annetaan olla, ei enää, ilman sua parempi -viestit olisi sulta. Tai yksikään niistä. Et ole trolli olet ihana mies. Etkä ole täällä juuri nyt sotkemassa ja jättämässä mitään, ethän kultainen?
Kieltäydyn uskomasta, että nuo kaikki
23
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Luota IRL, pysy pois palstalta. Miten hän kohtelee sinua kun näette? Jos hän on ihana sinulle. Hän pitää sinusta.
- Anonyymi
Kiitos sanoistasi. Olet oikeassa.
- Anonyymi
Aloitus on trolli. Kukaan nainen ei kirjoita tänne tällaisia.
- Anonyymi
Ihminen joka näitä tehtailee on todella kiero. Siis todella kiero, sitä ei voi edes uskoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihminen joka näitä tehtailee on todella kiero. Siis todella kiero, sitä ei voi edes uskoa.
Jatkan. Tämä henkilö yrittää viesteillä vaikuttaa toisiin ihmisiin. Kaikkiin joihin vain voi päästä ”käsiksi”. Manipuloiva ja kiero, ei omaa moraalia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jatkan. Tämä henkilö yrittää viesteillä vaikuttaa toisiin ihmisiin. Kaikkiin joihin vain voi päästä ”käsiksi”. Manipuloiva ja kiero, ei omaa moraalia.
Kirjoittaa toisten henkilöllisyydellä, välillä todella uskottavasti, jokseenkin ”positiivista” kuvaa antaen, välillä taas pahantahtoisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sä väität noin, se ei ole totta. En ole tuollainen. Sä erehdyt henkilöstä. TAAS! Menen pois sun luota, haluat tapella, mä en tappele.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoittaa toisten henkilöllisyydellä, välillä todella uskottavasti, jokseenkin ”positiivista” kuvaa antaen, välillä taas pahantahtoisesti.
Taitaa taustalla olla pakonomainen halu päästä vaikuttamaan ja manipuloimaan/sotkemaan toisten asioita. Varoitan, muistakaa tämä fakta koko ajan jos luette näitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sä väität noin, se ei ole totta. En ole tuollainen. Sä erehdyt henkilöstä. TAAS! Menen pois sun luota, haluat tapella, mä en tappele.
Pyydän, hae apua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pyydän, hae apua.
Painu kuuseen senki psyko kiusaamasta. Ja sivusta.
- Anonyymi
Nostan tämän vielä ylös. Muistakaa kun luette näitä viestejä.
- Anonyymi
Mistä ne viestit tunnistaa ensi kerralla? Kerropa kuka mä nyt sitten olen, kun musta tuli trolli ykskaks ? Kerro? t. Aloittaja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä ne viestit tunnistaa ensi kerralla? Kerropa kuka mä nyt sitten olen, kun musta tuli trolli ykskaks ? Kerro? t. Aloittaja
Hei, yrittäisitkö ihastuksein mun rauhoittua :) Voit uskoa siihen että mä en trollaile täällä enkä missään, hyvin vähän olen kok päivänä täällä edes käynyt. Mielessäni hellin ajatusta meistä kahdesta yhdessä ja vahvistan sitä illuusiota, tämä paikka on fiilisten lannistaja ja siksi oikeastaan välttelen tänne kirjoittelua. En ole tuokaan kenelle juuri vastasit ja ensimmäinen viestini on tämä.
Me nähdään toivottavasti taas pian ja se näyttää ihanan todellisuutemme. :) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei, yrittäisitkö ihastuksein mun rauhoittua :) Voit uskoa siihen että mä en trollaile täällä enkä missään, hyvin vähän olen kok päivänä täällä edes käynyt. Mielessäni hellin ajatusta meistä kahdesta yhdessä ja vahvistan sitä illuusiota, tämä paikka on fiilisten lannistaja ja siksi oikeastaan välttelen tänne kirjoittelua. En ole tuokaan kenelle juuri vastasit ja ensimmäinen viestini on tämä.
Me nähdään toivottavasti taas pian ja se näyttää ihanan todellisuutemme. :)Kiitos kaunis. Oot niin kaunis suustasi.. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos kaunis. Oot niin kaunis suustasi.. :)
Jotenkin näitä sanoja vaan tulee, mikä on mulle melko epätyypillistä, ja kaikki kumpuaa tunteistani sinuun/häneen. Ja kiitos itsellesi kun en tiedä ketään ihanampaa ja kaikinpuolin valloittavampaa naista :)
Nähdäänhän taas pian <3 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotenkin näitä sanoja vaan tulee, mikä on mulle melko epätyypillistä, ja kaikki kumpuaa tunteistani sinuun/häneen. Ja kiitos itsellesi kun en tiedä ketään ihanampaa ja kaikinpuolin valloittavampaa naista :)
Nähdäänhän taas pian <3En huomannut tätä viestiä tuolloin aiemmin. Harmi, koska olisin saanut tästä lämpöä jo silloin. Mutta otan ne lämmöt nyt kun kömmin niiden kanssa sänkyyn. Hyvää yötä. Kunpa nähtäisiinkin pian <3
- Anonyymi
Ei ollut multa mitään tänään. Eilisen jälkeen ollut poissa palstalta. Ole huoleti.
- Anonyymi
Muista että aina on ne jotka koittaa hämätä ja saada sut "sijoiltaan". Jos joku alkaa syytellä sua mahdottomista, hän todennäköisesti luulee sua joksikin muuksi ketä olet. Unohda. Jatka matkaasi. Ja TYKKÄÄN.
- Anonyymi
Tykkään myös ja kiitos. Helpotti heti. Nyt pitää mennä. Mennään kuunteleen yhtä bändiä. ... Olisitpa mukana (tai hän). Hyvää yötä.
- Anonyymi
Kiitos mun puolesta myös fiksuista sanoista. Joku vatkaa nyt jotain outoa tässä ketjussa. . Kummallista.
- Anonyymi
Ei oo multa mut en mä tajuakaan näitä.
- Anonyymi
Hei trolli, mä todellakin tajuan ja seuraan koko ajan mitä teet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei trolli, mä todellakin tajuan ja seuraan koko ajan mitä teet.
Mistä sä voit oikeesti tietää että se on mä tai se?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse734527Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053769Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1393458Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371970Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691911Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891219- 1121027
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.127934- 55915
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25837