Ei yhtään aloitetta ja poissaolotilaston kakkonen.

Anonyymi

Ei kovin lupaava lähtö Persujen äänikuninkaalta Mauri Peltokankaalta... Toivottavasti ensi vuonna alkaa tulla jotain näkyvää muutakin kuin korkean edustajanpalkkion kunnallisverot.

https://yle.fi/uutiset/3-11133253

8

224

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Peltokangas kieltäisi islamin uskon. Miksi ei ole tehnyt aloitetta? Miksi hän nimittelee idiooteiksi muita kansanedustajia? Ylikorostunut ego, sen kyllä huomaa, ettei hän seuraa asioita, sen korvaa muiden nimittely. Jokainen eläkeläinen on saanut tiedot ensi vuoden eläkesummista, lapsilisän saajat kai lapsilisistä, työttömät etuuksistaan, jne. Peltokangas näyttää kiistävän vihervasemmiston pötypuheena muutokset ja korotukset. Vaikka siellä paikan päällä on, missä etuuksista päätetään. Mutkun homot, muslimit, eri väriset, syntiset ateistit jne

• Anonyymi

Kuka teiltäpähän tämän on Arkadianmäelle äänestäny ? Hassua, että kehuskelee, että ei lue Hesaria. Sieltä saattaas löytää asioita, joita nyt ei tunnu käsittävän. Onko avustaja yhtä avuton, ettei yhtään neuvo tai lue lehtiä tälle vaikka ääneen, jos lukeminen ei onnistu Muorilta. Varmaan käynti optikolla auttais.

• Anonyymi

Onnellinen olen kun en äänestänyt miestä saati koko puoluetta

• Anonyymi

Ei äänestänyt kuin pieni lähipiiri, samanmieliset puoluetoverit! Äänethän tuli jostain muualta! Johan se oli uutisissa aikoinaan ettei Mauri ole kotikunnassaan täällä Kaustisella mitenkään kovin suosittu.

• Anonyymi

Ettekö te tiedä, kuka minä olen, sanoi mauri poliisille ylinopeutta ajettuaan. Äänestäjät huutavat kuorossa, liikennevalvonta pois, kamerat pois. Mauri hyvä mies kun kieltää islamin suomessa. Äänestäjät luulevat jokaisen somekirjoituksen olevan tapahtunut asia, heille riittää jatkuva vaalityö, koska eivät seuraa, miten edustajat todella työskentelevät eduskunnassa. Limbo oli tuo, etteivät kaikki
      Ps-edustajat tietäneet tekemästään päätöksestä etuuksien nostosta 2020 alusta.

• Anonyymi

Ai vai työskentelee? Ei muuta kuin, silloin kun suvaitsevat olla paikalla, painavat "mesterin" ohjeiden mukaan nappia. Sitäkö voi työksi sanoa.

• Anonyymi

Mutta matkakorvauksia saanut jo aikalailla. Tilastoissa huipulla.

• Anonyymi

Ne ovat verotonta tuloa, niin kuin esim. kilometrikorvaukset.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      55
      1216
    2. Toivotko koskaan mies...

Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.
      Ikävä
      91
      1209
    3. Tämän päivän puukotusuutinen

Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.
      Seinäjoki
      17
      1050
    4. Svty paska työpaikka

Elekää kukaan hakeku sinne töihin.
      Suomussalmi
      18
      905
    5. Olisin valmis salaisiin tapaamisiin

Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet
      Intohimo
      45
      813
    6. Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta

Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne
      Ikävä
      112
      778
    7. Olisit voinut olla...

....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n
      Ikävä
      64
      732
    8. Onko viisikko aktivoitunut

Taas ruumis !! Viisikko ryskää kukaan ei pärjää
      Seinäjoki
      13
      723
    9. Olet ihana mies

Mun söpöliini 🙊😘
      Ikävä
      38
      619
    10. YT skoda Transtech

Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..
      Kajaani
      72
      613
    Aihe