pitsa-tiistai ;) Jossei sillon käy niin sit vaikka pitsaperjantai ;)
Pidetäänkö uudenvuoden aattona
30
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kasvispitsoja, kiitos.
- Anonyymi
En ole kasvissyöjä. Toki niitäkin syön mutten pelkästää.
- Anonyymi
Joo pidetään vain :) töissä vaiko vapaalla?
- Anonyymi
Vapaalla. Meen vasta seitsemäs päivä töihin taas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vapaalla. Meen vasta seitsemäs päivä töihin taas.
😭..
- Anonyymi
.. mutta mehän sovittiin että mä hoidan tarjoilupuolen, tarjolla kaikkee pikku suolasta. Jokainen voi tuoda omat juomat ja raketit jos haluaa. Tinat puuttuu vielä.
- Anonyymi
Ok
Ok
Ok - Anonyymi
aijaa, no kiva juttu ;)
- Anonyymi
Otan kossupullon mukaan ja välillä hik käyn ryypyllä, kunnes olen niin sekaisin että potkit minut kotiin 😉🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok
Ok
OkTilataan pienemmällä porukalla keskiviikkona. Juu, se me tehdäänkin. Kotiin kuljetus extra täytteet ja limu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tilataan pienemmällä porukalla keskiviikkona. Juu, se me tehdäänkin. Kotiin kuljetus extra täytteet ja limu.
Jälkiruoaksi vien sinut sohvalle kanssani makoilemaan..;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jälkiruoaksi vien sinut sohvalle kanssani makoilemaan..;)
Tuollainen jälkiruoka maittaisi. Voidaanko aloittaa sillä?
- Anonyymi
Tiinat puuttuu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiinat puuttuu?
Kyllä tiinat on jo ajat sitten unohtunut...
- Anonyymi
Heh, olishan tuo tiistai ihan järjestettävissä ja samoin pe. Tosin menis ainakin ti myöhempään iltaan mutta tuskin aikuisten kesken haittaa sekään. Sit ei olis kiire mihinkään, koska palaan tyhjään kämppään (ti). Saa kyllä kysyä illan aikana unikaveriksikin, jos siltä alkaa tuntua, mutta autolla kyllä pääsee kotiin ihan milloin vaan. Järjestelyt kyllä vaatii sen verran, että pitäs ihan oikeassa elämässä tulla kutsu...
Taas tälläinen höpsö haihatteleva haaveleikki. 😁😂🤣 Varmaan pyörtyisin enkä uskoisi, jos osoittautuisi todeksi. S - Anonyymi
Joo jos vaikka hlökohtaisesti kysyisit niin mikä ettei.
- Anonyymi
Jos kyseessä on pitsa ja siun seurasi niin ehdottomasti kyllä😊
- Anonyymi
Milloin vain suostuisin. Ehdottomasti kyllä.
- Anonyymi
Kaupan pitsasta, vastaleivotuista
tuskin on kysymys, kun näin näyttävästi markkinoit. : )
Kun otat pitsan uunistasi, niin kuinka monen käden jälki näkyy uunituoreessa pitsassa pitsapäivänäsi? Näin sivusta.- Anonyymi
Mietin, jos ostaisin valmispitsaa, koska mun pitsat on nykyään niin järkyttäviä ja hirveitä. Mietin, jos söis vaan pastaa ja juustoa. T.Tonnikalanainen
- Anonyymi
Onkohan se myrkytettyä pizzaa. Saat ensin itse maistaa.
- Anonyymi
En voi taata myrkyttämätöntä pitsaa. kun siis toi tonnikala on niin verisen punasta ja sanottiiks tos dokkarissa että ne kalastaa syanidilla ja dynamiitilla niitä??? SCAARYYY, jaiks. mietin kanttarellituorejuustoo. Just olin mun päänsisäl psykiatrin luon kyläilees ja mietin et otan ehkä kanttarellituorejuuston mukaa sinne ja kyselen miten ihmisen kudoksii riekaloidaa sienillä. mut pitsaa en voi ottaa mukaa sinne kun varmaan unohan tai en saa säästymään. mut voisko joku varaa mulle jonkuu kolme aikaa psykiatrille et voin sitte kysellä omist asioist kans jossaa vaihees ku mun jutut oikeestaa liittyy matematiikkaa. kauheen pitkäveteist tehä ittensä hulluks muitten säännöin. no, politiikka on miten politiikka kirjotetaa ja siltsai.
- Anonyymi
heh.. :DD Voin kyllä maistaa eka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
heh.. :DD Voin kyllä maistaa eka.
Luotat mun kakskerrokisesee tonnikalapitsaan? Pitää muistaa sanoo psykiatrille, et mun kielitaidot on hävinny. Mut ensin nää sieniasiat eli puolen kyläkunnan asiat teiän välityksel.
- Anonyymi
Otetaanko molemmat ananasta täytteeksi?
- Anonyymi
tahon sen kalliin ananaksen. Se on niin hyvää.
- Anonyymi
Jep, voidaan ottaa, tykkään kyllä :)
- Anonyymi
...Kun mietiskelen just että olenko täällä yksin uudenvuoden surullisena, vai tulenko sinne, siis palaanko omaan kotiini.
- Anonyymi
Kun siis oot nyt pari tuntii pyörin täs näi, ja just sillee et hei "voinks istuu täs, hei. Kato ku mul on uuet kivat villasukat". Ainii ja sul on uus viltti kans. Jouduin vähä muuttaa sen materiaalii ku ois ollu kutiseva viltti mut kiva musta viltti siis oikeest. Tosi lämmin. Oltais voitu yhes lähtä vaikka ulos sen kans.
- Anonyymi
Pidetään vaan söpöhh😍 kyllä pitsa aina silloin tällöin maistuu. 😋
M
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "904219Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293203No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10939
- 134931
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770