Kahvipirtin ihana Skillan luopuu ja mitä meille jää?
Vain puoluepoliittinen keskustelu.
Muistan sen ajan,kuinka Kahvipirtti alkoi ja kuinka hajupoika yritti olla palstan valtijas
Nyt näitä piilohajupoikia tuntuu olevan pasta täynnä?
Piilotajunnan kyllä ymmärrän,mutta en sitä,että jokainen mielipiteeni lytätään
Tavallaan toi sielujentaisto ja mielipiteidenvaihto pitävät minutkin ajantasalla.
Hyökyaalto alasajaa palstaa.
69
60
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi tulit panettelemaan kirjoittajia. Pidä mölyt ja katkeruus mahassasi.
- Anonyymi
Mikä katkeruus sulla, en kahvipirtin kuluttaja silti että kirjoita nätimmin oli kyseessä kuka tahansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä katkeruus sulla, en kahvipirtin kuluttaja silti että kirjoita nätimmin oli kyseessä kuka tahansa.
Hehehee!
Tapelkaa!
Voittaja saa 2 kierrekynttilää ja kilon paketin pannukarkeata kahvia. - Anonyymi
Olipa yllättävän äkäinen kommentti, ihan nauruksi pistää.
Puriko ampiainen kommentoijaa ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tuota alasajon jankutusta ymmärrä, taitaa olla vain panikointia. Jos nyt palikat järjestäytyy uudelleen, tulee vain uusia kuvioita.
Malttia kehiin ja realiteettiä, vaihtuuhan yksi jos toinenkin täällä kirjoittajista, eikä kukaan ole ollut korvaamaton. Kyllä se siittä, sanoi Manukin! Anonyymi kirjoitti:
Pitääkö nyt selittää puskajussille kirjaimellisesti,kun toi avaus tuntuu avautuvan sinulle viiveellä.
No aivanoikeesti,sinä näet minussa uhkan tulevaisuudelle?
Ja toiseksi,olet tulkinnut aloituksen aivan väärin.
Kahvipirtti on ollut suoja kirjoittelulue.
No kerrohan kuinka olen loukannut sinun identiteettiään?
Avoimesti amaMinä olen ollut rekisteröitynyt kirjoittelijoittelija yli kymmenen vuotta ja alna avoimesti kirjoitain.
No jollet bonjaa skrivaaustani, niin poistu takavasemalle- Anonyymi
rituliini_38 kirjoitti:
Minä olen ollut rekisteröitynyt kirjoittelijoittelija yli kymmenen vuotta ja alna avoimesti kirjoitain.
No jollet bonjaa skrivaaustani, niin poistu takavasemalleEtkös sä kuulu ylempään ikäryhmään, mitä täällä mekastat.
Kuinka niin mölyt mahassani?
Aika outoa tekstiä,kategorialue, että minulta olisikin ulospäinsuuntaus kielletty?
Tämä on mielipiteidenalttari ja vain ylläpito voi tukkia täLe palstalle tuotetun vihaalietsovan mielipiteen.
No minkätähden minun täytyisi yltää moiseen.
Minulla liikahappoinenmaha en todella pysty.Anonyymi kirjoitti:
Puriko ampiainen kommentoijaa ?Ampiainen talvikylmillä.
No eihän siihen amakaan pysty.
Halusin herättää teidät uinuvat ihmiset todellisuuteen.
Minä tiesin,että nyt herhiläiset heräävät ja amaa viedään,kuin pässiä narussa.Anonyymi kirjoitti:
Ei tuota alasajon jankutusta ymmärrä, taitaa olla vain panikointia. Jos nyt palikat järjestäytyy uudelleen, tulee vain uusia kuvioita.
Malttia kehiin ja realiteettiä, vaihtuuhan yksi jos toinenkin täällä kirjoittajista, eikä kukaan ole ollut korvaamaton. Kyllä se siittä, sanoi Manukin!Ja kuinka niin patikointia..
