Alektum ja Annomen

Anonyymi

Ei mennyt sitten Annomenin oikaisuvaatimus läpi. Vaikka kuinka yritti alektum kieroilla yrityskaupoilla niin ei lupaa tullut uudella nimellä. Ei siis kannata kummankaan yhtiön lähettelemiä laskuja maksaa.

60

10626

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Se perustaa taas uuden perintäyhtiön uudella nimellä, lähettää laskuja. Sitten taas toimintakielto, sit perustavat jälleen uuden firman jne...

    • Anonyymi

      Niinhän ne konnat tietysti taas jollain uudella yhtiöllä yrittää ihmisiä kusettaa. Toivottavasti viranomaiset ovat tarkkana ja lopettavat huijareiden touhut heti alkuunsa.

    • Anonyymi

      Yrittäkää nyt periä vanhentuneita velkoja......kun laitatte taas jonkun yhtiön pystyyn.
      Toivottavasti ette saa toimilupaa millään konstilla. Hyvästi.

    • Anonyymi

      Minä kyllä maksan kyseisen perintä yhtiön lähettämiä maksusuunnitelman mukaisia laskuja.
      Tein suunnitelman viime elokuussa, ja se on maksettu huhtikuun lopussa.
      En nähnyt mitään syytä pullikoida maksuissa vastaan, koska ei niissä kuluissa mitään ylimääräistä ollut, ja miksi kasvattaa kyseisen perintäpotin korkoja , joka syntynyt vuonna 2015 ..
      Nyt minulla oli jonkinlainen sauma se hoitaa, niin miksi asiaa kuitenkaan omalta osalta hankaloittaa, vaikka heillä lupia ei olisikaan..

      • Anonyymi

        Olen tämän edellisen kommentin kirjoittaja, ja kirjoittanut tässä ketjussa myös muita kommentteja, mutta halusin tulla nyt kertomaan, että on huhtikuu, ja olen maksanut Annomenille velkani.

        Suoritin maksusuunnitelman aikataulun mukaan, vaikka tiukkaa teki.

        Heiltä tuli myös kuittaus, että perintä kohdallani on päättynyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen tämän edellisen kommentin kirjoittaja, ja kirjoittanut tässä ketjussa myös muita kommentteja, mutta halusin tulla nyt kertomaan, että on huhtikuu, ja olen maksanut Annomenille velkani.

        Suoritin maksusuunnitelman aikataulun mukaan, vaikka tiukkaa teki.

        Heiltä tuli myös kuittaus, että perintä kohdallani on päättynyt.

        Nyt on annomenin alaisuudessa olleet tiedot siirretty CreditVisor nimiseen firmaan.


      • Anonyymi

        Tyhmyyttä maksaa


    • Anonyymi

      Mihinkähän sinun rahasi oikein menee kun ko. yhtiöllä ei ole perintälupaa, eli ei ole oikeutta toimia. Tuskin rahasi velkojalle asti päätyy mutta maksele vaan jos haluat.

      • Anonyymi

        Eiköhän velkoja ole myynyt velkansa Alektumille.


      • Anonyymi

        Kysyin kuluttaja -asiamieheltä miten toimia kyseisen asian kanssa. Kyseinen velka on aikoinaan syntynyt , kun en pystynyt maksamaan Klarnalle syntynyttä kohtalaisen isoa pottia, koska tapahtui vähän sitä sun tätä...

        Klarna varmaankin myi kyseisen velan aikoinaan Alektumille, joka sittemmin on tuo Annomen..
        Kyseistä velkaa muistuttivat juuri äsken, eli ei ehtinyt kolme vuotta mennä umpeen, että olisi vanhentunut.
        Päätin, että turhaan siihen enää korkoja kasvattelen, ja kysyin kuluttaja-asiamieheltä neuvoa, eli onko sillä vaikutusta, onko heillä lupaa vai ei..

