Laki on surkea

Anonyymi

Minusta jokaisella tulisi olla oikeus kantaa tuliasetta mukanaan paitsi jos on rikosrekisteri.
Tässä maailmassa se on välttämättömyys oman ja kanssakulkijoiden turvaamiseksi.

10

83

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Entäs harhoja näkevä mielenterveyspotilas, jolla ei ole rikosrekiseriä ?

• Anonyymi

No se harhoja näkevä mielenterveyspotilas lahdattaisiin heti, jos ostoskeskuksessa alkaisi räiskimään, kun kaikilla on ase. Nyt se harhoja näkevä mielenterveyspotilas ostaa tor-verkosta laittoman aseen ja lahtaa koko ostoskeskuksen väen. Ei onnistuisi Jenkeissä eikä Israelissa. Kyllä ihmisen pitää antaa puolustaa itseään ja läheisiään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No se harhoja näkevä mielenterveyspotilas lahdattaisiin heti, jos ostoskeskuksessa alkaisi räiskimään, kun kaikilla on ase. Nyt se harhoja näkevä mielenterveyspotilas ostaa tor-verkosta laittoman aseen ja lahtaa koko ostoskeskuksen väen. Ei onnistuisi Jenkeissä eikä Israelissa. Kyllä ihmisen pitää antaa puolustaa itseään ja läheisiään.

Vai niin....

• Anonyymi

Mitä olisit valmis ampumaan ja mihin?

• Anonyymi

Olen 60 vuotias ja asunut koko ikäni Itä-Helsingissä. Koskaan ei ole tullut tilannetta vastaan, jossa olisi tarvinnut asetta.

Missä päin mahdat asustella kun noin turvattomalta tuntuu?

• Anonyymi

Ei kukaan normaali asetta tarvitse. Itse olen ollut vartijana 18 vuotta enkä koskaan tarvinnut asetta, kaasua, tai pamppua kyseisenä aikana. Selvitin tilanteet aina puhumalla. Ihan kusipäinen ajatus että ihmiset tässä maassa alkaisivat kantaa asetta muuten kuin metsästäessään riistaa tms.

• Anonyymi

Joo, itsekin vartijana 10v ollut, ja nuortenkanssa tekemisissä. Huomannut, että usein samat, harmittomanoloiset kaverit on joka vkl nenäposkella. Jostakin syystä heitä vain kurmotetaa. Ase. ei kuitenkaan ole siihen se ratkaisu. Syyt pitää kaivaa syvemmältä ja ratkaista ne.

• Anonyymi

Olisi Turussakin ollut tarpeen. Kohta varmaan muuallakin. Ruotsissa arkipäivää tuo tarve.

• Anonyymi

... saattaa se tarve täälläkin lisääntyä, kun pitkäpartaiset alaikäiset kuuntelevat aikansa imaameja...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

... saattaa se tarve täälläkin lisääntyä, kun pitkäpartaiset alaikäiset kuuntelevat aikansa imaameja...

Ryhtymään romaaneiksi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      94
      3752
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      45
      3134
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      97
      2739
    4. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      57
      2420
    5. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2388
    6. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      134
      2387
    7. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      117
      2357
    8. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      21
      2284
    9. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      23
      2266
    10. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      64
      2070
    Aihe