Haluaisin kokeilla paria vanhempaa miestä!

Olen 19v ei vapaa avo vaimo.
Mies armeijassa ja panettaa. Haluaisin isoa munaa ja mielellään vanhempaa miestä tai kahta.

73

2868

3Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Täällä olisi halukas 56v. mies normi kokoisella ota yhteyttä jos haluat naida

      • Anonyymi

        Ei kiinnosta sun tuppikulli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kiinnosta sun tuppikulli

        Homo runkkari pitäisit jo turpas kiinni.Olet niin säälittävä ettei toista löydy.


      • Anonyymi

        Haluan sua asun juvalla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kiinnosta sun tuppikulli

        Haluan olen Juvalla


    • Anonyymi

      Täällä olis halukas vanhempi heti hommiin.Oletko Mikkelistä

      • Kikka19

        En ole mikkelistä. Jos yöpaikka järjestýy voin tulla mikkeliin.
        Ota yhteyttä suomi24 kautta.


      • Kikka19 kirjoitti:

        En ole mikkelistä. Jos yöpaikka järjestýy voin tulla mikkeliin.
        Ota yhteyttä suomi24 kautta.

        Olisi 54 v pirkanmaalta.jos kookkaampi kulli kiinnostaa. Sp toimii nimimerkin mukaan.


      • Anonyymi

        Mä panin jo kikkaa Salosta on , hyvät kyydit anto


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä panin jo kikkaa Salosta on , hyvät kyydit anto

        Voisit kokeilla pysytkö satulassa!


      • Anonyymi
        Kikka19 kirjoitti:

        Voisit kokeilla pysytkö satulassa!

        Huhsista. Taisit paljastaa oikean sukupuolesi.


      • Kikka19 kirjoitti:

        En ole mikkelistä. Jos yöpaikka järjestýy voin tulla mikkeliin.
        Ota yhteyttä suomi24 kautta.

        Voit sinä tulla myös käymään asun Salossa


      • Anonyymi
        Kikka19 kirjoitti:

        En ole mikkelistä. Jos yöpaikka järjestýy voin tulla mikkeliin.
        Ota yhteyttä suomi24 kautta.

        Mites Kikalla vuosi vaihtui saitko isoa?


    • Anonyymi

      Moikka Mistäpäin Kikka19 oot ?

      Uusimaa ja Pirkanmaa yösija järjestyy terv JS

      • Anonyymi

        Herra jestas, jo on poju uusavuton.
        Laita sille meiliä niin saat selville. Jos taas ei vastaa, ei asialla ole sulle mitään merkitystä.
        Ei ihme et oot saamaton rääpäle.


      • Anonyymi

        Toi on feikki profiili ei kannata.Ilmoittaa monella osiolla.


      • Asun Järvenpäässä pääkaupunki seutu
        Käyn usein Tampereella viipyen pari yötä kerrallaan.
        Tampereella yövyn omena hotellissa ja siellä on tylsää yksin.
        Tilaa olisi pitää vähän hauskaakin.
        Yhteys suomi24:n kautta.


      • Anonyymi
        Kikka19 kirjoitti:

        Asun Järvenpäässä pääkaupunki seutu
        Käyn usein Tampereella viipyen pari yötä kerrallaan.
        Tampereella yövyn omena hotellissa ja siellä on tylsää yksin.
        Tilaa olisi pitää vähän hauskaakin.
        Yhteys suomi24:n kautta.

        Kiinostaisiko Gang Bang tampereella


      • Anonyymi
        Kikka19 kirjoitti:

        Asun Järvenpäässä pääkaupunki seutu
        Käyn usein Tampereella viipyen pari yötä kerrallaan.
        Tampereella yövyn omena hotellissa ja siellä on tylsää yksin.
        Tilaa olisi pitää vähän hauskaakin.
        Yhteys suomi24:n kautta.

        Onko kukaan oikeesti käyny panemassa tätä Kikkaa??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko kukaan oikeesti käyny panemassa tätä Kikkaa??

        Noi ei varmasti ole.Johan sen nimimerkistä voi päätellä mistä on kysymys.Feikki juttu ajankulukseen kusettaa miehiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko kukaan oikeesti käyny panemassa tätä Kikkaa??

        Voisin olla varma että panin joku aika sitten kyseistä Kikkaa mut nimi oli toinen


      • Anonyymi
        Kikka19 kirjoitti:

        Asun Järvenpäässä pääkaupunki seutu
        Käyn usein Tampereella viipyen pari yötä kerrallaan.
        Tampereella yövyn omena hotellissa ja siellä on tylsää yksin.
        Tilaa olisi pitää vähän hauskaakin.
        Yhteys suomi24:n kautta.

        mä asun järvenpäässä mulla on iso munaa 19cm


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko kukaan oikeesti käyny panemassa tätä Kikkaa??

        mä kävin piti vähän maksaa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko kukaan oikeesti käyny panemassa tätä Kikkaa??

