Mistä lähtien tunteet ovat lamauttaneet mieltä? Luuletko keksittyjen ja tekaistujen tunteiden jotenkin peittävän sen, mitä taustalla tapahtuu. Voin kertoa ettei se peitä ja luo vain lisää vihaa kaikkea kohtaan. Et ilmeisesti tiedä kuinka paljon tunteet, jotka eivät ole aitoja ja itsestään kumpuvia rikkoo ihmisen perus arkea ja ajatusmaailmaa. Kaikki muut tietävät tilanteen ja naureskelevat taustalla, kun yhden kanssa tahallisesti leikitään. Mikä on se tavoite, rikkoa kaikki hyvä mikä on ollut vai? Siltä se ainakin vaikuttaa. Ei tarvitse olla mikään suuremman luokan Merlin huomatakseen tämän kaiken.
Keksityt ihastukset ja leikkirakkaudet ei kiinnosta.
27
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ota aamulääkkeesi
Kyllä mun tunteillakin pelleillään paraikaa. Unohda sellaiset.- Anonyymi
En käytä lääkkeitä, ne eivät kuulu ihmisen elimistöön.
- Anonyymi
Ei tarvitse olla mikään suuremman luokan Merlin havaitakseen tämänkin aloituksen turhaksi trollaukseksi
- Anonyymi
Ei todellakaan, kuka tänne ilman trollausta edes kirjoittelisi.
- Anonyymi
En ole nauranut haista vittu jos hän olet en ole nukkunut koko helvetin yönä.
Et tajua mun tunteista yhtään mitään.- Anonyymi
Aloittaja lluulee tajuavansa ja olevansa jopa oikeassa tai sitten on sellainen pirullinen testaaja ja itse leikkii.
- Anonyymi
Sinä se lamaantunut olet koko mies.
- Anonyymi
Se on tullut selväksi että herra kiireinen ei välitä minusta yhtään.
- Anonyymi
En leiki , senkin tyhmä. :(
- Anonyymi
Ei kun vsstasin sloittajalle.
- Anonyymi
Et sinä mitään muuta ole tehnytkään. Koet kaiken vain omaksi huviksesi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et sinä mitään muuta ole tehnytkään. Koet kaiken vain omaksi huviksesi.
Sitten kaiken huipuksi haukut tyhmäksi, eikä tainnut olla sinulta ensimmäinen kerta jos oikein muistan. Käyttäydytkö mielestäsi hyvin toisia ihmisiä kohtaan haukkumalla heitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten kaiken huipuksi haukut tyhmäksi, eikä tainnut olla sinulta ensimmäinen kerta jos oikein muistan. Käyttäydytkö mielestäsi hyvin toisia ihmisiä kohtaan haukkumalla heitä.
Varmaan väärät ihmiset tässä, mutta miehessä on tyhmää vain se, ettei usko tunteideni olevan aitoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan väärät ihmiset tässä, mutta miehessä on tyhmää vain se, ettei usko tunteideni olevan aitoja.
Jos tunteet olisivat aitoja ja hyviä, ne tekisivät niiden tuntijalle hyvä olon eikä huonovointisuutta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos tunteet olisivat aitoja ja hyviä, ne tekisivät niiden tuntijalle hyvä olon eikä huonovointisuutta.
Mitä minun pitäisi tehdä? Olen kertonut tunteistani. Vastaus pelkkä hiljaisuus. Painuisin hemmettiin sieltä mutta en voi. Ei ole varaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisi mukava nähdä sellainen tutkimus, jossa mainitaan hyvien tunteiden aiheuttavan hermostoa lamaavia reaktioita. Suoraan sanottuna haitallisia älyllistä toimintaa rajaavia oireita ja kaikki fyysiset sairaudet siihen kaupan päälle. On se niin ihanaa tunteita tunteita, jos muuten olet kuin älyvapaa vammainen ilman minkäänlaista mahdollisuutta pärjätä elämässä. Tähän voi laittaa jatkoksi kyseisen tutkimuksen ja palaa sitten aiheeseen uudestaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisi mukava nähdä sellainen tutkimus, jossa mainitaan hyvien tunteiden aiheuttavan hermostoa lamaavia reaktioita. Suoraan sanottuna haitallisia älyllistä toimintaa rajaavia oireita ja kaikki fyysiset sairaudet siihen kaupan päälle. On se niin ihanaa tunteita tunteita, jos muuten olet kuin älyvapaa vammainen ilman minkäänlaista mahdollisuutta pärjätä elämässä. Tähän voi laittaa jatkoksi kyseisen tutkimuksen ja palaa sitten aiheeseen uudestaan.
