Olen 19v ei vapaa avo vaimo.
Mies armeijassa ja panettaa. Haluaisin isoa munaa ja mielellään vanhempaa miestä tai kahta.
Haluaisin kokeilla paria vanhempaa miestä!
73
2868
Vastaukset
Täällä olisi halukas 56v. mies normi kokoisella ota yhteyttä jos haluat naida
- Anonyymi
Ei kiinnosta sun tuppikulli
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kiinnosta sun tuppikulli
Homo runkkari pitäisit jo turpas kiinni.Olet niin säälittävä ettei toista löydy.
- Anonyymi
Haluan sua asun juvalla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kiinnosta sun tuppikulli
Haluan olen Juvalla
- Anonyymi
Täällä olis halukas vanhempi heti hommiin.Oletko Mikkelistä
Kikka19 kirjoitti:
En ole mikkelistä. Jos yöpaikka järjestýy voin tulla mikkeliin.
Ota yhteyttä suomi24 kautta.Olisi 54 v pirkanmaalta.jos kookkaampi kulli kiinnostaa. Sp toimii nimimerkin mukaan.
- Anonyymi
Mä panin jo kikkaa Salosta on , hyvät kyydit anto
Anonyymi kirjoitti:
Mä panin jo kikkaa Salosta on , hyvät kyydit anto
Voisit kokeilla pysytkö satulassa!
- Anonyymi
Kikka19 kirjoitti:
Voisit kokeilla pysytkö satulassa!
Huhsista. Taisit paljastaa oikean sukupuolesi.
Kikka19 kirjoitti:
En ole mikkelistä. Jos yöpaikka järjestýy voin tulla mikkeliin.
Ota yhteyttä suomi24 kautta.Voit sinä tulla myös käymään asun Salossa
- Anonyymi
Kikka19 kirjoitti:
En ole mikkelistä. Jos yöpaikka järjestýy voin tulla mikkeliin.
Ota yhteyttä suomi24 kautta.Mites Kikalla vuosi vaihtui saitko isoa?
- Anonyymi
Moikka Mistäpäin Kikka19 oot ?
Uusimaa ja Pirkanmaa yösija järjestyy terv JS- Anonyymi
Herra jestas, jo on poju uusavuton.
Laita sille meiliä niin saat selville. Jos taas ei vastaa, ei asialla ole sulle mitään merkitystä.
Ei ihme et oot saamaton rääpäle. - Anonyymi
Toi on feikki profiili ei kannata.Ilmoittaa monella osiolla.
Asun Järvenpäässä pääkaupunki seutu
Käyn usein Tampereella viipyen pari yötä kerrallaan.
Tampereella yövyn omena hotellissa ja siellä on tylsää yksin.
Tilaa olisi pitää vähän hauskaakin.
Yhteys suomi24:n kautta.- Anonyymi
Kikka19 kirjoitti:
Asun Järvenpäässä pääkaupunki seutu
Käyn usein Tampereella viipyen pari yötä kerrallaan.
Tampereella yövyn omena hotellissa ja siellä on tylsää yksin.
Tilaa olisi pitää vähän hauskaakin.
Yhteys suomi24:n kautta.Kiinostaisiko Gang Bang tampereella
- Anonyymi
Kikka19 kirjoitti:
Asun Järvenpäässä pääkaupunki seutu
Käyn usein Tampereella viipyen pari yötä kerrallaan.
Tampereella yövyn omena hotellissa ja siellä on tylsää yksin.
Tilaa olisi pitää vähän hauskaakin.
Yhteys suomi24:n kautta.Onko kukaan oikeesti käyny panemassa tätä Kikkaa??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko kukaan oikeesti käyny panemassa tätä Kikkaa??
Noi ei varmasti ole.Johan sen nimimerkistä voi päätellä mistä on kysymys.Feikki juttu ajankulukseen kusettaa miehiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko kukaan oikeesti käyny panemassa tätä Kikkaa??
Voisin olla varma että panin joku aika sitten kyseistä Kikkaa mut nimi oli toinen
- Anonyymi
Kikka19 kirjoitti:
Asun Järvenpäässä pääkaupunki seutu
Käyn usein Tampereella viipyen pari yötä kerrallaan.
Tampereella yövyn omena hotellissa ja siellä on tylsää yksin.
Tilaa olisi pitää vähän hauskaakin.
