Arvaa mistä tiedän kuka olet?

Anonyymi

Siitä että valikoin asioita mitä kerron kellenkin. Kerron vain yhden asian jollekin ja muille en. Jos se tulee tänne tietona niin tiedän kuka kirjoitti sen. Jos joku menneisyydestä kirjoittaa tunnistan siitä et hän kirjoittaa vain niistä menneisyyteen kuuluneista ihmisistä täällä jotka ei kuuluneet elämääni vuosiin. Lähimmät tietää myös nyky hetket ja menneisiin vuosiin kuuluneet vain menneet. Josta tiedän kuka

20

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

mut ooks se se se se se se se se
      mut oot pahis ja mie hyvis tiää se

• Anonyymi

Ikäväni kohde on vuotanut myös jotain tietoja tänne, mutta viimeisintä Turoa ei vuotanut. Heitin nimen keksittynä kokeillen vetääkö sen tänne. Onneks kiersi ansan. Muuten en luottais häneen enää pätkääkään

• Anonyymi

suutuin sulle nyt ei ne koirat tee ja makroni o epätervelistä

• Anonyymi

Palsta sekoittaa sun pään. Ihmiset ovat telepaattinen verkosto samanlaisia kohtaloita ja tilanteita ympäri maan. Täällä saat yllättyä.

• Anonyymi

Sä tässä seonnut oot. Ei ole telepatiaa. On vain silkkaa järkeä ja logiikkaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sä tässä seonnut oot. Ei ole telepatiaa. On vain silkkaa järkeä ja logiikkaa

Paranoid?

• Anonyymi

Kaikki voi olla sattumaa. Samanlaisia ihmistarinoita on paljon. Varo ettet sotke päätäsi uskomalla omaan erinomaisuuteensi. Ymmärrän hyvin, että niinkin voi käydä. Mutta sitten tiput vielä korkeammalta, kun huomaat erehtyneesi. Oma järkesi ja älykkyytesi on pahin vastustajasi tällä palstalla, muista se. Oikeasti, ilman pahantahtoisuutta sanon tuon.

• Anonyymi

Kiusantekoakin on paljon..

• Anonyymi

En nyt puhu tarinoista enkä luulotaudista.

Luuletko et olen palstan haahuileva psykoottinen tyhjäpää?

Joka perustaa asiat horoskooppeihin, käden viivoihin, telepatiaan??

Täällä puhuu järki ja logiikka. Jos sanon jotain tietäväni, se ei perustu taikauskoon! En leiki mitään tietäjä shamaania ja leiju jossain omissa harhoissa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En nyt puhu tarinoista enkä luulotaudista.

Luuletko et olen palstan haahuileva psykoottinen tyhjäpää?

Joka perustaa asiat horoskooppeihin, käden viivoihin, telepatiaan??

Täällä puhuu järki ja logiikka. Jos sanon jotain tietäväni, se ei perustu taikauskoon! En leiki mitään tietäjä shamaania ja leiju jossain omissa harhoissa

En ollenkaan tarkoittanut kuten ymmärsit. Tarkoitin nimenomaan sitä, miten kylmällä järjellä ja logiikalla tulkitset ihmisten viestejä. Etsit tuttuja tapahtumia ja merkityksiä lauseista, loogisia syy seuraus suhteita. Ja niitähän riittää. Lisäksi siellä on hyvin sekavia ihmisiä ja iso määrä trolleja ja niitä jotka tahallaan sotkee pakkaa. Sanon edelleen, että järki ja logiikka on pahin vihollisesi täällä. Ihan sama miten olet eri mieltä, tiedän mistä puhun. :D
        Muista nämä sanani sitten, kun palaat tavallisten kuolevaisten joukkoon.

• Anonyymi

Mulla meni niin, että koti sähköposti oli ronkittu, sääähköinen työkalenteri oli ronkittu, yhteinen nimittäjä on operaattotin palvelut ja yks muukin asia.

• Anonyymi

Joo o! Luulotauti on oma sairautensa ja yleistä kun käyttää huumeita, lopetta käyttö ja katso josko saisit olla sen jälkeen rauhassa.

Mä en ole noin tyhjäpäinen luulottelija. Mulla on älliä päässä ja järki pelaa

• Anonyymi

Anteeksi mutta nyt rupeaa naurattamaan 😂 Kerrot siis yksittäisiä asioita ihmisille. Että tunnistaisit heidät Suomi24 palstalla 😂Siis mitä?!

• Anonyymi

Eihän tuossa ole mitään logiikkaa samoja tai saman kaltaisia asioita voi sattua monille. 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän tuossa ole mitään logiikkaa samoja tai saman kaltaisia asioita voi sattua monille. 😂

Sua alkoi pelottaan.? Ettet vain itse nyt ilman logiikkaa tunnistelisi?

Vaihtoehdot:

A) tunnistelee ilman että edes tuntee kohteita tai tietää elämästään tai kirjoittelutyylistään mitään

B) ei tarvi tunnistella kun kaikki palstailee samassa huoneessa

Logiikkaa on kumpi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sua alkoi pelottaan.? Ettet vain itse nyt ilman logiikkaa tunnistelisi?

Vaihtoehdot:

A) tunnistelee ilman että edes tuntee kohteita tai tietää elämästään tai kirjoittelutyylistään mitään

B) ei tarvi tunnistella kun kaikki palstailee samassa huoneessa

Logiikkaa on kumpi?

Ei mua pelota. Mulla ei nyt vaan ole kymmeniä ihmisiä jotka voisivat kirjoittaa minulle jonnekin ikävä palstalle. 😂 Jos joku sen tekisin tietäisin aika varmasti kuka se voi olla. Mutta ei täällä mitään varmoja todisteita saa kuka on kuka. Asiat voi olla ihan sattumaa vaikka sopisi yhteen.Enkä pelaile ihmisillä mulla niin huono muisti etten varmaan edes muistaisi kelle mitäkin sanonut. 🤔 En mieti kun kerron jotain että joku kirjoittaa sen Suomi24 palstalle siis miksi miettisin..

• Anonyymi

Tiedän teen tuota itsekin ja oli helppoa käräyttää vihamiehet jauhamas paskaa seläntakana t. T

• Anonyymi

Palsta kikkailu diggailu harrastus se tuokin.
      Tunnistaa ja suunnistaa, onneksi logiikka pelaa. Muutenhan nämä yhden tiedon ihmeet olisivat sinulle tärkeitä.

• Anonyymi

Joo, nyt se huume poikkeli innostui! Hrj vai mikä vittu se vainiharha ukkeli?

Ei ollut sille. En tiedä kuka se on. En tunne ketään niin sekopäistä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, nyt se huume poikkeli innostui! Hrj vai mikä vittu se vainiharha ukkeli?

Ei ollut sille. En tiedä kuka se on. En tunne ketään niin sekopäistä

:D älä huijaa. Hyvä tyyppi mä oon, joten voit tunnustaa tuntevasi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      4
      3713
    2. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      193
      3619
    3. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      128
      3360
    4. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      71
      3332
    5. Korpelanvaara

Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit
      Suomussalmi
      20
      2186
    6. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      25
      1768
    7. Osaatko arvata

Mitä ajattelin?
      Ikävä
      32
      1519
    8. Heippa nainen

Tykkään susta niin että halkeen 😘 Kivaa iltaa. t-mies
      Ikävä
      32