Vain nuoriin ja lapsiin kohdistuvaa politiikkaa päätökset koskevat vain heitä.
Ajaako tämä hallitus
17
55
Vastaukset
- Anonyymi
Mistä tuollaista luulet?
- Anonyymi
Hallitusohjelmasta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hallitusohjelmasta
Ei siellä tuollaista ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei siellä tuollaista ole.
Ohjelmassa on kaikkien hyvinvoinnin parantaminen.
- Anonyymi
Suksikaa v.....n!
- Anonyymi
Miksi pitäis?
- Anonyymi
Ilmastonmuutosasia on tärkeä kaikille, ei vain nuorille.
- Anonyymi
Mikä ilmastonmuutos?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä ilmastonmuutos?
Joulukuu menossa ja 5 astetta, ei Suomi ollut ennen tälläinen löskäkelimaa joulukuussa. Ennen oli 15-25 astetta pakkasta näihin aikoihin ja lunta metritolkulla.
Anonyymi kirjoitti:
Joulukuu menossa ja 5 astetta, ei Suomi ollut ennen tälläinen löskäkelimaa joulukuussa. Ennen oli 15-25 astetta pakkasta näihin aikoihin ja lunta metritolkulla.
Älä höpsi, mittarini tuossa kirjoituspöydällä näyttää ulko anturilla vain 4,2 C joten 5C on liioittelua!
Noin yleisnäkemyksenä uskon tosin tuohon globaaliin lämpenemiseen vietettyäni täällä Suomen niemellä jo pitkälti yli 7 kymmentä talvea ja siinä ohessa jouluakin!- Anonyymi
varakaanari kirjoitti:
Älä höpsi, mittarini tuossa kirjoituspöydällä näyttää ulko anturilla vain 4,2 C joten 5C on liioittelua!
Noin yleisnäkemyksenä uskon tosin tuohon globaaliin lämpenemiseen vietettyäni täällä Suomen niemellä jo pitkälti yli 7 kymmentä talvea ja siinä ohessa jouluakin!Jaa, no hyvää uutta vuotta sitten vaan!
- Anonyymi
Nuoret naiset hallituksessa tiedostavat ehkä paremmin asioita, omaavat uusiakin näkemyksiä.
- Anonyymi
Mitä tiedostaa? Mitä näkemyksiä? Onko ikäihminen jotenkin huonompi näissä asioissa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tiedostaa? Mitä näkemyksiä? Onko ikäihminen jotenkin huonompi näissä asioissa?
Ei ole huonompi ikäihminen, mut nuorten on tulevaisuus, heidän voi antaa päättääkin siitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole huonompi ikäihminen, mut nuorten on tulevaisuus, heidän voi antaa päättääkin siitä.
Nuoret ja vanhat yhdessä ja yhteistyössä saavat aikaan eniten.
- Anonyymi
2020 alkaa uusi aikakausi....
- Anonyymi
Kesällä näemme paremmin tuloksia, ei vielä voi sanoa mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501489
- 104921
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15583ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40514Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44472- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402