Laki on surkea

Anonyymi

Minusta jokaisella tulisi olla oikeus kantaa tuliasetta mukanaan paitsi jos on rikosrekisteri.
Tässä maailmassa se on välttämättömyys oman ja kanssakulkijoiden turvaamiseksi.

6

50

Vastaukset

• Entäs harhoja näkevä mielenterveyspotilas, jolla ei ole rikosrekiseriä ?

• Mitä olisit valmis ampumaan ja mihin?

• Olen 60 vuotias ja asunut koko ikäni Itä-Helsingissä. Koskaan ei ole tullut tilannetta vastaan, jossa olisi tarvinnut asetta.

Missä päin mahdat asustella kun noin turvattomalta tuntuu?

• Ei kukaan normaali asetta tarvitse. Itse olen ollut vartijana 18 vuotta enkä koskaan tarvinnut asetta, kaasua, tai pamppua kyseisenä aikana. Selvitin tilanteet aina puhumalla. Ihan kusipäinen ajatus että ihmiset tässä maassa alkaisivat kantaa asetta muuten kuin metsästäessään riistaa tms.

• Joo, itsekin vartijana 10v ollut, ja nuortenkanssa tekemisissä. Huomannut, että usein samat, harmittomanoloiset kaverit on joka vkl nenäposkella. Jostakin syystä heitä vain kurmotetaa. Ase. ei kuitenkaan ole siihen se ratkaisu. Syyt pitää kaivaa syvemmältä ja ratkaista ne.

• Olisi Turussakin ollut tarpeen. Kohta varmaan muuallakin. Ruotsissa arkipäivää tuo tarve.

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sofia ja Stefu tarjoilijoina.

Näkyy Sofian instastoryssa olevan video jossa Sofia ja Stepu tarjoilevat pöytiin Fyllaksessa. Stufun sisko antanut töitä?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      83
      1780
    2. S&S Instat kovin hiljaisena

Onkohan siellä lyöty vetoa, kumpi pystyy olemaan pitempään ilman päivittelyä? Soffalla varmaan pää sauhuaa jo... 😂
      79
      951