Täältä on sysätäysin syrjään uudet kirjoittelijjat
Korppis lykättiin, nyt lytätään kaiketi loppuja jotka yrittävät kivuta
sieltä kuuskymppisistä tälle vihreälleoksalle,jossa en paikkani nää kirjoittelijjana.
Aikoinaan oli ehdotus,että vain nicillisenä ja avoimesti kirjautuneet olisivat saaneet mielipiteitään julkaista..
No se toi raha sanelee ehdot ja sioitustusyhtiötAnonyymi kirjoitti:
Puriko ampiainen kommentoijaa ?Siis ampiainen ,kun niin lämmin tuulahdus talvisäästä.
Voi kyllä ymmärsin häntä sanoittajaa ja varsinkin sitä lintua sinne häkkiin suljettua.
Voi hän,niinkuin minäkin sain nähdä hänen ihanat maisemansa.
Sain kulkea hänen jalanjälkiään ja ymmärsin tämän Sylvianloululaulun
synytyhistorian
Palaja Sorrentoon, nähdä Napoli ja kuolla.
Napoli oli kiitävät hetki linjaauton ikkunasta, matkalla Sorrentoon.
- Anonyymi
Aloittajan elämänkokemuksen takia en halua opettaa enkä kinata mutta esim matu ja trump ja eu ja euro ja väyrynen ja niinistö ja hallitus ja eduskunta ja sairaanhoitajat ja halpatyövoima ja terrorismi ja koivisto ja .. eivät ole puoluepolitiikkaa
- Anonyymi
Joitakin ei yhteiskunnalliset asiat ei kiinnosta, salkkarit ja emmerdaalit vaan.
- Anonyymi
Asia-aiheet eivät kiinnosta , mutta nimimerkin rekisteröinti nostaa muutamat parempaan kastiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asia-aiheet eivät kiinnosta , mutta nimimerkin rekisteröinti nostaa muutamat parempaan kastiin.
Eihän tuo edes kirjoita Kahvipirttiin, mitä asiaan riitelemällä sekaantuu. Aina muistaa mainita avoimmuutensa, siittäkin on saatu yllinkyllin koko surkean elämäntarinansa.
Anonyymi kirjoitti:
Sehän se ihmettelyä aiheuttaakin jos kirjoittaa,että koin onnellisuutta tällä rantatillallani.
Minusta tehtiin palstalla,elosteleva,omaisuudelle kehuskeluskeleva muistaakseni muija?
No kuka teistä pystyy mielitelemään tätä palstaa ja elämään jokaisen mielipiteenmukaisesti?
Olen lukenut nuortenpalstoja ja ei siellä alasajeta kirjoittajaa,siellä kannustetaan ja kerrotaan,että minä tein ton toisin
Huomioni nyt palstan ovat vallanneet epäkypsät aikuiset,joiden ainoa elämäntehtävä on
elää ja hallita palstaa.
Minä en ole todellakaan mikään keulahahmo ja minä en todella elä tämän palstan kautta.
No tämä nyt ei minun elämääni hetkauta,tulipahan testattua suosioni.- Anonyymi
rituliini_38 kirjoitti:
Sehän se ihmettelyä aiheuttaakin jos kirjoittaa,että koin onnellisuutta tällä rantatillallani.
Minusta tehtiin palstalla,elosteleva,omaisuudelle kehuskeluskeleva muistaakseni muija?
No kuka teistä pystyy mielitelemään tätä palstaa ja elämään jokaisen mielipiteenmukaisesti?
Olen lukenut nuortenpalstoja ja ei siellä alasajeta kirjoittajaa,siellä kannustetaan ja kerrotaan,että minä tein ton toisin
Huomioni nyt palstan ovat vallanneet epäkypsät aikuiset,joiden ainoa elämäntehtävä on
elää ja hallita palstaa.
Minä en ole todellakaan mikään keulahahmo ja minä en todella elä tämän palstan kautta.