Yhteys suomi24:n kautta.mä asun järvenpäässä mulla on iso munaa 19cm
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko kukaan oikeesti käyny panemassa tätä Kikkaa??
mä kävin piti vähän maksaa
Anonyymi kirjoitti:
Onko kukaan oikeesti käyny panemassa tätä Kikkaa??
Hyvä kroppa ja isot rinnat.
Ukkomiehen unelma
Kiimainen kaunis tyttö olin kesälomalla 4 päivää ennen miehen kotiinpaluuta lomille
- Anonyymi
Kikka Jyväskylässä olisi 60v mies sulle
Meitä on kolme keila kaveria. Ollaan noin 40-50 vuotiaita. Kiinnostaisiko?
Lähtisin ajatuksesta että ette varmaan törmää teihin kun miehesi tulee intistä.- Anonyymi
jormalaiset kirjoitti:
Sä olet ihana.
Juoppo hourailee
- Anonyymi
Haluaisin kokea😋 olen varattu 53v nainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluaisin kokea😋 olen varattu 53v nainen
Mistäpäin varattu 53v nainen oot?
- Anonyymi
Hei täällä kaverukset Savonlinnasta ja paikka löytyy
- Anonyymi
Kiva. Laitettii postii. Aika OK?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiva. Laitettii postii. Aika OK?
kävin jo naimassa :))
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kävin jo naimassa :))
Heh heh feikki heh heh 😂 🤣
- Anonyymi
Milloin sulle sopii kokeilla.Odottelen täällä kulli kovana,toivottavasti pian on mun vuoro päästä panee.
- Anonyymi
Sulla urpolla ei ole muu kuin korvien väli kovana
- Anonyymi
Tää on feikki, lähettää anonyymin tissikuvan ja katoaa...
- Anonyymi
Niin kuka?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin kuka?
Se mätänemis pisteessä oleva persesuoli
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se mätänemis pisteessä oleva persesuoli
On hauska nähdä kun täällä on ainakin yksi onnellinen,Ihan innoissaan kun pääsee kirjoittaa juuri oppimansa lauseen,Mielenkiinnolla odotan oppiiko mitään uutta,sitä kyllä epäilen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On hauska nähdä kun täällä on ainakin yksi onnellinen,Ihan innoissaan kun pääsee kirjoittaa juuri oppimansa lauseen,Mielenkiinnolla odotan oppiiko mitään uutta,sitä kyllä epäilen.
Se on hienoa kun jo 19.vuotiaana haluaa persettä jaella ympäri kyliä liekö mutsiltaan tuon taidon oppinut
Anonyymi kirjoitti:
Se on hienoa kun jo 19.vuotiaana haluaa persettä jaella ympäri kyliä liekö mutsiltaan tuon taidon oppinut
Kannattaa jakaa 19-vuotiaana niin ei tarvi miettiä sit naimisissa ollessaan millaistahan se muiden kanssa on.
- Anonyymi
Täällä olis huomenna 50vuotta täyttävä mies. Et kahta tarvitse.
- Anonyymi
Sinäkin menisit mielelläsi.Sulla on pieni ongelma ei ota eteen.Tommonen tuhkamuna joutuu vain haaveilee kun muut pitää hauskaa ja nauttii.Vituttaako?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinäkin menisit mielelläsi.Sulla on pieni ongelma ei ota eteen.Tommonen tuhkamuna joutuu vain haaveilee kun muut pitää hauskaa ja nauttii.Vituttaako?
Minä kerran pidin hauskaa kimpassa ja sainkin eräältä ukolta tuliaisia koipien väliin.. Loppu siihen kimppa kivat. Ei enää koskaan oma ukko paras ukko
- Anonyymi
24v Helsingistä! Fiksu siisti ja hauskaa kaveri ☺️ Laitathan viesti jos olet edelleen etsimässä miestä 💪
- Anonyymi
Peräkammarin juntti on taas ilmoittaunut.Aina yhtä terävänä.
- Anonyymi
Missä ja milloin?
- Anonyymi
Tää on taas tää sama feikki tyyppi... Monesko ilmoitus?
- Anonyymi
Tämä feikki taas..
- Anonyymi
Voin tulla jeesaa.
Ketjusta on poistettu 36 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä681919- 1261381
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321333- 1401064
- 101927
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67654