Kumminkaa tykkää. Turhaa mä sua edes kaipaan tai ajatustakaan susta mieleeni laitan. :( Sano suoraan vaan, en mä suutu tai mieltäni pahoita. Ei se tästä pahemmaksi kuitenkaan mee.
Niin ethän sä tällaisestä pienestä ja pyöreästä
18
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Pieni pallero😂
- Anonyymi
Niin no... Sellanenhan mä kyllä oon.
- Anonyymi
Miksei tykkäisi?
- Anonyymi
Ei miehet kuitenkaan tykkää kun ulkonäöstävaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katso ympärillesi, monella lyhyellä ja pyöreällä on mies. :) t: joku nainen vain
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katso ympärillesi, monella lyhyellä ja pyöreällä on mies. :) t: joku nainen vain
Niin mutta tuskin suhteen alussa vaan ajan mittaan suhteessa ovat pyöristyneet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moni mies tykkää pyöreästä. Minä olen taas liiankin hoikka. Uskon että on monenlaisia makuja miehillä. Mutta sitähän me emme voi tietää mitä se sinun kaivattusi katsoo, ulkonäköäkö ja millaisesta ulkonäöstä pitää vai luonnettako
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin mutta tuskin suhteen alussa vaan ajan mittaan suhteessa ovat pyöristyneet.
Ei pidä paikkaansa. Minä ainakin tiedän monia suhteen alussakin pyöreitä naisia. :)
- Anonyymi
Hän on hoikka ja hyväkuntoinen. Toivottavasti saat kaipaamasi :)
- Anonyymi
Kiitos! Tuskin kuitenkaan saan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos! Tuskin kuitenkaan saan.
No ei se siittä johdu että olet pieni ja pyöreä. Minä olen pieni ja hoikka eikä tuollakaan ole tekemistä sen kanssa etten minäkäänsaa häntä.
- Anonyymi
Yleisesti ottaen heteromiehet kuolaavat vähän pyöreampien naisten perään. Huomannut omasta kaveripiirin miehistä.
- Anonyymi
Miksi et laihduta?
- Anonyymi
Ei ole motivaatiota ja liian tylsä elämä muutenkin.
- Anonyymi
Tykkään just sunlaisesta ja moni muukin tykkää. Oon siks aika skeptinen ku ollaan vielä täällä.
- Anonyymi
Minusta ei tarvitse tykätä. Eikä minun olo muotoa arvostella.
- Anonyymi
Oli se ihan hyvää, kun olit sellainen.
- Anonyymi
Miksi edes kysyt tuommoista. Jos ei tykkää niin ei tykkää. Kenenkään tarvitse miehen takia muuttua. Eikä selitellä idiootti on joka tuollaiseen edes puuttuu. On parempiakin miehiä olemassa. Etsi sellainen joka antaa sinun olla just sellainen kuin olet. Mistä sitä tietää miksi toinen on pyöreä mistä se johtuu ja mitä vittua kellekään kuuluu .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2343982Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1232297Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1401449
- 77929
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127927Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37920Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!330849Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8827J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl61756