ja tiedän sen ettei meistä tule mitään nyt tai koskaan. Tiedän sen vain..se joka ei tajua mistä puhun, on väärä henkilö, joten ihan turha edes kommentoida aloitusta.
Arki koitti minun kuplaan, aiotko sinä jäädä omaasi nainen? Ymmärtääkseni et tule koskaan myöntämään tunteitasi kenellekkään..joten miksi kiusata itseään?
Olen tullut nyt järkiini
17
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Onneksi ei ole tunnisteita niin ei kukaan tätä pysty omia. Ei minulta.
- Anonyymi
Huh.
- Anonyymi
Samoin huh, onneksi ei sinulta toivottavasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samoin huh, onneksi ei sinulta toivottavasti.
Ei ollut multa huh...
- Anonyymi
Ai kun en ”myöntänyt” sulle tunteitani, en tee sitä kenellekään toiselle?
- Anonyymi
Hyvä että, lopulta tajusit osittain tämän hyvin tärkeän asian!
Sinä olet menneisyys ja olit myös kaikella tapaa väärä mies.
"Kukaan ei voi tietää, aivan varmasti tulevaisuutta omalla kohdallaan."
Se voi olla huomenna jotain hyvin odottamatonta, jotain sellaista mikä hämmästyttää,
yllättää tai jotain sellaista mikä saa suuttumaan todella kovasti.
Väärässä olet siinä mielessä, että voin hyvinkin myöntää tunteeni jonain päivänä, mutta vain aivan uudelle tuttavuudelle, ihmiselle joka on hyvä ihminen sydämeltään.
Nyt näen vain mustaa ja harmaan utuisena tulevaisuuden, joka on vieraiden ihmisten sotkema. En näe tilanteessa juurikaan mitää hyvää, koska en ole sellainen ihminen, että voin katsoa kaiken kärsimyksen läpi sormien ja tyytyä kohtaloon.
Olen aina halunnut elää rauhaisaa ja itsenäistä elämää.
Tunteiden puuttumisesta ei ole tässä kysymys vain siitä, että en voi kohdistaa niitä ihmiseen joka ei mitään hyvää ansaitse minulta.
Elämä on eletty pian ja sain enimmäkseen vain halveksuntaa, vähättelyä rankemman aliarvioinnin kera.
Täällä elämässä ei ole säädetty lakia, jossa jokaisen meidän ihmisen täytyisi rakastaa "ketä vain" tai ottaa elämäänsä "kuka tahansa,
vaikka se toisi suurta, vahinkoa itselle ja omaan lähipiiriin.
Tunteet, rakkaus kulkevat käsi kädessä siten, että..
Vain tutustumalla syvemmin toiseen ihmiseen ja ottamalla hänet sydämeesi tutustumisen kautta ja olemalla rehellinen alusta alkaen:
Vain näin voi saavuttaa jotain pysyvää joka oikeuttaa enempään.
Rikkirevitty ihminen voi rakastaa huonosti toista ihmistä.
Voi hyvin kaikesta huolimatta, kuka ikinä oletkin!- Anonyymi
Miksi vastaat naiselle osoitettuun avaukseen? Onko tää sun mielestä tervettä?
- Anonyymi
Kuplasta on helppo päästä kun muistaa vain minne kerroit kuuluvani.
En silti ajattele samoin sinusta - Anonyymi
Vastaan aina kun haluan, minua ei määräillä. Kieltäminen vain yllyttää.
Elikkä aloitus ei ollut minulle, koska hän tietää että tykkään. - Anonyymi
Heti kerron kun tulet itse naamatusten myös kertomaan.
Reilu meininki. - Anonyymi
Ei sen myöntäminen mitään muuttaisi. Älä kiusaa itseäsi.En edes tiedä mitä sillä tiedolla tekisit.
- Anonyymi
Silloin, kun vielä näimme, tunteeni olivat vasta nupullaan, joten ei ollut mitään tunnustettavaa. Kun näkeminen yllättäen loppui, iski hirveä ikävä. Mitään luontevaa tapaa kertoa tunteista ei ole.
- Anonyymi
Miksi et ottanut yhteyttä häneen näkemisen loppumisen jälkeen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi et ottanut yhteyttä häneen näkemisen loppumisen jälkeen?
Itse asiassa otin. Asia ei kuitenkaan edennyt. Minulla on sen verran suuri riski joutua naurunalaiseksi, etten voi mitään tunnepaljastuksia tehdä kirjallisessa muodossa.
Että joo, tuskin tästä mitään tulee. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse asiassa otin. Asia ei kuitenkaan edennyt. Minulla on sen verran suuri riski joutua naurunalaiseksi, etten voi mitään tunnepaljastuksia tehdä kirjallisessa muodossa.
Että joo, tuskin tästä mitään tulee.Kunhan ei itse joudu naurunalaiseksi, tärkeintä.
- Anonyymi
Olen mies ja omasta tahdostani sitä mieltä, että meillä nainen on jotain yhteistä pysyvää, joka säilyy loppuelämämme. Sitä en muille kerro, mitä se on.
- Anonyymi
Tunnetko hänet jo niin hyvin, että tiedät ettei tule koskaan myöntämään tunteita sulle tai jollekin muulle? Jos tunnet, tää ei voi olla ainakaan mulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m644021Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163825Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3993619Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o823437Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363189Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582678- 502655
- 1212542
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise142209Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182199