        Vastaus oli, että jos maksussa ei ole epäselvää, niin ei ole mitään syytä, miksi sitä ei voisi maksella pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysyin kuluttaja -asiamieheltä miten toimia kyseisen asian kanssa. Kyseinen velka on aikoinaan syntynyt , kun en pystynyt maksamaan Klarnalle syntynyttä kohtalaisen isoa pottia, koska tapahtui vähän sitä sun tätä...

        Klarna varmaankin myi kyseisen velan aikoinaan Alektumille, joka sittemmin on tuo Annomen..
        Kyseistä velkaa muistuttivat juuri äsken, eli ei ehtinyt kolme vuotta mennä umpeen, että olisi vanhentunut.
        Päätin, että turhaan siihen enää korkoja kasvattelen, ja kysyin kuluttaja-asiamieheltä neuvoa, eli onko sillä vaikutusta, onko heillä lupaa vai ei..

        Vastaus oli, että jos maksussa ei ole epäselvää, niin ei ole mitään syytä, miksi sitä ei voisi maksella pois.

        "Vastaus oli, että jos maksussa ei ole epäselvää, niin ei ole mitään syytä, miksi sitä ei voisi maksella pois."

        Palstan ei-kerettiläisille tiedoksi, että vaikka velka olisi myyty jollekin toiselle (oletettavasti alennetulla hinnalla), se pitää kuitenkin maksaa takaisin täysimääräisenä viivästyskorkoineen.


      • Anonyymi

        Yksi viranomainen sanoi mulle vastaavanlaisessa tapauksessa että maksettava on vaikka toimilupa mennyt mutta ei osannutkkaan vastata että kuka takaa mihin raha menee.


      • Anonyymi

        Se velkoja ei rahoja saa, eikä edes niitä ole enää vaatinutkaan. On luopunut perintätoimista. Tämä uusi yhtiö vetää ne välistä itselleen


    • Anonyymi

      En tiedä mitä veloille todellisuudessa nyt tapahtuu kun kummallakaan firmalla ei enään ole toimilupaa. Yrittävät tietysti myydä ne jollekin.

    • Anonyymi

      Minä en ainakaan maksa jos yritys jolla ei ole toimilupaa pyytelee rahaa maksamaan. Silloinhan sitä voisi kuka tahansa harrastaa.

    • Anonyymi

      Pitäähän se velka pois maksaa mutta odotellaan mistä yhtiöstä se esiin putkahtaa. Ilman toimilupaa toimivien laskuilla voi pyyhkiä per..

      • Anonyymi

        Kuluttajaoikeusneuvojalta sain tämmöisen vastauksen , kun nimenomaan kysyin , että voinko maksaa Annomenille sovitun mukaisesti velkaani pois?

        Vastaus oli:

        ”Yritys saa ottaa suorituksia vastaan vaikka perintälupa on evätty.”

        Tuskin, nyt ihan potaskaa sähköpostilla ihmisille vastailevat....

        4 kuukautta olisi enää maksuja jäljellä, ja sitten homma ohi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuluttajaoikeusneuvojalta sain tämmöisen vastauksen , kun nimenomaan kysyin , että voinko maksaa Annomenille sovitun mukaisesti velkaani pois?

        Vastaus oli:

        ”Yritys saa ottaa suorituksia vastaan vaikka perintälupa on evätty.”

        Tuskin, nyt ihan potaskaa sähköpostilla ihmisille vastailevat....

        4 kuukautta olisi enää maksuja jäljellä, ja sitten homma ohi.

        Ettet vaan itse ole Annomenilla töissä?

        Monet perintätoimistot ovat samanlaisia kuin monet asiakkaansa eli täys paskoja.

        Sinun ei kuitenkaan kannattaisi maksaa velkaa perintätoimistolle, joka harjoittaa perintätointa ilman perintälupaa. Odota, että saat yhteyden perintäluvallisesta toimistosta olkoonkin, että viivästyskorot tulevat suuremmiksi. Kuten joku aikaisemmin kirjoitti, muuten kuka tahansa vo alkaa leikkiä perintätoimistoa.


