Ei kovin lupaava lähtö Persujen äänikuninkaalta Mauri Peltokankaalta... Toivottavasti ensi vuonna alkaa tulla jotain näkyvää muutakin kuin korkean edustajanpalkkion kunnallisverot.
https://yle.fi/uutiset/3-11133253
Ei yhtään aloitetta ja poissaolotilaston kakkonen.
8
133
Vastaukset
- Anonyymi
Peltokangas kieltäisi islamin uskon. Miksi ei ole tehnyt aloitetta? Miksi hän nimittelee idiooteiksi muita kansanedustajia? Ylikorostunut ego, sen kyllä huomaa, ettei hän seuraa asioita, sen korvaa muiden nimittely. Jokainen eläkeläinen on saanut tiedot ensi vuoden eläkesummista, lapsilisän saajat kai lapsilisistä, työttömät etuuksistaan, jne. Peltokangas näyttää kiistävän vihervasemmiston pötypuheena muutokset ja korotukset. Vaikka siellä paikan päällä on, missä etuuksista päätetään. Mutkun homot, muslimit, eri väriset, syntiset ateistit jne
- Anonyymi
Kuka teiltäpähän tämän on Arkadianmäelle äänestäny ? Hassua, että kehuskelee, että ei lue Hesaria. Sieltä saattaas löytää asioita, joita nyt ei tunnu käsittävän. Onko avustaja yhtä avuton, ettei yhtään neuvo tai lue lehtiä tälle vaikka ääneen, jos lukeminen ei onnistu Muorilta. Varmaan käynti optikolla auttais.
- Anonyymi
Onnellinen olen kun en äänestänyt miestä saati koko puoluetta
- Anonyymi
Ei äänestänyt kuin pieni lähipiiri, samanmieliset puoluetoverit! Äänethän tuli jostain muualta! Johan se oli uutisissa aikoinaan ettei Mauri ole kotikunnassaan täällä Kaustisella mitenkään kovin suosittu.
- Anonyymi
Ettekö te tiedä, kuka minä olen, sanoi mauri poliisille ylinopeutta ajettuaan. Äänestäjät huutavat kuorossa, liikennevalvonta pois, kamerat pois. Mauri hyvä mies kun kieltää islamin suomessa. Äänestäjät luulevat jokaisen somekirjoituksen olevan tapahtunut asia, heille riittää jatkuva vaalityö, koska eivät seuraa, miten edustajat todella työskentelevät eduskunnassa. Limbo oli tuo, etteivät kaikki
Ps-edustajat tietäneet tekemästään päätöksestä etuuksien nostosta 2020 alusta.- Anonyymi
Ai vai työskentelee? Ei muuta kuin, silloin kun suvaitsevat olla paikalla, painavat "mesterin" ohjeiden mukaan nappia. Sitäkö voi työksi sanoa.
- Anonyymi
Mutta matkakorvauksia saanut jo aikalailla. Tilastoissa huipulla.
- Anonyymi
Ne ovat verotonta tuloa, niin kuin esim. kilometrikorvaukset.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.34888201 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12571Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill692348- 1791955
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161542Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91391- 1121337
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181841328RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601310Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421227