Siivoomassa ja sun vanhemmat oli kans siellä. Sitten suutelit mua sun pehmeillä huulillasi kiihkeästi etkä edes hävennyt vaikka äitis oli vieressä😂 Meillä oli illaksi viinaa ja ajattelimme mennä kuppilaan jossa olin ryypyllä edeltävänä päivänä. Putinin kaverin kanssa ryypättiin ja puhuttiin venäjää.
Näin mies unta että olin teillä kotona
17
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Voi rakas 😂
- Anonyymi
Nooooooo niitä sattuu 😂 Unia meinaa. Ja unen välityksellä voi vaikka tarttua flunssakin
- Anonyymi
Sivusta olipas tarina.
- Anonyymi
Tarina sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarina sivusta
Narnia sinusta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Narnia sinusta?
Siivouskomerosta
- Anonyymi
Muistan hämärästi sen että naamallasi oli märkä moppi, ehkä siksi en ollut häpeissäni, olemmeko nähneet samaa unta?
- Anonyymi
Ei se unta ollut, halusit suudella moppia ja solkottaa "venäjää" sille, näin unen vasta seuraavana yönä. Äitisi pyysi siivoamisen verukkeella minut kotiisi, ilmeisesti olit potkaissut komeron oven hajalle ja ovi sekä moppi oli kaatunut syliisi ja naapuri oli soittanut äidillesi.
- Anonyymi
Joo ja sen jälkeen otin mopin vahvoihin käsiini ja tungin sen sun levähtäneeseen rakoosi.
T. Alottaja
- Anonyymi
Aika ahdistava painajainen siis. .M
- Anonyymi
Hmm... en todellakaan tiennyt, viittaatko johonkin Andromedian lähteeseen, EN NYT TOTTAPUHUEN KAUHEASTI LUOTTAISI ANDROMEDIAAN.
- Anonyymi
Minäkin puhuin norjaa wc pöntön kanssa ja muistan suudelleeni jotain moppitukkaa vai oliko se moppi kun suussa maistuu pesuaine
- Anonyymi
Moppitukka on ihan ok
- Anonyymi
Ettei vaan olisi p i l l u maistunut?
- Anonyymi
Jos kolikon mausta tykkää niin tykkää siitäkin.
- Anonyymi
Eikö siellä ollutkaan siivoojat vaan sinä?
- Anonyymi
Juurikin niin. Toki entisenä ammattilaisena pikkujuttu.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2805411- 704996
Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1234375Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484116- 513830
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363707- 413428
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo873097Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv672958Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu232698