Asukkaat haluavat asua rauhallisessa kokkolan keskustassa, jossa ei ole mitään häiriötä ja on hiljaista.
Eivätkös keskustassa asuvat tiedä, että kaupungin keskustaan kuuluu ääntä ja elämää.
Ihme valittajia, kun tiedetään, että keskustassa on ääntä ja elämään, eikä sitä siedetä, niin kuitenkin muutetaan sinne.
Varmaan siksi, että saadaan valittaa.
Jos on tuollainen asenne, niin ei todellakaan sovi kaupungin keskusta, eikä varsinkaan kerrostalo asuinpaikaksi.
Muuttakoot maaseudulle jonnekin syrjäiseen asuntoon asumaan.
Siellä saa olla rauhassa, ei kuulu naapurin ääniä ja on hiljaista.
Sitten valitetaan samaan aikaan, kun keskusta autioituu.
Luulisi näiden valittajien olevan tyytyväisiä, kun keskusta tyhjenee ja hiljenee, sitähän he haluavat, ei elämää, eikä ääntä, vaan hiljaisuus ja tyhjyys!!!
Ihme valitusta autogrillistä
19
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Niimpä, on ihme ettei ressu ole vielä kommentoinut, häneltä saamme parhaat neuvot ja niksit. no ressu, miten on, rilli vai ilman rilliä? annetaanko halkokarilta muuttaneet muumiot sanella miten kylillä mennään?
- Anonyymi
Kokkolan keskusta ei tarvitse ainuttakaan grilliä, mäkkäriä, pizzeriaa, räkäläkuppilaa, baaria jne. Suorastaan vittuttaa katsella noita autojonoja grillien edustalla. On se saa..naa, että roskaruoka tarjoillaan luukun kautta autoon. Mutta, eihän nuo saa.....n turpeat kuskit pääse näköjään autosta ulos kuin konttaamalla, tai rautakangella vääntäen...
Grillit voisivat sijaita keskustan ulkopuolella, mm uimarannoilla, parkkipaikoilla, korpiteillä jne. Tärkeintä on, että niihin pääsee autolla "luukulle" nostamatta perrsettä penkistä...
Lisäksi ainuttakaan kirkkoa, koulua yms huuhaa "katakombia" ei enää tarvitse rakennella. Mitä ja miksi ovat nuo saa..nalliset "lahkouskovaisten valtakunnansalit". Eihän niissä kukaan edes käy/asioi, hah hah haaa!!!... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokkolan keskusta ei tarvitse ainuttakaan grilliä, mäkkäriä, pizzeriaa, räkäläkuppilaa, baaria jne. Suorastaan vittuttaa katsella noita autojonoja grillien edustalla. On se saa..naa, että roskaruoka tarjoillaan luukun kautta autoon. Mutta, eihän nuo saa.....n turpeat kuskit pääse näköjään autosta ulos kuin konttaamalla, tai rautakangella vääntäen...
Grillit voisivat sijaita keskustan ulkopuolella, mm uimarannoilla, parkkipaikoilla, korpiteillä jne. Tärkeintä on, että niihin pääsee autolla "luukulle" nostamatta perrsettä penkistä...
Lisäksi ainuttakaan kirkkoa, koulua yms huuhaa "katakombia" ei enää tarvitse rakennella. Mitä ja miksi ovat nuo saa..nalliset "lahkouskovaisten valtakunnansalit". Eihän niissä kukaan edes käy/asioi, hah hah haaa!!!...Mene sinä ja saat sisältöä elämääsi. Ota jeesus sydämeesi.
- Anonyymi
Jokaisella on oikeus asua omassa kodissaan ilman ympäristömelua.
Kaikki paskahan tulee aina siitä, että sitä sallitaan.
Luuletteko, että teidän "neuvoilla" voidaan koskaan saada mitään parempaa.
Kokkola on pilattu rakentamalla siitä tuppukylä vaikka ympärillä olisi kaunista maalaismaisemaa.
Kokkolan keskusta voisi olla tekojärven rannalla jossa luonto vihertää ja linnut laulavat, sitähän yritetään koko ajan ripotella ympäri kokkolaa.
Tiheässä melussa ja paskassa asuminen ei ole kenenkään etu, eikä kukaan viisas sitä kannata.- Anonyymi
Maallahan tuo toteutuisi. Miksi ihmeessä pitää hälinäherkän mennä ostamaan kallis kerrostalokämppä keskustasta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maallahan tuo toteutuisi. Miksi ihmeessä pitää hälinäherkän mennä ostamaan kallis kerrostalokämppä keskustasta!
Miksi ihmeessä pitäisi aiheuttaa tarpeetonta hälinää missään?
Ihminen joka aiheuttaa tarpeetonta melua pitäisi hakeutua hoitoon samoin nämä melua ihannoivat voisivat muuttaa kauas metsään tai saaristoon.
Mikä on hälinäherkkä?
Minä en asu keskustassa, mutta laki on kaikkialla sama. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihminen joka aiheuttaa tarpeetonta melua pitäisi hakeutua hoitoon samoin nämä melua ihannoivat voisivat muuttaa kauas metsään tai saaristoon.