    • Anonyymi

      Kuinka on käynyt jaetun sosiaaliturvan kanssa?

    • Anonyymi

      Kyllä on ihan hullua maksaa perintätoimistolle jolla ei ole lupaa periä. Olen samaa mieltä kuin tuolla aiemmin kirjoittanut. että taitaa tämä yksi kirjoittelija olla perintätoimiston palkkalistoilla joka yrittää saada ihmiset maksamaan. Kyllä ne rahat katoaa jos maksaa eikä velkoja niitä näe.

      • Anonyymi

        Perintälaissa lukee "Perinnällä tarkoitetaan tässä laissa toimenpiteitä, joiden tarkoituksena on saada velallinen vapaaehtoisesti suorittamaan erääntynyt velkojan saatava.".

        Jos maksusopimus on tehty ennen perintäluvan menettämisestä, kannattaa ehkä kuitenkin sovittu maksusuunnitelma suorittaa loppuun asti, niin pääse nopeammin veloistaan.


      • Anonyymi

        No en todellakaan ole perintätoimistolla töissä. Olen porsinut omat asiani, ja joutunut noin viisi vuotta sitten työelämästä ulos, ja loppujen lopuksi työkyvyttömyyseläkkeelle. Ulosotossa on ihan muhkea summa, mitä maksan kuukausittain useita satasia. Ainoa lohtu on, että työkyvyttömyyseläkkeeni ei ole surkeimmasta päästä.

        Yksi velka ei ikinä päätynyt ulosottoon, ja se on tämä mikä pyörii siellä Annomenilla. Haluan sen pois pyörimästä, eli koska en sitä millään konstilla aikoinani edes pyytämällä saanut ulosottoon, niin maksan sen nyt pois kun tällä hetkellä hikisesti ollut mahdollisuus.

        Se, että jos olen maksanut jotain turhaa, ja tyhjää...ja jossain on kuitenkin edelleen se velka..vaikka muka olen nyt sitä pois maksanut niin sitten ei kyllä hyvä helise!!! Nyt mulle tosin on tullu ilkeä olo, että oonko maksanut ” turhaan” jonnekkin, ja elänyt todella pienellä ruokabudjetilla, ja jättänyt lääkkeet ostamatta..siksi, että oon saanut maksettua tuota ylimääräistä velkaa..ja loppujen lopuksi se velka edelleen on jossain ????? Voihan *hel***vt**i



        Minulla on KYLLÄ ihan Kilpailu- ja Kuluttajavirasto (KKV) Kuluttajaneuvontaan netin kautta aikoinaan lähetetty kysely heidän sivuiltaan, että miten toimin , ja vastauksen sain omaan sähköpostiin, joka on tallella. Eli voin maksaa, vaikka perintälupaa ei ole.

        Mikä helvetin järki mun olisi ollut sitä velkaa pitää korkoa kasvamassa, koska haluaisin mun luottotietonikin joskus takaisin. Itse olen velkani tehnyt, ja en odota että aika ne hoitaisi.

        Silloin, kun olin vuosia sitten näiden raha-asioitteni kanssa ihan pohjalla, niin yhdessä vaiheessa oli jopa ajatus, että tämä oli tässä....Onneksi , kuitenkin en tehnyt silloin mitään, ja olen päättänyt, että tästä selvitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en todellakaan ole perintätoimistolla töissä. Olen porsinut omat asiani, ja joutunut noin viisi vuotta sitten työelämästä ulos, ja loppujen lopuksi työkyvyttömyyseläkkeelle. Ulosotossa on ihan muhkea summa, mitä maksan kuukausittain useita satasia. Ainoa lohtu on, että työkyvyttömyyseläkkeeni ei ole surkeimmasta päästä.

