Laittaisitpa jotain viestiä minulle. En tapani mukaan vastaa siihen, mutta haluaisin kuulla sinusta.
Otteita ajatuksistasi
19
<50
Vastaukset
- Anonyymi
mut miks et vastaa en oo se mut u kohde ei o ovasstannu mulle :((
nää lomat tai sit se ei tykkää must- Anonyymi
Enpä laita enää...
- Anonyymi
En taida enää..
- Anonyymi
Ehtisitkö perustella.
- Anonyymi
Tuskin kukaan kovin montaa viestiä laittaa samalle ihmiselle, jos tämä ei koskaan vastaa. Miksi toimit noin?
- Anonyymi
En halua selittää. Hän tietää olevansa korvaamaton.
- Anonyymi
Vastaamattoman ihmisen täytyy ihan itse ensin laittaa viestiä jos semmoisen haluaa myös saada🙄
- Anonyymi
Joo en mä ymmärrä. Siitähän saa käsityksen ettei toista kiinnosta juuri vitun vertaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo en mä ymmärrä. Siitähän saa käsityksen ettei toista kiinnosta juuri vitun vertaa.
Etkö tiedä että ihminen voi olla niin väsynyt, ettei jaksa edes puhua?
- Anonyymi
Joo Joni ihan kohta laitan, oota..
- Anonyymi
Ei tarte öitä.
- Anonyymi
Jonille viestiä muija.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jonille viestiä muija.
Vastaamattomalle ei viestiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastaamattomalle ei viestiä.
Eihän se halunnu..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jonille viestiä muija.
Nytkö Joni haluaa viestin?
- Anonyymi
Vai vielä pitäisi viestiä laittaa. Voit olla varma etten yhtään viestiä enää laita. Miltä luulet että minusta tuntuu? Kerro itse kuulumisesi teksti viestillä kännykkääni.
En saa selvää sinusta vaaleanpunaiset lasit on silmissäni ja leijun rakkaudessa mutta sitten on tämä että jos sinä et tunne samoin.
Miehelle.- Anonyymi
Tämä oli Pekalle.
- Anonyymi
Mehän sovittiin että en viestittele joululoman aikaan niin että saat päänuppisi nollattua. Lupaus pitää.
- Anonyymi
En ole sopinut miehen kanssa mitään. Jos sinä olet jonkun kanssa sopinut pidä mitä pidät.
Milloin olet muka viestitellyt?
Minun ei tarvitse nollata nuppiani nollaa itse mitä nollaat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse704505Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053759Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1273426Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.351958Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691911Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891209- 94979
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.125922- 55905
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25827