No tämä nyt ei minun elämääni hetkauta,tulipahan testattua suosioni.Eikö nuorisopalstojen yleisin ohje kysyjälle ole
Ota lääkkees - Anonyymi
rituliini_38 kirjoitti:
elää ja hallita palstaa.
No tämä nyt ei minun elämääni hetkauta,tulipahan testattua suosioni.Ei täällä kukaan suosiossa ole :))
2-3 tyyppiä pitää itseään ylivertaisena,
mutta jossainhan ihmisen pitää saada päteä ;)) Anonyymi kirjoitti:
Eikö nuorisopalstojen yleisin ohje kysyjälle ole
Ota lääkkeesMinä kyllä otan lääkkeeni ajallaan.
Luen myös omaishoitajienpalstaa, luen erämiespalstaa ja koirista ja kissoista kertovaa palstaa.
Nyt sen hoksasin, sitä palstaa en todella lukenut, jolta sinä ammennat tietosi.
Suo minulle anteeksiAnonyymi kirjoitti:
Ei täällä kukaan suosiossa ole :))
2-3 tyyppiä pitää itseään ylivertaisena,
mutta jossainhan ihmisen pitää saada päteä ;))Jollei muualla käy flaxi kuin tällä kanavalla on syytä katsoa peiliin
Toivottavasti minä en enää ole pudotuslistalla?
Ruunen saitte pudotettua palstalta, kaiketi nyt Skillan on saanut tarpeekseen.
Näin katoaa mainen kunnia sit Gloria mundi?Anonyymi kirjoitti:
Eikö nuorisopalstojen yleisin ohje kysyjälle ole
Ota lääkkeesNo nuortenpalstoja lukeminen ei kaiketi luo minulle pakotteita.
Luin niitä,en ottanut kantaa.
Onko toi todella sinun elämäsi kantava ajatus,että minä 82 vuotias ihminen en osaa ottaa lääkkeitä.
Kyllä minä ne osanottaa, mutta olisiko sinullakun aihetta hakeutua sille sektorille,joista niitä lääkkeitä saa?Anonyymi kirjoitti:
Eihän tuo edes kirjoita Kahvipirttiin, mitä asiaan riitelemällä sekaantuu. Aina muistaa mainita avoimmuutensa, siittäkin on saatu yllinkyllin koko surkean elämäntarinansa.
Yleensäi ihmisestä käytetään sijamuotoa hän.
No jollei se sivistys sinne ole yltänyt,niin pahoittelenEipä täällä juuri ole salkkareista ja emmerdaalista mielipiteitä vaihdeltu. Jos se siihen menee, on se todella osoitus, että kirjoittajat ovat vaihtuneet.
Eihän minuakaan kiinnosta se kaikki anti joka kulkee vanhentuneiden aivojeni läpi
Vaan se tieto jokan saa aivosolunini virittäminen uudelleenkäyttöön.
Nyt olen todella kiitollinen heistä uusista todella upeista kirjoittelijoistaMakriina2 kirjoitti:
Eipä täällä juuri ole salkkareista ja emmerdaalista mielipiteitä vaihdeltu. Jos se siihen menee, on se todella osoitus, että kirjoittajat ovat vaihtuneet.
Voi Markkina2!
Jotenkin tunnen,kuin olisin tullut kotiin.
Tämä viimeinen taival,tämä surujentaival on ollut todella raskas.
Ei sitä surujentaakkaa joka minun harteilleni on laskettu äitinä varmaan haluaisi kukaan?
Kiitos Maku,sinä näät minussa ihmisen.
Olen niin rikkirevitty ihminen,että toivon että jotain inhimillisyyttä.
Puskastakin voi esilletuoda ymmärtävän ihmisen.
Rakkaudella ama
Jäähän teille vielä koko 80 plus palsta sellaiseksi "suojakirjoittelualueeksi", kun me "nykyajan nuoret" ollaan niin kamalia, että meiltä on pitänyt vanhojen vetäytyä turvaan Kahvipirttiin omaksi kuppikunnakseen supattelemaan keskenään ja pirtin ovi tiukasti kiinni, ettei ulkopuoliset tule häiritsemään.
