Sinä istut herkkupöydän äärellä valoisassa salissa ihmisten ympäröimänä, naureskelet ja pidät hauskaa. Päivästä toiseen sulla on ohjelmaa, joka miellyttää ja tulevaisuus on odottamisen arvoinen. Istut tyylikkäänä muiden hyvien ihmisten parissa.
Minä istun pimeässä kellarissa ja saan vain käydä katsomassa, miten vietät hyvää elämää. Sen verran minulla on vapautta, että minut viedään katsomaan kun toiset juhlivat. Muuten istun yksin. Voit arvata, että toisten hauskanpito ei ylennä mieltä, koska en voi päästä mukaan. Olenhan sidottu, en saa syödä samasta pöydästä, en saa syödä mitään hyvää. Oikeastaan kärsin nälkää ja janoa joka päivä. Sinua ei kellarissa näy.
Kuilu on iso välillämme
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Oletko vankilassa rikoksesta?
- Anonyymi
Mikset voi istua pöytään? Varmasti olisit tervetullut
- Anonyymi
Varmasti voit tulla herkkupöytien ääreen mun kanssa tai tulen sinne kellariin sun kanssa.
- Anonyymi
Kerjäät sääliä uhriutumalla ja vastakkainasettelulla! Koeta nähdä hänet ja itsesi samalla puolella ja samassa tilanteessa!
- Anonyymi
Sanoisin tähän, että jokaisella meillä on oma pimeä kellarimme.
- Anonyymi
Ai kulli..tirsk 🙊
- Anonyymi
Mun mielestä sun kirjoitus ei ole ystävyyttä saati ystävällisyyttä. Sen rujous on musertavaa ja maton alta vievää.
- Anonyymi
Toivottavasti et ajattele noin, ei minullakaan paljoa ohjelmaa ole, enkä istu missään saleissa, alan olemaan vanha ja yksinäinen mies. Suden lailla ulvon kuuta aina, parempaa toivoen.
- Anonyymi
Mies on kirjoittanut aloituksen, ellet jopa sinä itse.
- Anonyymi
Olet sen mies itse aiheuttanut. Mitä valitat?
- Anonyymi
Häkkilintu?
- Anonyymi
Toisaalta voi niinkin ajatella, hyvä, että toinen on onnellinen. t ap.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944