        Yksi velka ei ikinä päätynyt ulosottoon, ja se on tämä mikä pyörii siellä Annomenilla. Haluan sen pois pyörimästä, eli koska en sitä millään konstilla aikoinani edes pyytämällä saanut ulosottoon, niin maksan sen nyt pois kun tällä hetkellä hikisesti ollut mahdollisuus.

        Se, että jos olen maksanut jotain turhaa, ja tyhjää...ja jossain on kuitenkin edelleen se velka..vaikka muka olen nyt sitä pois maksanut niin sitten ei kyllä hyvä helise!!! Nyt mulle tosin on tullu ilkeä olo, että oonko maksanut ” turhaan” jonnekkin, ja elänyt todella pienellä ruokabudjetilla, ja jättänyt lääkkeet ostamatta..siksi, että oon saanut maksettua tuota ylimääräistä velkaa..ja loppujen lopuksi se velka edelleen on jossain ????? Voihan *hel***vt**i



        Minulla on KYLLÄ ihan Kilpailu- ja Kuluttajavirasto (KKV) Kuluttajaneuvontaan netin kautta aikoinaan lähetetty kysely heidän sivuiltaan, että miten toimin , ja vastauksen sain omaan sähköpostiin, joka on tallella. Eli voin maksaa, vaikka perintälupaa ei ole.

        Mikä helvetin järki mun olisi ollut sitä velkaa pitää korkoa kasvamassa, koska haluaisin mun luottotietonikin joskus takaisin. Itse olen velkani tehnyt, ja en odota että aika ne hoitaisi.

        Silloin, kun olin vuosia sitten näiden raha-asioitteni kanssa ihan pohjalla, niin yhdessä vaiheessa oli jopa ajatus, että tämä oli tässä....Onneksi , kuitenkin en tehnyt silloin mitään, ja olen päättänyt, että tästä selvitään.

        Tulen kommentoimaan vielä vähän lisää tästä , että maksan saatavani pois tuolle Annomen perintäyhtiölle.. Mulla on enää kolme erää rästissä, ja sitten velkani on maksettu.

        Huomasin myös tämmöisen ”uutisen” :

        https://www.avi.fi/web/avi/-/perintatoimisto-annomen-oy-saa-jatkaa-perintatoimintaa-valituksen-kasittelyn-ajan

        Eli eikös tämä nyt tarkoita, että saavat jatkaa ainakin jonkin aikaa..


    • Anonyymi

      Voithan sinä maksaa Annomenille jos hullu olet mutta luultavasti joudut maksamaan uudestaan kun annomenin porukka pitää rahat eikä tilitä eteenpäin.

      • Anonyymi

        Niin varmasti sitten olen hullu :(. Kenellähän se velka sitten on? Klarnalla se ei ainakan ole, siellä ei ole mitään, omat sivut minulla siellä kyllä on , mutta saldo on pyöreä 0 euroa.

        En jotenkin nyt käsitä, kun en usko, että se velka katoaa taivaan tuuliin, se on kuitenkin joskus maksettava.. Odotin jotain kolme vuotta, ja sinä aikana oli korkoa tullut ihan mukavasti melkein 400 euroa...kiitos alun 22% kovan koron, ennenkuin putosi viitekorkoon..
        Miksi kasvattaa sitä pottia ehdoin tahdoin..?
        Ihan, kuin ihmiset täällä neuvoineen haluaisi , että jatkan rahan kanssa pelleilyä, enkä vastaa teoistani... Sille en voi mitään, että vastassa on se mikä on, eli Annomen.. Ja onko sitten niin, että nuo neuvot mitä olen saanut tuolta KKV:ltä ovat vääriä, ja maksamani rahani menevät hukkaaan, ja loppujen lopuksi KKV EI VASTAA MISSÄÄN VAIHEESSA SIITÄ , ETTÄ OVAT NEUVONEET VÄÄRIN?


