Minulla on ehdotus

Anonyymi

Koska näyttää siltä, että täällä moni on epätoivesti ihastunut yksipuolisestai tai varattuun niin mitäpä jos tutustuisimme tällä oalstalla toisiimme niin jos seonni aukeaa oalstalaisten kesken ja syntyy suhteita?

19

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei se oikein toimi noin, kun on jo valmiiksi ihastunut johonkin. Ei sitä kohdetta voi mitenkään vaihtaa "lennosta".

• Anonyymi

Ei lennosta vaan pikku hiljaa. Aletaan keskustelemaan asioista oikeasti ja kun joku kiinnostaa niin voi antaa yhteystietonsa tai sopia tapaamisen.

• Anonyymi

Miten olisi joku ikävöijien yhteinen risteily? :D Osumia ja vähän huonommin osuvia pareja alkaisi löytyä...

• Anonyymi

Uskaltaisivatkohan 😂

• Anonyymi

Pelottava ajatus. Ärhäkkään porukkaan ei ehkä haluaisi törmätä irl. 😂 On täällä joukossa toki fiksun oloisiakin ihmisiä.

Ei rakastunut pysty vaihtamaan kohdetta lennosta, siinä olen samaa mieltä. Ainakaan itselläni ei ole tarvetta löytää joku ihan kiva, vaan tulen odottamaan kunnes löydän sen joka tuntuu oikealta ja tunteet on vahvat. Ei välttämättä ihan noin vain käy valitetttavasti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pelottava ajatus. Ärhäkkään porukkaan ei ehkä haluaisi törmätä irl. 😂 On täällä joukossa toki fiksun oloisiakin ihmisiä.

Ei rakastunut pysty vaihtamaan kohdetta lennosta, siinä olen samaa mieltä. Ainakaan itselläni ei ole tarvetta löytää joku ihan kiva, vaan tulen odottamaan kunnes löydän sen joka tuntuu oikealta ja tunteet on vahvat. Ei välttämättä ihan noin vain käy valitetttavasti.

Niin ja kun ei täällä keskustella vaan nakellaan ja huudellaan sekä vuodatetaan. Täytyisi ensin syntyä kunnon keskustelua jota täällä ei nykyisellään juurikaan ole ja voihan se olla että tuskin tulee olemaankaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin ja kun ei täällä keskustella vaan nakellaan ja huudellaan sekä vuodatetaan. Täytyisi ensin syntyä kunnon keskustelua jota täällä ei nykyisellään juurikaan ole ja voihan se olla että tuskin tulee olemaankaan

Livessä moni tai jokainen olisi ihmisiksi, täällä kasvottomana kasvottomille liian monella menee joku idioottimainen apinavaihde päälle.

• Anonyymi

Sitten alkaisi syntyä laastarisuhteita, laastarisuhteista seuraisi ongelmia, ja ongelmien vuoksi ihmiset päätyisivät taas palstalle :D

• Anonyymi

No ei ne kaikki voi epäonnistua. Sitäpaitsi jos realiteetit ovat juurikin ne että tunteet ovat yksipuoliset niin tutustutaan täällä!! Tiedä mitä vielä syntyisi kun pari vuotta jutellaan niin eiköhän se kipuna voi syttyä ?

• Anonyymi

Ei laastari ole välttämättä paha asia, jos tilanne on kummankin tiedossa ja oma valinta. Samassa tilanteessa olevat ihmiset voivat antaa toisilleen lohtua ja parantavaa läheisyyttä (se ei tarkoita välttämättä edes seksiä).

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei laastari ole välttämättä paha asia, jos tilanne on kummankin tiedossa ja oma valinta. Samassa tilanteessa olevat ihmiset voivat antaa toisilleen lohtua ja parantavaa läheisyyttä (se ei tarkoita välttämättä edes seksiä).

Sivusta. Noin on muuten syntynyt hyviäkin parisuhteita. Laastarista alunperin.

• Anonyymi

Mä en kaipaa parisuhdetta ilman häntä. Jos hänellä ei kiinnostusta ole, jatkan mieluummin yksin.. ainakin niin kauan, että joku taas vie jalat alta kuten hän teki. Eikä sitä välttämättä tapahdu ihan heti, jos koskaan. Ihastumisessa pitää olla samassa tilassa ja nähdä eleet, ilmeet ja tunnelma. En ihastu täällä netissä. Joten muut palstalaiset, ei kiitos :D

• Anonyymi

Eihän se olisikaan mikään pakko vaan vaihtiehto tai mahdollisuus joillekkin. Mun pari tuttuakin ivat tavanneet netissä, se on yleistä tänä päivänä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän se olisikaan mikään pakko vaan vaihtiehto tai mahdollisuus joillekkin. Mun pari tuttuakin ivat tavanneet netissä, se on yleistä tänä päivänä.

Mä luulenkin, että netissä tavanneet noin niinkuin pääsääntöisesti (ei aina) , etsii parisuhdetta ja ottaa sen joka täyttää kriteerit parhaiten. Mä en tarvitse parisuhdetta, mä haluan hänet, johon ihastuin taianomaisesti pienessä arkisessa hetkessä. Yksin on oikein hyvä olla, jos en häntä saa. Yksinolossakin on puolensa, jota vannoutuneet parisuhdeihmiset ei ees tiedä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä luulenkin, että netissä tavanneet noin niinkuin pääsääntöisesti (ei aina) , etsii parisuhdetta ja ottaa sen joka täyttää kriteerit parhaiten. Mä en tarvitse parisuhdetta, mä haluan hänet, johon ihastuin taianomaisesti pienessä arkisessa hetkessä. Yksin on oikein hyvä olla, jos en häntä saa. Yksinolossakin on puolensa, jota vannoutuneet parisuhdeihmiset ei ees tiedä.

Sä puhut ihan mun suulla! Ajattelet ja kirjoitat aivan kuin mä ja olisin saattanut kirjoittaa sanasta sanaan saman viestin, mieletöntä jos oletkin nainen jonka vuoksi tänne olen ylipäätään päätynyt.
        Huh. Nyt jään tähän kuplaan ja laitan koneen kiinni, hyvää yötä. <3

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sä puhut ihan mun suulla! Ajattelet ja kirjoitat aivan kuin mä ja olisin saattanut kirjoittaa sanasta sanaan saman viestin, mieletöntä jos oletkin nainen jonka vuoksi tänne olen ylipäätään päätynyt.
        Huh. Nyt jään tähän kuplaan ja laitan koneen kiinni, hyvää yötä. <3

Ihan samassa kuplassa ollaan - rakkaani:) Laitan myös koneen nyt kiinni. Hyvää yötä

• Anonyymi

Joo, Tukholman reissulle kaikki ja jos ei tuttuja naamoja näy niin seilailemaan vaan. :D

• Anonyymi

Lähteekö sammakko vedestä.

• Anonyymi

Ei näköjään kun täällä yhä elelet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      107
      6842
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      91
      5105
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      111
      3349
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      33
      3232
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      28
      2391
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1746
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1391
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      339
      1332
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1246
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      1014
    Aihe