        Hyvä kroppa ja isot rinnat.
        Ukkomiehen unelma
        Kiimainen kaunis tyttö olin kesälomalla 4 päivää ennen miehen kotiinpaluuta lomille


    • Anonyymi

      Kikka Jyväskylässä olisi 60v mies sulle

      • Ota yhteyttä jos et pelkää miehuutesi puolesta.


    • Meitä on kolme keila kaveria. Ollaan noin 40-50 vuotiaita. Kiinnostaisiko?
      Lähtisin ajatuksesta että ette varmaan törmää teihin kun miehesi tulee intistä.

      • Sä olet ihana.


      • Anonyymi
        jormalaiset kirjoitti:

        Sä olet ihana.

        Juoppo hourailee


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juoppo hourailee

        Kännissä kaikki on kivempaa.


      • Anonyymi

        Haluaisin kokea😋 olen varattu 53v nainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluaisin kokea😋 olen varattu 53v nainen

        Mistäpäin varattu 53v nainen oot?


    • Anonyymi

      Hei täällä kaverukset Savonlinnasta ja paikka löytyy

      • Anonyymi

        Kiva. Laitettii postii. Aika OK?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva. Laitettii postii. Aika OK?

        kävin jo naimassa :))


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kävin jo naimassa :))

        Heh heh feikki heh heh 😂 🤣


    • Anonyymi

      Milloin sulle sopii kokeilla.Odottelen täällä kulli kovana,toivottavasti pian on mun vuoro päästä panee.

      • Anonyymi

        Sulla urpolla ei ole muu kuin korvien väli kovana


    • Anonyymi

      Tää on feikki, lähettää anonyymin tissikuvan ja katoaa...

      • Anonyymi

        Niin kuka?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kuka?

        Se mätänemis pisteessä oleva persesuoli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se mätänemis pisteessä oleva persesuoli

        On hauska nähdä kun täällä on ainakin yksi onnellinen,Ihan innoissaan kun pääsee kirjoittaa juuri oppimansa lauseen,Mielenkiinnolla odotan oppiiko mitään uutta,sitä kyllä epäilen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On hauska nähdä kun täällä on ainakin yksi onnellinen,Ihan innoissaan kun pääsee kirjoittaa juuri oppimansa lauseen,Mielenkiinnolla odotan oppiiko mitään uutta,sitä kyllä epäilen.

        Se on hienoa kun jo 19.vuotiaana haluaa persettä jaella ympäri kyliä liekö mutsiltaan tuon taidon oppinut


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se on hienoa kun jo 19.vuotiaana haluaa persettä jaella ympäri kyliä liekö mutsiltaan tuon taidon oppinut

        Kannattaa jakaa 19-vuotiaana niin ei tarvi miettiä sit naimisissa ollessaan millaistahan se muiden kanssa on.


    • Anonyymi

      Täällä olis huomenna 50vuotta täyttävä mies. Et kahta tarvitse.

      • Anonyymi

        Sinäkin menisit mielelläsi.Sulla on pieni ongelma ei ota eteen.Tommonen tuhkamuna joutuu vain haaveilee kun muut pitää hauskaa ja nauttii.Vituttaako?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinäkin menisit mielelläsi.Sulla on pieni ongelma ei ota eteen.Tommonen tuhkamuna joutuu vain haaveilee kun muut pitää hauskaa ja nauttii.Vituttaako?

        Minä kerran pidin hauskaa kimpassa ja sainkin eräältä ukolta tuliaisia koipien väliin.. Loppu siihen kimppa kivat. Ei enää koskaan oma ukko paras ukko


    • Anonyymi

      24v Helsingistä! Fiksu siisti ja hauskaa kaveri ☺️ Laitathan viesti jos olet edelleen etsimässä miestä 💪

      • Anonyymi

        Peräkammarin juntti on taas ilmoittaunut.Aina yhtä terävänä.


    • Anonyymi

      Missä ja milloin?

    • Anonyymi

      Tää on taas tää sama feikki tyyppi... Monesko ilmoitus?

    • Anonyymi

      Tämä feikki taas..

    • Anonyymi

      Voin tulla jeesaa.

    Ketjusta on poistettu 36 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1919
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      126
      1381
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1333
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      927
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe