Uupumukseen asti.
Haluaisin rakastella kanssasi
16
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Niin minäkin sinun kanssa <3
- Anonyymi
Kukapa täällä ei haluaisi sen tietyn kanssa. Täällä ei varmaan oo ketään, joka ei nyt halua aika paljonkin.
- Anonyymi
Mä haluun panna en harlekiini romanttiikka rakastella kuin bold and the beautifull
- Anonyymi
Olis kiva vaan panna ja panna aina uudelleen ja uudelleen ihan rauhassa ja välillä vähän villimminkin muttei lainkaan kiireellä..
- Anonyymi
Niin.
- Anonyymi
Oletko S nainen tampereelta?
- Anonyymi
En. K♀️ Hämeestä. 🙋♀️ Ja myönnän, että ajatukset pyörii nyt pahasti yhden A♂️ miehen suunnalla ja millaista olisi päästä iholle.
- Anonyymi
Kauanko arvuuttelet Suvi K : n nykyistä asuin kaupunkia?
Suvi satusi ei asu tampereella vaan lempäälässä!
Wauuuuuu!
Kato se on tampereen vieressä oleva maalaiskaupunki. Halvempaa opiskelijan asua.
Tampereen keskustan yksiöstäkin saat maksaa 700 euroa kuussa!
Nyt pikku vaimo tarkista tarkemmin seutuja mitä luet netistä!
Älä valitse niitä suurkaupunkeja, varsinkaan vähätuloisille! Tai ota nyt edes suurkaupungin reunat jos meinaat sinne sijoittaa
- Anonyymi
Varmaan kannattaisi sitten laitella IRL viestiä kaivatulla ja sopia tapaaminen!
- Anonyymi
Sivusta. Ai tällainen viesti Hei! Panettaa, voidaanko tavata vaikkemme tunne vielä kovin hyvin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta. Ai tällainen viesti Hei! Panettaa, voidaanko tavata vaikkemme tunne vielä kovin hyvin?
Vielä sivummasta. Siitäpä tulisi huumorintaju testattua samalla :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkei ihan suoraan ensilaakista (pun intended) 😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei lieneis varma saanti? 🤔
- Anonyymi
Ihan kunnon jyystöä takaapäin ois hyvä just nyt..
- Anonyymi
Ei, ei ekalla kertaa sellaista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei, ei ekalla kertaa sellaista.
Samaa mieltä. Eka kerta ihan hiljaa, hellästi tunnustellen ja opetellen tuntemaan toisen haluja. Sivusta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202970Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3612653Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o482410Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä302390Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581948Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181479Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121472- 721393
- 571349
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?141321