Ignooraatko jotta pääsisit eroon
a) minusta,
b) minun tunteistani vai
c) omista tunteistasi?
Vältteletkö siksi ettet uskalla selvittää asioita välillämme?
Miksi pelkäät?
Eikö olisikin helpompaa laittaa homma kerrasta poikki?
En ymmärrä miksi haluat tehdä kaiken vaikeimman kautta.
Haluatko päästä musta eroon?
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Samaa mietin yhden miehen kanssa.
- Anonyymi
C
Ehkä luottamuspula?
Pettynyt ja loukattu. - Anonyymi
Toivon niin kovin, että jos haluat seksiä, sanoisit sen. Jos haluat lopettaa kaiken, sanoisit senkin. Mitä tahansa haluatkin niin se olisi kohteliasta ja suotavaa sanoa minulle,
eikä täällä netissä, vaan vaikka viestillä kännykkään jos kasvotusten tuntuu liian vaikealta. Tämä opetetaan ihmissuhdetaitojen alkeiskurssilla jo. ;) - Anonyymi
Tuo on hyvä kysymys. Kun tietäisi kuka kysyy ja keneltä.
- Anonyymi
Aloittaja on nainen ja kysyy mieheltä.
- Anonyymi
Pelkään sitä ettei hän halua minua elämäänsä myös sitä että katsoisi inhoten.
Rakastan Pekkaa. - Anonyymi
Jesse haluaa musta eroon varmaankin mutta täällä tapan aikaa ja koitan tunteitakin tappaa. Kukas alottaja on?
- Anonyymi
Kyllä sen huomaa. Se tuntuu todella ikävälle.
- Anonyymi
Miks ei voi sanoa suoraan.
- Anonyymi
Tämäkään aloitus ei ole naiselta.
- Anonyymi
Parempi olis päästä hänestä eroon,kun varattu on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874188Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293163No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10929
- 134921
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770