarit esiin pomppaa, ei juuri muualla kuin Varkaudessa, nyt olisollu tilaisuus olla Urheilugaalassa esillä, mutta ei väkisin, kun ei kelpaa. Annettiin liput sellaisille joille kelpasi. Mutta eise mitään on muualla Suomessakin ihmisiä. Voitte keskenänne hehkutella.

        Voi vee. Uutta on tullut. 2000-luvulla saatiin Kauppakadun lämmitys. Kesätorit on. Nyt tuli iso Prisma ja Motonet. Mitä muuta tarvitsette?


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Paskakylässä politiikkaa ja kotonamakaaville hyysäystä.parvekepaskannusta ja pihakuseskelua.Entisen lastensuojelu tuotannon tuloksia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paskakylässä politiikkaa ja kotonamakaaville hyysäystä.parvekepaskannusta ja pihakuseskelua.Entisen lastensuojelu tuotannon tuloksia

        Sukari perustaa perusmarketin pellolle.kalja0,5€ makkara 5pakettia eurolla ,vittuilut kassalta kaupanpäälle, hernekeitto 150prk kympillä persujäsenkortilla,bensa 0,3€litra saatana 🤣 saiskos olla muuta helvetti🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sukari perustaa perusmarketin pellolle.kalja0,5€ makkara 5pakettia eurolla ,vittuilut kassalta kaupanpäälle, hernekeitto 150prk kympillä persujäsenkortilla,bensa 0,3€litra saatana 🤣 saiskos olla muuta helvetti🤣

        https://youtu.be/eAk1wBPanVc näin saatana 🤣


    • Anonyymi

      Miks oot siellä.

    • Anonyymi

      piil

    • Anonyymi

      bg6r5

    • Anonyymi

      suolikaasun puskaraus

    • Anonyymi

      Savonmäessä talot rakennettu kaatopaikan päälle, lehtoniemessä naapurit narkkareita tai kommunisteja.

      Loput lue tästä

      https://yle.fi/a/74-20041725

    • Anonyymi

      muul

    • Anonyymi

      Miksimuseo on kiinnostunut kaupungin hajuista.

      Nyt pahin haju on demari kissan grillaus haju!

    • Anonyymi

      2014 fuck rokmos

    • Anonyymi

      lärvätsalo

    • Anonyymi

      subutes

    • Anonyymi

      Suomen punaisin kaupunki, kouluttamattomia moukkia kylä täynnä

      Viha vauraita kohtaan suuri, kuitenkin jos pääsee vaurauden eliittiin, sinne mennään täysillä ja kavereita kaikkien kanssa ja somessa haukutaan samoja.
      Kaksi naamaa ja vastuu kuulijalle

    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1715
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      87
      834
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      663
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe