Yksi suomen paskimmista ja nopeimmin kuolevista kylistä on Varkaus.
Varkaus elämää paskan äärellä.
Anonyymi
33893
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Tuntuu kuin olisin vaimosiSe on erikoista se.
- Haluatko ettäUnohdetaan toisemme?
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
- Sut tahtoisinSinä senkin kusimutteri menit ja katkaisit kaiken yhteyden minuun. Tajuan nyt, että meidän roolit vaihtuivat ja sinä projektoit omia pelkojasi minuun. Anna minun välittää sinusta, älä työnnä mua pois. En oo vaatinut sul…
- Nyt sinä siellä pohjoisessaNainen siellä laita viesti!
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Et nosta minua ylösOk ei se mitään. Vajoan syvempiin vesiin💔
Vastaukset 33
Vanhimmat
Katsoitko omaan wc-pönttöösi
Se on sinun sisällä se paha olo. Me muut koetaan eri tavalla. Tsemppiä.
Sama se on esim Pieksämäen sivulla. Pahaa oloaan purkavat. Sellaiset,joilla oma sisäinen rauha,eivät valita. Itse en ole rikas,mutta tulen toimeen rahallisesti sekä voin hyvin henkisesti ja fyysisesti ja olen kiitollinen. Koskaan ei voi tietää sairastaisiko.
Lisäys Työn perään Helsinkiin!
Itse olen asunut useassa kaupungissa. Kun on oma olo ok niin voi asua vaikka korpikylässä,eikä ahdista yhtään. Lapissa oli pitkät välimatkat,mutta todella onnellista.
Eikä ole
Olisi kiva tietää ap.n ammatti:)
Oisko eläkeläinen? Tai edunvalvonnassa siis lisäksi.
Virkamies olen. Ja Varkauteen ei jää kuin paskan haju.
Täällä ei potkuja saa vaikka mitä tekis.
Eihän tää nyy paskin oo. Kaikkee uutta tulossa. Nyt höpinät pois. Kukka rintaan💗
Mitä uutta. Pelkkää rahantuhlausta ja hyvävelihöpöä, äänestäjien lompakosta lisää löpöä. Warkaus Lehti komppaa kun Demarit esiin pomppaa, ei juuri muualla kuin Varkaudessa, nyt olisollu tilaisuus olla Urheilugaalassa esillä, mutta ei väkisin, kun ei kelpaa. Annettiin liput sellaisille joille kelpasi. Mutta eise mitään on muualla Suomessakin ihmisiä. Voitte keskenänne hehkutella.
Esim uusi prisma👍
joo, paskaa paskan äärellä.
Prismasaako käytte kesällä pakastealtassa kroolaamassa. Jee
Sukari Topi kävi vessassa (paskalla) Fuengirolassa. Vaimo Nadja makasi bikineissä rannalla odotellen veskisssä ähisevää miestään. Seiska uutisoi. Tämmösiä Warkaus lehteen, niin kyllä lehti myy
Sukari vois entiseen Prismaan perustaa Ideaparkin ja parkki on jo valmiina
Voi vee. Uutta on tullut. 2000-luvulla saatiin Kauppakadun lämmitys. Kesätorit on. Nyt tuli iso Prisma ja Motonet. Mitä muuta tarvitsette?
https://youtu.be/IR05cKcLlr4 näin Ruotsissa.Suomessa ja paskakylässä.Politiikkaa aamusta iltaan 🤣🦵
Paskakylässä politiikkaa ja kotonamakaaville hyysäystä.parvekepaskannusta ja pihakuseskelua.Entisen lastensuojelu tuotannon tuloksia
Sukari perustaa perusmarketin pellolle.kalja0,5€ makkara 5pakettia eurolla ,vittuilut kassalta kaupanpäälle, hernekeitto 150prk kympillä persujäsenkortilla,bensa 0,3€litra saatana 🤣 saiskos olla muuta helvetti🤣
https://youtu.be/eAk1wBPanVc näin saatana 🤣
Miks oot siellä.
piil
bg6r5
suolikaasun puskaraus
Savonmäessä talot rakennettu kaatopaikan päälle, lehtoniemessä naapurit narkkareita tai kommunisteja.
Loput lue tästä
https://yle.fi/a/74-20041725
muul
Miksimuseo on kiinnostunut kaupungin hajuista.
Nyt pahin haju on demari kissan grillaus haju!
2014 fuck rokmos
lärvätsalo
subutes
Suomen punaisin kaupunki, kouluttamattomia moukkia kylä täynnä
Viha vauraita kohtaan suuri, kuitenkin jos pääsee vaurauden eliittiin, sinne mennään täysillä ja kavereita kaikkien kanssa ja somessa haukutaan samoja.
Kaksi naamaa ja vastuu kuulijalle