Ei tällä palstalla ole pakko olla pelkäämässä, jos ei halua ja on jo ansioitunut kunnioitettavaan 80 plus ikään.
Me 70v täyttäneet nyt vain tunnemme oikeudeksemme kirjoitella tällä palstalla siitäkin huolimatta, että te yli kymmenenkin vuotta täällä kirjoitelleet tunnette tämän palstan jotenkin omaksenne.Ajattele Tellukka,sen päivän muistan kuin eilisen.
Kun pääsin nettiin ja huomasin,että mielipiteestäni joku veti herneen nenäänsä?
Silloin tajusin,että tämä se terapia jota tarvitsen.
Todella upeaa,että tulit linjoille.
Minä seuraan sinua,kuin hai laivaa,mielipiteesi ovat täyttä kamaa- Anonyymi
rituliini_38 kirjoitti:
Todella Tellukka ja anteeksi.
Sinähän tätä lafkaa johhdat minä olen yliikäinenTellu on palstan komentaja ja diktaattori.
Tuomioita tippuu tylyyn tyyliin. - Anonyymi
Kerro tellukka kuka sinua on yrittänyt estää tänne kirjottelemasta ? Mitenkähän olis edes onnistunut yritys ?
Anonyymi kirjoitti:
Kerro tellukka kuka sinua on yrittänyt estää tänne kirjottelemasta ? Mitenkähän olis edes onnistunut yritys ?
Ei tietenkää sellainen onnistuisi, sillä olenhan 70 plus.
Olenkos sellaista sanonut, että joku olisi yrittänyt estää (lukuunottamatta sitä puskaan pudonnutta siipirikkoa naakkaa, mutta hän nyt raakkuu muutenkin vastatuuleen, eikä sitä noteerata).
Palstan omistajan elkeitä täällä kyllä selvästi on joillakin ollut, jotka ovat kirjoitelleet täällä toistakymmentä vuotta. Entiseksi serifiksi itsensä meille uusille yksikin esitteli ja yritti saada meidät sopeutumaan omiin sääntöihinsä. Minne lie painunut, kun katsoi turhan turhaksi. Antautui.
Voi, hyvä rituliini,
kerro, mikä on se hyökyaalto, kun en ole täällä moista huomannut.
Olen kirjoituksistasi ymmärtänyt, että joku lähtee palstalta,
mutta, miten ihmeessä sellainen 'aalto' palstan mennessään veisi.
Osaattehan te yhden aloituksen rinkiläiset nyt yhden aloituksen laatia ja levitellä poppanat pöydille, sun muuta mitä siellä tarvitaan, jos haluatte.
Ei kait me ulkopuoliset pystytä sisäpiiriä sotkemaan.
Se pirtti on niin selvä sisäpiiririnki, ettei sinne muut edes uskalla tulla lukemaan juttuja.
Suuri palstan hajottaja ja hiljentäjä on ollut ja on mielestäni anonyymiuudistus, saa nähdä miten uusi omistaja suhtautuu ko juttuun.- Anonyymi
Höpöt sulle ja sun sisäpiirille ja anonyymeille. Olen kirjoittanut kahvipirttiin ja ihan ovat vakiporukka olleet ystävällisä, mutta en ole mennyt sinne takki auki pätemään erinomaisuuttani.
Anonyymi kirjoitti:
Höpöt sulle ja sun sisäpiirille ja anonyymeille. Olen kirjoittanut kahvipirttiin ja ihan ovat vakiporukka olleet ystävällisä, mutta en ole mennyt sinne takki auki pätemään erinomaisuuttani.
Kivat lystit sulle ja mukaville sanoillesi.
En ole milloinkaan epäillyt kenenkään ystävällisyyttä missään aloituksissa,
Sen verran olen näillä palstoilla pyörinyt, etten luovu ajatuksesta,
että juuri anonyymialoitukset ovat negatiivisella tavalla muokanneet palstoja.
