Uudenvuodenlupaukset? Ovatko ne vain katteettomia lupauksia?

Anonyymi

Lupauksia, joka pitäisi toteuttaa Uuden vuoden ensimmäisenä päivänä? Lupausten toteuttamiselle tai niiden miettimiselle on enää kolme päivää. Lyhyt aika, sanoisinko, jos nyt Uudenvuoden lupauksia aikoo toteuttaa.

Vai jatkuuko sama meno vuodenvaihtuessa ja sen jälkeen, että lupaukset jäävät toteutumatta.???

14

92

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suurin osa lupauksista on vain psyyken keskinkertaista teatteria. Lupaus on syytä tehdä vain hiljaisesti itselleen. Ei toisille henkilöille niinkään. Pitäkää lupauksenne hieman salassa, ellei luottamus elämän kanssakumppaniin ole 100%. Seuraava vuosikymmen on lupauksianne 100% viisaampi.

      • Tuollaista lupausta on helppo kutsua ± 0 °C. Eipä muuta sanottavaa.


      • Anonyymi
        Nomikäänsheriffi kirjoitti:

        Tuollaista lupausta on helppo kutsua ± 0 °C. Eipä muuta sanottavaa.

        Yksi viesti kommentista oli poistettu. Syytä en tiedä. Uudenvuodenlupauksista osa on teatteria, tai ettei ne toteudu, kun ne tehdään vuodenvaihtumisen kynnyksellä, jopa vuoden viimeisenä päivänä.

        Jokaisen uudenvuodenlupausten tekijän tulisi varata aikaa miettimiselle, jotta lupausten toteutuminen onnistuisi vuoden vaihtumisen jälkeen. Uudenvuoden lupauksia tulisi miettiä puolivuotta ennen vuoden vaihtumista. Silloin voisi paremmin onnistua lupauksissaan...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksi viesti kommentista oli poistettu. Syytä en tiedä. Uudenvuodenlupauksista osa on teatteria, tai ettei ne toteudu, kun ne tehdään vuodenvaihtumisen kynnyksellä, jopa vuoden viimeisenä päivänä.

        Jokaisen uudenvuodenlupausten tekijän tulisi varata aikaa miettimiselle, jotta lupausten toteutuminen onnistuisi vuoden vaihtumisen jälkeen. Uudenvuoden lupauksia tulisi miettiä puolivuotta ennen vuoden vaihtumista. Silloin voisi paremmin onnistua lupauksissaan...

        Ja viisi vuotta ennen vuosikymmenen vaihtumista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja viisi vuotta ennen vuosikymmenen vaihtumista.

        Minä lupaan etten lupaa mitään, ja en voi luvata mitään mikä pitäisi paikkaansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja viisi vuotta ennen vuosikymmenen vaihtumista.

        Puolivuotta tai viisivuotta, ihan sama.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä lupaan etten lupaa mitään, ja en voi luvata mitään mikä pitäisi paikkaansa.

        Voiko olla luottamuksenarvoinen, jos ei lupaa mitään. Esimerkkinä työelämä, työajat ja sovitut ajat. Junat, bussit, lentokoneet lahtevät aikataulujen mukaisesti. Jo et lupaa, niin myöhästyt. Voiko sinuun enää luottaa, jos ajat on sovittu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voiko olla luottamuksenarvoinen, jos ei lupaa mitään. Esimerkkinä työelämä, työajat ja sovitut ajat. Junat, bussit, lentokoneet lahtevät aikataulujen mukaisesti. Jo et lupaa, niin myöhästyt. Voiko sinuun enää luottaa, jos ajat on sovittu?

        Minä lupaan, että en luota poistorobottiin. Se on idiootti. Hänen pitäisi hommia hoidella, ei sen. Ja jos hän on yhtä idiootti kuin se, en luota häneenkään.


    • Anonyymi

      Jään vuoden 2020 alussa eläkkeelle ja lupasin itselleni etten enää pelaa mitään veikkauksen pelejä koska niihin menee liikaa rahaa eikä niistä voita kuin pieniä summia.Toivottavasti pystyn pitämään lupaukseni.

      • Anonyymi

        Komu veitsiluoto Kuhmo eläkkeelle 1200Mg ja 200KHz suoraan pienille tai lapsille tai Komulle hissanmaikk


      • Anonyymi

        Mitä sekoilet,kirjoita selvästi.Onko nämä tänne palstalle huonosti suomea kirjoittavat joitain uusavuttomia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sekoilet,kirjoita selvästi.Onko nämä tänne palstalle huonosti suomea kirjoittavat joitain uusavuttomia.

        Lupaan etten osta kaikkia tarvitsemiani tavaroita Lieksasta, koska kaupunginjohtaja ja kaupunginhallitus ovat hävitelleet osta Lieksasta pinssit eivätkä noudata ohjetta itsekkään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lupaan etten osta kaikkia tarvitsemiani tavaroita Lieksasta, koska kaupunginjohtaja ja kaupunginhallitus ovat hävitelleet osta Lieksasta pinssit eivätkä noudata ohjetta itsekkään.

        Osta Lieksasta - pinssit, jotka nekin ostettiin muualta kuin Lieksasta.


      • Anonyymi
        JokaAlanAsiantuntija kirjoitti:

        Osta Lieksasta - pinssit, jotka nekin ostettiin muualta kuin Lieksasta.

        Lupailin että pitäisin tipattoman tammikuun, mutta rupesi lonkerohammasta kolottamaan? Nyt on työnalla jokunen kylmä 7,5 % lonkero ja sauna lämpiämässä, ei lainkaan hullumpaa hommaa! Sitten saunanpäälle Stroh rommia colan kanssa, että se siitä lupauksesta!


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      114
      1259
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1143
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      975
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe