Talousasiat askarruttavat - lainaa olen kysynyt, vaikeuksia on ollut talousrintamalla. Voimat menevät murehtiessa. Työkuviot - lähtisin heti pois työstäni, jos olisi varaa! Tunnen väsymystä, riittämättömyyttä ja tyytymättömyyttä itseeni! Ehkei tämä olekaan minun alaani? Liikaa töitä? Niitä on, vähentämiseen ei mahdollisuutta eikä porukan lisäämiseen - omistajien kommentti.
Mikä on elämäntehtäväni? Henkisyys kiinnostaa.
Olenko liian monimutkainen ihminen? Rinnallani mies, jonka kanssa muutan yhteen ja jota rakastan päivä päivältä enemmän! Tämä asia lienee kunnossa?
Miltä elämäni näyttää kaiken kaikkiaan? Kiitos vastauksesta!
Crystal, Cherrykirsikka, näkijä
2
158
Vastaukset
- Crystal
työllä, se vie energiasi. Olet oikeassa, voimasi menevät murehtiessa. Monessa paikassa on näinä aikoina samanlaista. Töitä on liikaa, ihmiset eivät viihdy eikä ihmekään kun heistä halutaan repiä kaikki irti. Palkkaa kuuluisi saada enemmän, mutta sekin on jäädytetty niin kuin lisätyövoiman palkkaaminen. Miksi sitoutua työhön, jossa työnantajat eivät ole sitoutuneet työntekijöihinsä. Olet oikealla alalla mutta paikka on väärä. Et ole liian monimutkainen ihminen.
Ihminen ei jaksa, jos kaikilla rintamilla menee huonosti. Onneksi rakkasasiat kompensoivat sinunkin tilannettasi, eikä se ole ihan vähän. Se on kuitenkin tärkeämpää kuin muu. Nauti siitä niin jo se auttaa sinua saamaan voimia. Älä uhraa työn kurjuudelle yhtään enempää ajatuksiasi kuin on pakko. Murehdit aivan liikaa, en näe elämääsi ollenkaan kovin huonossa valossa! Olet pohjimmiltasi iloinen ja valoisa ihminen, ja tämä positiivisuutesi kantaa sinua pitkälle. Kasvatte päivä päivältä enemmän yhteen miehesi kanssa, hän tukee sinua vaikeina hetkinäsi, jota myötä myös suhteenne vahvistuu. En näe työpaikan vaihdosta lähiaikoina ajankohtaisena, mutta rahahuoliin saat kevään aikana helpotusta yllättävältä taholta. Pidä siis lippua korkealla ja mielialaa yllä, se saa auringon paistamaan pilvisenäkin päivänä!
Tulevaisuudessa tapaat ihmisiä, jotka ajattelevat henkisyydestä samoin kuin sinä, ja yhteistoimintanne kautta löydät uuden 'uran' itsellesi - antoisan työn joka palkitsee mielekkyydellään. Tämä ei kuitenkaan ole aivan lähitulevaisuuden asia - toivon Sinulle siis kovasti voimaa ja kärsivällisyyttä jaksaa nykyisessä työssäsi, jossa kuitenkin olet hyvä ja pystyvä työntekijä, kaikista vastuksista huolimatta! Kaunista kevättä sinulle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351402
- 1041103
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede26983Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat310845- 99813
- 38702
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144624