      • Anonyymi

        "Voithan sinä maksaa Annomenille jos hullu olet mutta luultavasti joudut maksamaan uudestaan kun annomenin porukka pitää rahat eikä tilitä eteenpäin."

        Ei nyt mene ihan noin vaan voivat hakea sen päätöksen käräjäoikeuden kautta vaikka yritys olisi toimintakiellossa niin käräjäoikeus myöntää luvan ja seuraavana ulosottoäijä / muija kimpussasi.

        Kysyinpä kerran ohimennen virkakoneistossa toimivalta mihin ne rahat sitten lopulta päätyy niin ei vaan tiedä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Voithan sinä maksaa Annomenille jos hullu olet mutta luultavasti joudut maksamaan uudestaan kun annomenin porukka pitää rahat eikä tilitä eteenpäin."

        Ei nyt mene ihan noin vaan voivat hakea sen päätöksen käräjäoikeuden kautta vaikka yritys olisi toimintakiellossa niin käräjäoikeus myöntää luvan ja seuraavana ulosottoäijä / muija kimpussasi.

        Kysyinpä kerran ohimennen virkakoneistossa toimivalta mihin ne rahat sitten lopulta päätyy niin ei vaan tiedä.

        Tässä edelleen linkki:

        https://www.avi.fi/web/avi/-/perintatoimisto-annomen-oy-saa-jatkaa-perintatoimintaa-valituksen-kasittelyn-ajan

        Tuon kun lukee, niin mun ymmärrys tuosta on se, ettei Annomen ole tällä hetkellä toimmintakiellossa...

        Olenko ymmärtänyt jotain väärin???


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Mites kun tuttu maksoi annomenin laskun tässä pari viikkoa sitten pois, se oli siis jo haasteeseen edennyt (eikä siinä mitään epäselvää sinänsä, velka kuluineen on olemassa). Tai homma meni siis niin että haastemies ilmoitti haasteesta ja kaveri oli jo sen juuri maksanut annomenin laksulla, haastemies sanoi että laitetaan homma katkolle ja odotellaan annomenin kuittausta asiasta. Näinköhän ikinä mitään tulee, on kuitenkin kuitit että on maksettu ? Voiko homma jotenkin nytkähtää yksipuoliseen tuomioon ILMAN että haastemies taas ottaa yhteyttä?

      • Anonyymi

        Jos se on käräjäoikeudessa niin sinne voi ilmoittaa, että lasku on maksettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos se on käräjäoikeudessa niin sinne voi ilmoittaa, että lasku on maksettu.

        Mut haastemies siis laittoi haasteen katkolle niin kauan kuin anno ilmoittaa maksetuksi, anno ei vastaa viestiin kun laitettu et maksettu


    • Anonyymi

      En tiedä mitä näille Annomenilla oleville veloille oikein tapahtuu. Minä ainakaan en maksa mitään ennenkuin asiaa selviää. Vai selviääkö koskaan. Jos niitä joku muu alkaa joskus perimään niin katsotaan sitten mikä on tilanne.

      • Anonyymi

        Tuskin maksat velkaasi ikinä, oli perintätoimisto mikä hyvänsä. Olette kaikki projisoineet oman epärehellisyytenne perintätoimistoihin. Annomen on teille hyvä silmätikku.


    • Anonyymi

      Kauanko kodittomaksi toimittaminen mahtaa kestää?

    • Anonyymi

      Mä en enää soita teille.

    • Anonyymi

      Kai se Annomen on lopettanut ainakin virallisen toimintansa niin ei se enään vastaile. Älkää hyvät ihmiset makselko laskuja sinne, hukkaan menee.

      • Anonyymi

        Kyllä ne velat edelleen ovat olemassa. Jos ette maksa, niin sitten ne myydään eteenpäin ja taas tulee uusia kuluja entisten lisäksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ne velat edelleen ovat olemassa. Jos ette maksa, niin sitten ne myydään eteenpäin ja taas tulee uusia kuluja entisten lisäksi.