Anteeksi vain. juuri epäystävällisempään suuntaan.
Ajattelen tämän palstan usein kyläkuppilaksi, jossa omat porukat viihtyvät parhaiten omissa pöydissään, se sanotaanko niitä sisäpiiriksi vai miksi on makuasia.
Jatketaan vaan samaan tapaan, milloin nutut auki, milloin kiinni.- Anonyymi
maissii kirjoitti:
Ajattelen tämän palstan usein kyläkuppilaksi, jossa omat porukat viihtyvät parhaiten omissa pöydissään, se sanotaanko niitä sisäpiiriksi vai miksi on makuasia.
Jatketaan vaan samaan tapaan, milloin nutut auki, milloin kiinni.Tuo kyläkuppila nimitys sopii oikein hyvin noihin musaketjuihin. Tää ikäluokka varmaan muistaa sen, kun kolikoilla pantiin musaa soimaa.
Anonyymi kirjoitti:
Miksi et uskalla käyttää muuta nikkiä pirtin ulkopuolella kuin vain Anonyymi?
Sehän teistä antaa sen sisäpiirin/sisäänlämpiävän vaikutelman, kun vain siellä pirtin pimennoissa käytätte nikkiä, mutta heti pirtin ulkopuolella olette pipo silmillä.- Anonyymi
Tellukka kirjoitti:
Sehän teistä antaa sen sisäpiirin/sisäänlämpiävän vaikutelman, kun vain siellä pirtin pimennoissa käytätte nikkiä, mutta heti pirtin ulkopuolella olette pipo silmillä.Mitä sekoilet? Nikki? Mikä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sekoilet? Nikki? Mikä?
Tellukka nyt yrittää olla niin muotitietoinen kun puhuu nimimerkeistä nikillä ynnä muuta jopa ruotsin kielellä. Ihan samassa yhdentekevässä seurassa korppiksen kanssa. Molemmat räyhäsivät aikansa kuuskymppisissä kunnes heille näytettiin ovea. Muutama paha omena pilaa koko hyvän palstan ja erityisesti kahvipirtin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tellukka nyt yrittää olla niin muotitietoinen kun puhuu nimimerkeistä nikillä ynnä muuta jopa ruotsin kielellä. Ihan samassa yhdentekevässä seurassa korppiksen kanssa. Molemmat räyhäsivät aikansa kuuskymppisissä kunnes heille näytettiin ovea. Muutama paha omena pilaa koko hyvän palstan ja erityisesti kahvipirtin.
Kun yhdestä lemusta eroon päästiin, tuli kolme tilalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun yhdestä lemusta eroon päästiin, tuli kolme tilalle.
Aika vaatimattomaksi heidän osuutensa on jäänyt keskustelijoina esim. Tellukalta ei ensimmäistäkään aloitusta. Kaikki energia keskittyy suunpieksentään, riidankylvämiseen ja ikävään jankuttamiseen. Hei, kolmikko! Me ollaan jo huomattu teidät, ei tarvitse enää tuoda itseään esille ikävällä tavalla. Keskittykää keskustelemiseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika vaatimattomaksi heidän osuutensa on jäänyt keskustelijoina esim. Tellukalta ei ensimmäistäkään aloitusta. Kaikki energia keskittyy suunpieksentään, riidankylvämiseen ja ikävään jankuttamiseen. Hei, kolmikko! Me ollaan jo huomattu teidät, ei tarvitse enää tuoda itseään esille ikävällä tavalla. Keskittykää keskustelemiseen.
Koittakaa ymmärtää, heille on tarpeen näkyä edes jossain kun elo vieraalla maalla kielitaidottomana ja yksinäisenä on niin ankeeta.
Tellukka kirjoitti:
Sehän teistä antaa sen sisäpiirin/sisäänlämpiävän vaikutelman, kun vain siellä pirtin pimennoissa käytätte nikkiä, mutta heti pirtin ulkopuolella olette pipo silmillä.Pipo silmillä olipa hyvä ilmaisu.