Minä en tajua mikä saa sinut tuntemaan noin. Sekö, että muut näkevät ihastuksesi? Onko se niin noloa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en tajua mikä saa sinut tuntemaan noin. Sekö, että muut näkevät ihastuksesi? Onko se niin noloa?
Olisikohan se tämä todella huono olo ja kaikki muu siinä, jotka haittaavat elämää liian paljon toimiakseen normaalisti. Mikä siinä on niin vaikea tajuta? Suhteet ei kiinnosta enkä voi hyvin silloin, vaikuttaa olevan ylivoimaista ymmärtää tätä yhtälöä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on juuri se mikä erottaa itseni niistä, jotka ovat aidosti onnelisia ja iloisia. Olen sanonut tämän useasti ja jossain suhteessa oleminen on verrattavissa suoraan helvettiin ja järkyttävään oloon, millä ei ole mitään tekemistä hyvän tai terveellisen olon kanssa. Ei kertakaikkiaan yhtään mitään! Sitten ihmetellään kun ihminen ei voi hyvin, eikä yhtään hälytyskellot soi toisessa päässä mistä se voisi johtua! Täysin käsittämätöntä toimintaa, täysin edesvastuutonta ja laitointa. Itselleni riitti, teen samantien rikosilmoituksen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on juuri se mikä erottaa itseni niistä, jotka ovat aidosti onnelisia ja iloisia. Olen sanonut tämän useasti ja jossain suhteessa oleminen on verrattavissa suoraan helvettiin ja järkyttävään oloon, millä ei ole mitään tekemistä hyvän tai terveellisen olon kanssa. Ei kertakaikkiaan yhtään mitään! Sitten ihmetellään kun ihminen ei voi hyvin, eikä yhtään hälytyskellot soi toisessa päässä mistä se voisi johtua! Täysin käsittämätöntä toimintaa, täysin edesvastuutonta ja laitointa. Itselleni riitti, teen samantien rikosilmoituksen.
Sanoisit IRL sille ihmiselle ettet halua mitään suhdetta. Jättää sinut rauhaan. Mun vastaukset oli kyllä eri ihmiselle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi luulet että olen lamaantunut siksi että olen kuvitellut sinun kirjoittaneen ilkeät kirjoitukset. Ainut minun haukkumasanani on tuo tollo mitä olen kyllä muutaman kerran sanonut. Pitäisihän minun ymmärtää että et ole minua haukkunut se luulo on kasvattanut välillemme muurin. Olen tehnyt väärin kun olen pyytänyt sinua tänne ja en ole sitten näkynyt. Olet väärässä olen vahvasti ihastunut kun et usko en voi sille mitään tämä miehelle.
- Anonyymi
Vedä käteen. Ei muuta tähän.
- Anonyymi
Kysymys aloittajalle mitä olet muka tehnyt sen eteen että olisin omasi?
Puhunut? Kovin vähän. - Anonyymi
Aloittaja voisi kertoa kenelle viesti on että onko maija, viivi, helena vai kuka?
- Anonyymi
Ei tämä mulle ole, en ymmärrä mitään aloituksen tarinasta. Mutta vastaan tuohon kysymykseen mistä lähtien tunteet ovat lamauttaneet mieltä. Siitä lähtien kun hän seisoi kun eteisessä ja ihastuin häneen!
- Anonyymi
En ole aloittaja mutta olitko sinä vai hän eteisessä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole aloittaja mutta olitko sinä vai hän eteisessä?
Molemmat.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11566Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras921485Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221041Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva199940- 123842
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2787Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks42751Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29750- 7714
- 60693