        Mitään uusia kuluja ei voi enää tulla, sillä perinnässä on lakisääteinen velkakohtainen kulukatto. Mutta viivästyskorko tietenkin jatkaa kasvuaan.


    • Anonyymi

      Eiköhän ne Annomenin velat "huku" jonnekin kun ei niitä kukaan ostakaan.

    • Anonyymi

      Alektum kyllä ainakin jatkaa perintää..näin se vaan on.

      • Anonyymi

        Kyllä. Nyt vaan näköjään nimellä CreditVisor.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä. Nyt vaan näköjään nimellä CreditVisor.

        Miten voikin olla laillista kun perustetaan vaan uusi firma ja sama toiminta jatkuu eri nimellä? Kun vähän katsoo noita ajankohtia...


      • Anonyymi

        Credit visor perintäyhtiö laskuttaa velkoja jotka ovat yli 5v vanhoja soittaa alue hallinto virastoon 029501600 sekä kuluttaja neuvonta 0295053050 saadaa kuriin kyseinen firma joka harrastaa feelua


    • Anonyymi

      Kaikista hämärintä tässä CreditVisor Perintäfirmassa on se, että heillä ei ole omilla verkkosivuillaan palvelua, josta voi seurata omaa tilannetta, sopia maksusuunnitelma tai tai eräpäivää kirjautumalla heidän verkkosivuille. Lisäksi laskua ei lähetetä joka kuukausi vaan ainoastaan kerran.

      • Anonyymi

        Samaa ihmettelen


      • Anonyymi

        Harrastavat vanhentuneiden velkojen perintää mutta soittamalla alue hallinto virastoon 0295016000 sekä kuluttaja neuvontaan 0295053050 saadaan kyseinen firma ruotuun


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harrastavat vanhentuneiden velkojen perintää mutta soittamalla alue hallinto virastoon 0295016000 sekä kuluttaja neuvontaan 0295053050 saadaan kyseinen firma ruotuun

        Kyllä pyytäkää alkuperäiset laskut kuka on alkuperäinen perijä kuka toinen kolmas jne kaikki laskun tiedot kyseinen firma lähettelee perättömiä laskuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harrastavat vanhentuneiden velkojen perintää mutta soittamalla alue hallinto virastoon 0295016000 sekä kuluttaja neuvontaan 0295053050 saadaan kyseinen firma ruotuun

        Juuri näin. Jättävät ensin perimättä jotain 50 senttiä korkojen korkoa, joka lopulta taas kasvaa suuriin summiin. Saattavat jopa vuoden pantata sitä 50 sentin saatavaa, jotta henkilö saataisi pidettyä ikuisesti perintäfirman maksuautomaattina.


      • Anonyymi

        Oikeasti kaikkein hämärintä on se, että Alektumin toiminta jatkuu vaan uuden firman eli Credit Visor nimissä. Käsittämätöntä.


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Todella vanha aiheeton koulukuvalasku mitä Annomen ja Alektum yritti periä niin putkahti kirje OK-Perinnästä. WTF?

      • Anonyymi

        Maksanut kaikki velat 2019 syyskuu. Silti alektum hakija, käräjäoikeuden päätös 2018 syyskuu🤣🤣😫😫 Nyt Credit Visor laittanut perintään toistamiseen... Mitä ne on vitkuttanut. No siksi, kun kohta 3 vuotta olisi tullut täyteen 2018,,,2021.
        Kun päätös heillä jo vuodesta 2018,haluavat vain lisää ilmaista rahaa, koroista.
        2017,olen kyseisen laskun maksanut, siihen minulla on tiedossa diaarinumerot yms. Ulosottotoimisto antoi. Summa on melkein sama nyt kuin alkuperäinen velka. Helppoa huijata kuluttajaa. Kuluttaja on heikoilla, koska en ole säilyttänyt Jotex-lakua/tiliä. Eivät anna Visor ilta muuta tietoa, kuin velka maksettava.
        Maksan kiltisti ja haastan oikeuteen, en voi muuta.
        Neuvot on kysytty joka puolelta😥😫😫