Lainkaan tuomatta itseäni esille,olin tänään pilkillä.
Jäätä täällä keskisessäsuomessa todella vähän.
Teräsjäätä viitisen senttiä ja kohvaa
ehkä samanverran.Tietty vettä välissä ja myöskin jäänalla.
No nyppyäkään en saanut,joten kalakeittoa en tänään keitä.
Hyvää Uutta Vuotta!
Kyllä se aman kala-onni kääntyy,kun kevät etenee,näin uskon?- Anonyymi
rituliini_38 kirjoitti:
Pipo silmillä olipa hyvä ilmaisu.
Lainkaan tuomatta itseäni esille,olin tänään pilkillä.
Jäätä täällä keskisessäsuomessa todella vähän.
Teräsjäätä viitisen senttiä ja kohvaa
ehkä samanverran.Tietty vettä välissä ja myöskin jäänalla.
No nyppyäkään en saanut,joten kalakeittoa en tänään keitä.
Hyvää Uutta Vuotta!
Kyllä se aman kala-onni kääntyy,kun kevät etenee,näin uskon?Juuri näin, kyllä se kala- onni on aina kääntynyt paremmaksi dementian edetessä;-D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin, kyllä se kala- onni on aina kääntynyt paremmaksi dementian edetessä;-D
Näin julmaa on kohtelu nykyään palstalla. Mitähän nuo 60 tulleet luulee voittavansa epäinhimillisyydellä? Alettaisiko täällä täys rähinä perkele!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin julmaa on kohtelu nykyään palstalla. Mitähän nuo 60 tulleet luulee voittavansa epäinhimillisyydellä? Alettaisiko täällä täys rähinä perkele!
Julmaa on kohtelu ja.....hetkinen mitähän minulla oli mielessä, jotakin inhimillistä varmaankin. Täytyy jatkaa sitten, jos tulee uudestaan johonkin, oliko se nyt sitten se mieli johonka se voisi tulla taannehtivasti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joka tarvitsee tuollaista egonsa pönkitystä leveilemällä täällä, sellainen todella on niin huonovointinen että sitä TARVITSEE. Halpaa terapiaa yhteiskunnalle.
Anonyymi kirjoitti:
Älä hiilesty
Nyt alkaa uusivuosi ja uudet kujeet.
Mielipiteesi on todella parhainta antia.
Se on rekisteröity mielipiteiden parhaimmistoon.
Kiitos sinulle ja todella tupplahahit amaAnonyymi kirjoitti:
Juuri näin, kyllä se kala- onni on aina kääntynyt paremmaksi dementian edetessä;-D
Anteeksi tota diagnoosia minulle ei ole totta julkiselta sektorilta vielä annettukauan.
Ostin kolmannen asunnon ja pankissa eivät lääkärintodistusta tarvinneet?
Dementiasairasta miestäni hoidin. Oletettavasti dementia ei ole tarttuvaluulosairaus?
Olen taval aivan otettu,että näet niinpaljon vaivaa sentään, että olin hyvininternet.
Se sijajaan ttä tulisit tänne rantatillalle ni tekemään lumitöititä asettaisin sen muistisairaiden takaalalle
Minä hoidin dementiaa sairastavaa miestäni,tein ilmaista työtä tämän yhteiskunnan hyväksi,
Että sinä nyt saat irvailu yhteiskunnanrahoilla ja vetää lomaan koko yhteiskunnan.Anonyymi kirjoitti:
Todella perkele!
Kaiketi he luulevat,että kun ikä pitenee,niin muistamattomattomuus pahenee.
Dementia on Alzheimerin sivu oire,siis ei mikään sairaus.
Minä en lääketiedettä oLe lukenut,vaan Alzheimerpotilasta hoidin.
Tämä tietty sairaus sai vihdoin sairautta tutkineet professorin mukaan.
