No siis painan 61kg ja oon 153cm pitkä. Joo tiiän että oon läski, joten älkää ny alkako haukkua. Siis mulla alavatsan kohalla on se pahin läski kohta. Pliis auttakaa mua😔 mua kiusataan koulussa sen takia... kertokaa mulle hyviä vinkkejä kuinka sais sen läskin pois. En kauheesti voi diettiäkään tehä kun vanhemmat tekee mitä nyt lystää:) . Pliis apua😙❤
Kuinka laihdun nopeesti yli 10kg
6
53
Vastaukset
- Anonyymi
Kokeile amatsonin CBD öljyä
https://amatson.net/collections/frontpage/products/luonnollinen-cbd-oljy-5-10-ml
Itsellä lähtenyt 10 kg 3 kuukaudessa. - Anonyymi
Nopein laihdutustapa on vesidieetti:
Saat juoda vettä , niin paljon kuin haluat, mutta et syö mitään.
Riippuen lähtöpainosta, niin viikon vesidieetillä voi laihtua noin 5-8 kiloo.
Vanha kansa jo sen tiesi: Vesi vanhin voitehista!- Anonyymi
Joo. Pitää kyllä kokeilla:) kiitos vinkistä❤
- Anonyymi
Laihduin pelkällä stressillä reilussa viikossa yli 10 % painostani. Kun tilanne tasoittui, painokin palasi. Nopeat painonpudotukset eivät ole todellisia. Ensinnäkin niissä kuivuu keho (siis jopa veden juonnista huolimatta). Eli vaakalukema ei ole totta. Katoaa lihaskudosta rasvan sijaan. Eli jatkossa kunto ja painonhallinta entistä vaikeampaa. Tärkeimpänä katoaa myös kyky kontrolloida syömisiä sitten, kun on palannut normaalielämään. Sen tekevät aivot. Aivot eivät pysy nopeassa laihdutuksessa/laihtumisessa mukana, vaan tekevät ihmisen entistä nälkäisemmäksi. Eli painonhallinta vaikeutuu ennestään.
Naurettavaa riskeerata terveytensä tarpeettoman laihdutuksen vuoksi. Jos pientä ylipainoa on, siitä pääsee vaivattomasti eroon pienillä elämäntapamuutoksilla. Se on hitaampaa, mutta haitallisia sivuvaikutuksia ei ole. Tarpeettomat pikadieetit ovat itsetuhoista käytöstä. Sen sijaan elämäntapamuutokset ovat terveysteko.
- Anonyymi
Juokse 10 kilometriä päivässä ja syö vähemmän kuin kulutat. Tosi helppoa.
Ps. Itse olen 8-vuotias ylipainoinen tyttö. Painan 30 kiloa ja olen yli metrin pitkä.- Anonyymi
Mikäs noin turhauttaa? Alkaako joulusuklaat ja kinkku olla lopussa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial21635Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1061597Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2391137Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221068- 128919
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2856- 10835
Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29827Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks48823- 69800