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maksanut kaikki velat 2019 syyskuu. Silti alektum hakija, käräjäoikeuden päätös 2018 syyskuu🤣🤣😫😫 Nyt Credit Visor laittanut perintään toistamiseen... Mitä ne on vitkuttanut. No siksi, kun kohta 3 vuotta olisi tullut täyteen 2018,,,2021.
        Kun päätös heillä jo vuodesta 2018,haluavat vain lisää ilmaista rahaa, koroista.
        2017,olen kyseisen laskun maksanut, siihen minulla on tiedossa diaarinumerot yms. Ulosottotoimisto antoi. Summa on melkein sama nyt kuin alkuperäinen velka. Helppoa huijata kuluttajaa. Kuluttaja on heikoilla, koska en ole säilyttänyt Jotex-lakua/tiliä. Eivät anna Visor ilta muuta tietoa, kuin velka maksettava.
        Maksan kiltisti ja haastan oikeuteen, en voi muuta.
        Neuvot on kysytty joka puolelta😥😫😫

        Seura: ” CreditVisor myöntää, että sen toimeksiantajana on Alektum Oy “:D

        https://seura.fi/asiat/ajankohtaista/vanhat-laskut-lahtivat-taas-kiertoon-perintaluvan-menettanyt-yhtio-karhuaa-uutta-kautta/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seura: ” CreditVisor myöntää, että sen toimeksiantajana on Alektum Oy “:D

        https://seura.fi/asiat/ajankohtaista/vanhat-laskut-lahtivat-taas-kiertoon-perintaluvan-menettanyt-yhtio-karhuaa-uutta-kautta/

        Tää kreditvisor on iha kyrpä!! Väittävät että ovat lähettäneet kirjeitä, mutten ole yhtäkään saanut.. Viimeksi pyysin että lähettävät mulle alkuperäisen laskun, että voin käydä sen läpi kuluttaja asiamiehen kanssa, no eipä tullu.. Vaa laittoivat sen suoraan ulosottoon, kyl tää on on yks kusetusfirma!! Seuraava lappu ku tulee, vien käräjille..


    • Anonyymi

      Itse olen vedättänyt kaikkia firmoja ihan maksimiin, joitain kymppitonneja ottanut lainaa jota en aio koskaan maksa pois. Tämän aiheutti aikoinaan eräs surullisen kuuluisa perintäyhtiö, joka valheellisesti piti minua yli 10 vuotta keinotekoisessa velkakierteessä.

    • Anonyymi

      Velalliset valittavat että maksanut jo, mutta sitten kun pitää lähettää todisteita niin niitä ei löydy. Surullista toimintaa, ihmiset elävät muiden rahoilla ja valittaa vielä siitä. Onneksi on perintäfirmoja olemassa, ilman niitä kierot ihmiset pilaisivat yhä useampien elämän.

    • Anonyymi

      Perintäfirmat toimii harmaalla alueella, oman edun mukaisesti

    • Anonyymi

      Minäki sain tänään ihan oudon perintälaskun CreditVisorilta.. täytynee reklamoida. Semmosta velkaa koskaan ollukkaan ja tämä lasku tuli 29.7. postitse, jossa eräpäivä 25.7. Aikamoista.

    • Anonyymi

      Älkää erehtykö mitään Creditvisoreira maksamaan. Mulle tuli joskus helmikuussa 2021 sieltä kanssa joku kirje velasta joka maksettu aikoja sitten. Ehkä vuonna 2017? Jätin reagoimatta mitenkään ja ei ole tähän päivään saakka kuulunut sieltä yhtään mitään. Huijareita vain

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 125
      3156
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      89
      2886
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2248
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      23
      1787
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1519
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1494
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1437
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1397
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1335
    Aihe