Me olemme myös saaneet kaiketi Parkkinsontaudikin nimikkeen samasta syystä?maissii kirjoitti:
Jatketaan vaan samaan tapaan, milloin nutut auki, milloin kiinni.Anonyymipakko on aiheuttanut entistä enemmän sekasortoa palstoilla, kun yksi Anonyymi vastaa toiselle Anonyymille, mutta teksti ei menekään oikealle Anonyymille, vaan siihen väliin on putkahtanut monta Anonyymia, ja sitten jokainen Anonyymi pahastuu, kun luulee sen vastauksen olevan juuri hänen mielenilmaisuunsa kohdistuva. Ja ennen kuin arvataankaan, on närkästys vallannut jokaisen Anonyymin ja se näkyy näillä palstoilla.
Olemme Anonyymien armoilla. Jokaisen Anonyymin on varjeltava omaa tekstiään ja vahdittava, että se ymmärretään oikein.Makriina2 kirjoitti:
Anonyymipakko on aiheuttanut entistä enemmän sekasortoa palstoilla, kun yksi Anonyymi vastaa toiselle Anonyymille, mutta teksti ei menekään oikealle Anonyymille, vaan siihen väliin on putkahtanut monta Anonyymia, ja sitten jokainen Anonyymi pahastuu, kun luulee sen vastauksen olevan juuri hänen mielenilmaisuunsa kohdistuva. Ja ennen kuin arvataankaan, on närkästys vallannut jokaisen Anonyymin ja se näkyy näillä palstoilla.
Olemme Anonyymien armoilla. Jokaisen Anonyymin on varjeltava omaa tekstiään ja vahdittava, että se ymmärretään oikein.Toisaalta anonyymius on hyvä, mutta aiheuttaa ainakin tällä palstalla harmia ja sekaannusta. Sekin on oikeus jota olisi osattava käyttää vastuullisesti, mutta monet palstalle kirjoittavat käyttävät sitä täysin väärin.
Muutenkin, olen ollut aina sitä mieltä että sallia samanaikaisesti anonyymien ja rekattujen olemassaolo keskustelupalstalla on kuin harrastaisi varjonyrkkeilyä, jossa itse seisoo valossa ja varjot häilyvät ympärillä, joskus uhkaavina, joskus välinpitämättöminä. Harvoin ystävällisinä tai tukemassa. Palstan atmosfääri on lähinnä skitsofreeninen.
Mutta näillä eväillä mennään. Olisi ehkä parempi lopettaa asiapitoiset keskustelut ja luovuttaa trolleille ja mielenterveyttään täällä hoitaville.- Anonyymi
Paloma.se01 kirjoitti:
Toisaalta anonyymius on hyvä, mutta aiheuttaa ainakin tällä palstalla harmia ja sekaannusta. Sekin on oikeus jota olisi osattava käyttää vastuullisesti, mutta monet palstalle kirjoittavat käyttävät sitä täysin väärin.
Muutenkin, olen ollut aina sitä mieltä että sallia samanaikaisesti anonyymien ja rekattujen olemassaolo keskustelupalstalla on kuin harrastaisi varjonyrkkeilyä, jossa itse seisoo valossa ja varjot häilyvät ympärillä, joskus uhkaavina, joskus välinpitämättöminä. Harvoin ystävällisinä tai tukemassa. Palstan atmosfääri on lähinnä skitsofreeninen.
Mutta näillä eväillä mennään. Olisi ehkä parempi lopettaa asiapitoiset keskustelut ja luovuttaa trolleille ja mielenterveyttään täällä hoitaville.Mielemterveyden hoitoa on käyttää tätä bloginaan, johon saa vain tietyllä tavalla ja tietyt kommentoida. Kahdenkeskinen pönkityskerho tämä palsta ei myöskään voi olla.
Anonyymi kirjoitti:
Mielemterveyden hoitoa on käyttää tätä bloginaan, johon saa vain tietyllä tavalla ja tietyt kommentoida. Kahdenkeskinen pönkityskerho tämä palsta ei myöskään voi olla.