Mikä on hälinäherkkä?
Minä en asu keskustassa, mutta laki on kaikkialla sama.Varmaan olisi viisaampi valita rauhallinen asuinympäristö, kuin sitten käyttää kaikki aikansa tukan ja pelihousujen repimiseen. Edessä voi olla vuosikymmenienkin taistelu aivan turhaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä on hälinäherkkä?
Minä en asu keskustassa, mutta laki on kaikkialla sama.Siellä mitään hälinää ole.Vai pitäisikö autoilu kieltää pitkänsillankadulta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siellä mitään hälinää ole.Vai pitäisikö autoilu kieltää pitkänsillankadulta.
Joo autoilu pitäisi kieltää yöllä vain taxit saisivat liikkua.
Mistä sinäkin tiedät onko hälinää etkös sinä ole jo talviunilla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mee ja ostaa kämpän, joka on rakennettu grillin naapuriin ja sitten alkaa vinkua siitä! Köyhä elämä!
- Anonyymi
Nuorina miehinä Perhossa iltaisin söimme paahdettuja nauriita ja jälkiruokana oli porkkanoita tai raparperinvarsia. Myöhemmin opiskeluaikana Vetelissä kirnupiimää ja rieskaa iltapalana. Vasta armeijassa Keuruulla 1974 söin ensinmäisen lihapiirakan ja hampurilaisen. Naisen makuun pääsin vasta kadettikoulussa1978 heti täytettyäni 25 vuotta, hah hah haaa!!!...
- Anonyymi
Minä koitin jo alle 10 vuotiaana tuleeko naapurin tyttö märäksi.
Vielä nuorempana annoin pusun työlle joka on nykyään rovastin rouva.
Opiskeluaikana en koskaan vienyt koulukirjoja kotiin, tosin lainastosta aloitin satukirjoilla ja loppupäässä tulivat naiset ja tiede.
Nykyään en enää opiskele, koska rahaa on enemmän kuin grillin vieressä roskia, tosin turhat hälinät häiritsevät, koska olen rauhaa rakastava ihminen.
Minä en ole kierrellyt maailmaa niin paljon kuin reijo, mutta tahkoa olen pyörittänyt enemmän kuin reijo. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä koitin jo alle 10 vuotiaana tuleeko naapurin tyttö märäksi.
Vielä nuorempana annoin pusun työlle joka on nykyään rovastin rouva.
Opiskeluaikana en koskaan vienyt koulukirjoja kotiin, tosin lainastosta aloitin satukirjoilla ja loppupäässä tulivat naiset ja tiede.
Nykyään en enää opiskele, koska rahaa on enemmän kuin grillin vieressä roskia, tosin turhat hälinät häiritsevät, koska olen rauhaa rakastava ihminen.
Minä en ole kierrellyt maailmaa niin paljon kuin reijo, mutta tahkoa olen pyörittänyt enemmän kuin reijo.Kyllä syrjemmällä on hyvä asua. Täyttä ajanhukkaa ja typeryyttä lähteä muokkaamaan ihmisten käyttäymistä ja kaupunkiympäristöä mieleisekseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä syrjemmällä on hyvä asua. Täyttä ajanhukkaa ja typeryyttä lähteä muokkaamaan ihmisten käyttäymistä ja kaupunkiympäristöä mieleisekseen.
Yleinen mielipide taitaa olla, että halutaan elää puhtaassa viihtyisässä kaupunkiympäristössä ilman melua ja muita haittoja.
Tietysti aina on olemassa typeriä jotka ovat sitä mieltä, että he saavat tehdä mitä vain ilman vastuuta, sellaiset kuuluisivat aitauksen sisään, jossa olisi kyltti varokaa saasteen levittäjiä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yleinen mielipide taitaa olla, että halutaan elää puhtaassa viihtyisässä kaupunkiympäristössä ilman melua ja muita haittoja.
Tietysti aina on olemassa typeriä jotka ovat sitä mieltä, että he saavat tehdä mitä vain ilman vastuuta, sellaiset kuuluisivat aitauksen sisään, jossa olisi kyltti varokaa saasteen levittäjiä.Kaupunkiympäristössä kun vaan tuppaa olemaan paljon ihmisiä, melua ja liikennettä, jota on turha yrittää estää. Kokkola sentään ainakin vielä on melkoisen rauhallinen paikka, joten ei voi kuin kummeksua niitä herkkähipiöitä jotka ovat typeryyttään muuttaneet keskustaan kitisemään.
- Anonyymi
Hienoa että Kokkolassa on tämän alan yrittäjiä. Toivotan lämpimästi menestystä.
- Anonyymi
En ostaisi asuntoa tuollaisesta taloyhtiöstä.
- Anonyymi
Kyllä minä en koskaan haluaisi asua tuossa talossa...täytyy olla ihan sekopäitä täynnä... Autogrilli on legendaarinen grilli...minä haen sieltä vielä useammin ruokaa tämän jälkeen..
- Anonyymi
muuttakaa peltokorpeen , on hiljaista, hahaa haaaa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874048Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6864
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750