Että sinulle kirjoitan?
Miksi luulet
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi luulet, että luulisin sun mulle kirjoittavan? Entäs jos mä luulenkin oikein ja sä väärin.
- Anonyymi
Ainahan kirjoitat mulle😍
- Anonyymi
Ihan aina ja joka päivä - Sivusta.
- Anonyymi
En mä mittää luule. Kyl mää tiärän et sää just mua jahtaat.
- Anonyymi
No vttu en tiiä..
- Anonyymi
En kuvittele , hetken saattoi olla ajatus vääristymä mutta vain pienen hetken..
- Anonyymi
En luule vaan toivon 😕
- Anonyymi
AI että ajattelisin, että olen mielen päällä sinulla, ja harjoitat minulle kirjoittamista?
En luule.
Harjoitat kirjoittamista jossain muodoissa varmasti, muttet harjoita minulle.
Joskus voit minulle jotain kirjoittaa, kun kauniisti pyydän. - Anonyymi
En luule. Lähinnä kiinnostaa miten täällä parien muodostaminen onnistuu.
- Anonyymi
Minä vastaan yleensä muuta reittiä.
- Anonyymi
No justhan sää siellä oot ton alotuksenki tänne tehnyt meille kaikille vai luulekko sää ihan oikeasti että se yks on vaan täällä lukemassa? 😅
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996053
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804792Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963045Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282843Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262105Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191516Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351067Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125970- 48774