Niin ethän sä tällaisestä pienestä ja pyöreästä

Anonyymi

Kumminkaa tykkää. Turhaa mä sua edes kaipaan tai ajatustakaan susta mieleeni laitan. :( Sano suoraan vaan, en mä suutu tai mieltäni pahoita. Ei se tästä pahemmaksi kuitenkaan mee.

18

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pieni pallero😂

• Anonyymi

Niin no... Sellanenhan mä kyllä oon.

• Anonyymi

Miksei tykkäisi?

• Anonyymi

Ei miehet kuitenkaan tykkää kun ulkonäöstävaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Katso ympärillesi, monella lyhyellä ja pyöreällä on mies. :) t: joku nainen vain

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Katso ympärillesi, monella lyhyellä ja pyöreällä on mies. :) t: joku nainen vain

Niin mutta tuskin suhteen alussa vaan ajan mittaan suhteessa ovat pyöristyneet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Moni mies tykkää pyöreästä. Minä olen taas liiankin hoikka. Uskon että on monenlaisia makuja miehillä. Mutta sitähän me emme voi tietää mitä se sinun kaivattusi katsoo, ulkonäköäkö ja millaisesta ulkonäöstä pitää vai luonnettako

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin mutta tuskin suhteen alussa vaan ajan mittaan suhteessa ovat pyöristyneet.

Ei pidä paikkaansa. Minä ainakin tiedän monia suhteen alussakin pyöreitä naisia. :)

• Anonyymi

Hän on hoikka ja hyväkuntoinen. Toivottavasti saat kaipaamasi :)

• Anonyymi

Kiitos! Tuskin kuitenkaan saan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos! Tuskin kuitenkaan saan.

No ei se siittä johdu että olet pieni ja pyöreä. Minä olen pieni ja hoikka eikä tuollakaan ole tekemistä sen kanssa etten minäkäänsaa häntä.

• Anonyymi

Yleisesti ottaen heteromiehet kuolaavat vähän pyöreampien naisten perään. Huomannut omasta kaveripiirin miehistä.

• Anonyymi

Miksi et laihduta?

• Anonyymi

Ei ole motivaatiota ja liian tylsä elämä muutenkin.

• Anonyymi

Tykkään just sunlaisesta ja moni muukin tykkää. Oon siks aika skeptinen ku ollaan vielä täällä.

• Anonyymi

Minusta ei tarvitse tykätä. Eikä minun olo muotoa arvostella.

• Anonyymi

Oli se ihan hyvää, kun olit sellainen.

• Anonyymi

Miksi edes kysyt tuommoista. Jos ei tykkää niin ei tykkää. Kenenkään tarvitse miehen takia muuttua. Eikä selitellä idiootti on joka tuollaiseen edes puuttuu. On parempiakin miehiä olemassa. Etsi sellainen joka antaa sinun olla just sellainen kuin olet. Mistä sitä tietää miksi toinen on pyöreä mistä se johtuu ja mitä vittua kellekään kuuluu .

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      234
      3982
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      123
      2297
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      1996
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      140
      1449
    5. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      77
      929
    6. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      127
      927
    7. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      37
      920
    8. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      330
      849
    9. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      8
      827
    10. J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti

Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl
      Seinäjoki
      61
      756
    Aihe