Ihan oikeasti nainen

Anonyymi

sydämeni on sairas rakkaudesta. Kaipaan äärettömästi sinua, sinun läsnäoloasi. Olisi vihdoin aika vihreälle valolle, minä riudun tässä loputtomassa ikävässäni ja tuntuu ihan oikeasti sille, että häviän tästä maailmankaikkeudesta. En kestä elämää erossa sinusta, olen kohta kuin varjo. Tämä on yhtä kidutusta, jos sanon sen rehellisesti. Nämä tunteet tekevät minut hulluksi, en pääse eteenpäin mihinkään suuntaan, edessä olet vain sinä. Ajatuksissa ja haaveissa. En saa rauhaa sinusta. Etkö sinä voi tehdä mitään? Oikeasti!

16

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tunnisteita?!

• Anonyymi

Olisi kiva saada jotain tunnisteita.
      Kuka nainen on hän ketä kaipaat? S , M , A tai joku muu tai jotain muita tunnisteita , kiitos.

• Anonyymi

Kommentoin vielä aloitusta sen verran että samat on tuntemukset kuin aloittaja sinulla.

• Anonyymi

Ota häneen yhteyttä suoraan. Täällä palstalla ei ole sellaista kipusiskoa joka voisi laastaroida haavojasi.

• Anonyymi

Mistä sä sen tiedät?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä sä sen tiedät?

No tietenkin jos aloittajalle laastari kelpaa. Oletan kuitenkin niin että jos toinen on rakkaudesta sairas, hän ei halua muita kuin tuon yhden ja ainoan johon on kipeästi rakastunut.

• Anonyymi

Mitä haluat että tekisin?

• Anonyymi

Kerro se minulle kun nähdään.

• Anonyymi

Meinaatko että kaikkien näiden vuosien jälkeen, hän yhä odottaisi? Ite kuuntelisin kohteliaasti, mutta enpä tiedä, jäikö niitä tunteita, kaiken sen vaikenemisen jäljiltä.

• Anonyymi

Mulla on samanlainen olo kuin sulla, mutta yhtä miestä kohtaan. Mitä näissä tilanteissa voi tehdä? Riutua varjoksi, kun ei toinen vaan ole lähellä. Miksi et muuten itse voi ottaa häneen yhteyttä?

• Anonyymi

Itse asiassa voisin. Mutta ei yhteydenotto välttämättä tarkoita tunteista kertomista. Otankin yhteyttä, mutta ei se lukkoa välttämättä avaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse asiassa voisin. Mutta ei yhteydenotto välttämättä tarkoita tunteista kertomista. Otankin yhteyttä, mutta ei se lukkoa välttämättä avaa.

Yhteydenotto tarkoittaa, että pääsee ottamaan toisesta selvää. Ei tunteita kertomaan heti, mutta haistelemaan mitä toinen ehkä tuntee. Mä riudun itsekin, taidan oikeasti olla jo varjo entisestä mustine silmänalusineni. Kun tahtoisi vaan hänet jonnekin lähelle, juttelisi vaikka säästä ja vähän kuulostelisi, että mitähän se musta on mieltä. Juttuaiheita keksisin montakin, sen pääasian vierestä:)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ota yhteyttä äläkä täällä palstalla haaveile!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yhteydenotto tarkoittaa, että pääsee ottamaan toisesta selvää. Ei tunteita kertomaan heti, mutta haistelemaan mitä toinen ehkä tuntee. Mä riudun itsekin, taidan oikeasti olla jo varjo entisestä mustine silmänalusineni. Kun tahtoisi vaan hänet jonnekin lähelle, juttelisi vaikka säästä ja vähän kuulostelisi, että mitähän se musta on mieltä. Juttuaiheita keksisin montakin, sen pääasian vierestä:)

Mä jatkan vielä tähän omaan viestiin. Että jos olisit mun hän, alahan tulla ja pian, mä hoidan puhumisen kyllä sunkin puolesta. Ja jos et olisi mun hän, sanoisin että alahan laputtaa sen naisen luo. Kenenkään asiat ei etene, jos kukaan ei tee mitään.. oon hyvin hyvin väsynyt, enkä saa nyt sanoja ulos kuten haluaisin, kuten sun ihana viesti ansaitsisi. Jotain enemmän, pitäisi kai sanoa...hyvää yötä.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Tee itte. Taidat olla nainen haikailemassa naisen perään ja taas sopivasti "unohtuu" tuo oleellinen tieto, että saat kalasteltua heteroiden vastauksia joiden avulla voit haaveilla lisää. Alkaa tympäsee jo tää touhu täällä...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      720
      3010
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      362
      2702
    3. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      56
      2476
    4. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      31
      2427
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1978
    6. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1509
    7. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1502
    8. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      73
      1434
    9. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      49
      1419
    10. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      57
      1379
    Aihe