Onko niin että ulkokansilla joilla tupakointi on sallittu on laillista tehdä myös muita tulitöitä, kuten ammuskella ilotulitteita? Merellähän raketit eivät ainakaan ole vaarallisia, koska eivät voi osua rakennuksiin.
Rakettien / patojen ampuminen laivojen kansilta
18
628
Vastaukset
- Anonyymi
Eri käytäntöjä. Kysy varustamolta, miten asia on heidän laivoillaan.
- Anonyymi
Millä varustamolla mahtaa olla ilotulitteita salliva käytäntö?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä varustamolla mahtaa olla ilotulitteita salliva käytäntö?
Mitä sanaa et ymmärtänyt: "Kysy varustamolta, miten asia on heidän laivoillaan."?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sanaa et ymmärtänyt: "Kysy varustamolta, miten asia on heidän laivoillaan."?
Miltä varustamolta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miltä varustamolta?
No lähinnä kait niiltä, joilla aiot matkustaa.
Mitä epäselvää? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No lähinnä kait niiltä, joilla aiot matkustaa.
Mitä epäselvää?Matkustaa? Tarkoitushan on ainoastaan löytää ilotulitteille sopiva laukaisualusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Matkustaa? Tarkoitushan on ainoastaan löytää ilotulitteille sopiva laukaisualusta.
Aha, peräkamarilaiselle onkin uutta se, että laiva liikkuu ja sillä olevat henkilökuntaan kuulumattomat matkustavat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miltä varustamolta?
Olet kyllä uusavuttomien aatelia. Ressukka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aha, peräkamarilaiselle onkin uutta se, että laiva liikkuu ja sillä olevat henkilökuntaan kuulumattomat matkustavat.
Peräkyläläiselle maakrapulaiselle tiedoksi laivojen "kamareita" kutsuttavan hyteiksi. Miehistön taukotila on puolestaan messi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Peräkyläläiselle maakrapulaiselle tiedoksi laivojen "kamareita" kutsuttavan hyteiksi. Miehistön taukotila on puolestaan messi.
Niissä siis niitä patoja paukutellaan.
- Anonyymi
Tuskin. Uuden vuoden risteilyjen yhteydessä luki, että laivan kannelta ei voi ampua raketteja.
Ehkä turvallisuusriski.- Anonyymi
Loppiaisena on vasta tarkoitus mennä risteilylle. Heräsi ajatus että mikäli uudenvuoden vietosta jää ammuttavaa voisi paukutella ne pois laivalla.
Ainakin Tallink-Siljalla asia on hyvin yksinkertainen, et saa tuoda ilotulitusvälineistöä laivaan, joten et saa niitä siellä myös ampuakkaan:
"Vaaralliset aineet ja esineet
Matkustajat eivät saa tuoda laivalle vaarallisia esineitä tai aineita. Avotulen (myös kynttilät) sytyttäminen laivalla on kielletty. Rakettien ja muiden ilotulitteiden tuominen laivoille on myös ehdottomasti kiellettyä.
Aseiden kuljettamisessa on rajoituksia, ole yhteydessä Myyntipalveluumme."
Muilta yhtiöllä en löytänyt yhtä yksityiskohtaista sääntöä ilotulitteita koskien, mutta niidenkin sääntöjä lukiessa, uskon että mikäli matkustajan laukut tutkittaisiin, niin ilotulitteiden tuonti laivaan kiellettäisiin.- Anonyymi
"Eri käytäntöjä. Kysy varustamolta, miten asia on heidän laivoillaan."
Kyllä tuossa joku sanoo, että jotkut varustamot sallivat, jotkut eivät. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Eri käytäntöjä. Kysy varustamolta, miten asia on heidän laivoillaan."
Kyllä tuossa joku sanoo, että jotkut varustamot sallivat, jotkut eivät.Pitää paikkansa. En nyt muista varustamon tai laivan nimeä, mutta aikoinaan oltiin Laosissa käymässä laajemmin reppureissun yhteydessä, siellä oli joku juhlapäivä ja porukka ampui jokilaivaltamme (Mekong-joki) estoitta isompiakin raketteja. Eihän se varsinainen risteilyalus ollut, vaan enemmänkin yhteysalus. Kuitenkin tämä varustamo selvästi salli ilotulitteet.
- Anonyymi
Et kai sä onneton olettanut, että aloitus olisi asiaa. Puhdas provo.
- Anonyymi
Mitäs turhia kyselet. Ota ilotulitteet mukaan, mene kannelle ja ala paukuttaa. Siinähän tuo selviää.
Vai eikö mamis ukkalla? - Anonyymi
Saako ilotulitteita kuljettaa Venäjän tullin läpi? Tarkoitus olisi käydä ostamassa raketit Sikupillin Prismasta ja ajella Narvan ja Leningradin kehätien kautta Suomeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1821800
- 108997
- 94884
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19703- 52674
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42578Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m172534Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä26511Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466