Olen joskus miettinyt että Korppis teki oikean valinnan, vaikka häntä on pahasti siitä moitittu: kirjoittaa vain ja ainoastaan omista jutuistaan ja olla piittaamatta kaikkiin väliin huutelijoista. Ei se tarkoita mitään kahdenkeskistä keskustelua; ainoastaan sitä että osaa olla välittämättä kaikesta lietteestä mitä tungetaan silmille, kuka mistäkin syystä. Minun heikkouteni on herkkänahkaisuuteni.
Kyllä, minä olen edelleenkin sitä mieltä että on vain yksi tietty tapa kommentoida mutta sitä noudattaa alle puolet ja sen on pitäytyä sääntöjen mukaiseen keskusteluun. Ne on laadittu syystä ja ovat lähes yleismaailmallisia keskustelusivuilla. Kuka tahansa saa kommentoida, itsestään selvyyshän se on, jos osaa keskustella ihmisiksi.- Anonyymi
Paloma.se01 kirjoitti:
Toisaalta anonyymius on hyvä, mutta aiheuttaa ainakin tällä palstalla harmia ja sekaannusta. Sekin on oikeus jota olisi osattava käyttää vastuullisesti, mutta monet palstalle kirjoittavat käyttävät sitä täysin väärin.
Mutta näillä eväillä mennään. Olisi ehkä parempi lopettaa asiapitoiset keskustelut ja luovuttaa trolleille ja mielenterveyttään täällä hoitaville.Olet jo tarpeeksi vanha ymmärtämään, että tällä palstalla ei ole pakko olla.
Teet itsesi vain naurunalaiseksi, kun vuodesta toiseen arvostelet täällä mm. suomalaisia, palstan aloituksia ja kirjoituksia ja silti roikut täällä joukossa.
Turhaahan sinulle on tästä kirjoittaa, kun et itse muista, mitä palstalle kirjoittelet. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielemterveyden hoitoa on käyttää tätä bloginaan, johon saa vain tietyllä tavalla ja tietyt kommentoida. Kahdenkeskinen pönkityskerho tämä palsta ei myöskään voi olla.
Niinkuin Palomalla on ollut, kahdenkeskistä pönkitystä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka ne rajat muka asettaisi, muu kuin ylläpito!
Jos kuuntelisi jokamiehen käsityksiä ja toiveita, rämmittäisi suossa polvia myoten. Jäykkää ja hidasta jo ajatuksena!
Samoin yleisesti käsitellyt asiat aloituksisaa, ilman minkäänlaista verta ja hikeä, naurua tai viiksenvärähdystä, on sama kuin lukisi sanomalehtiä artikkeleineen.
Kahdenkeskinen pönkityskerho ?? Kuulehan nyt, eivätkö samanhenkiset voi muka sympatiseerata toisiaan normaalisti ? Siihen harmistuminen viittaa pelkkään kateuteen suosiosta !
Nyt hurraa! on jokaisella vapaus olla oma itsensä,..personallinen tai ei, epävarma, jankkaaja, tai peräti hyökkääväkin argumenteissaan. Kaikkia on nähty ja toimeen on tultu, niin myös edelleen toivotaan.
Vain omia sääntöjään peräävät ei vät tunnu sopeutuvan. Ja silti v a i n ylläpidon määrittämät säännöt ohjaavat palstoilla osallistujia, jepp! - Anonyymi
Paloma.se01 kirjoitti:
Mutta näillä eväillä mennään. Olisi ehkä parempi lopettaa asiapitoiset keskustelut ja luovuttaa trolleille ja mielenterveyttään täällä hoitaville.Näytät taas arvostelevan molempien palstojen kirjoittajia, tämän sekä 60 plus.
- Anonyymi
rituliini_38 kirjoitti:
Anteeksi tota diagnoosia minulle ei ole totta julkiselta sektorilta vielä annettukauan.
Ostin kolmannen asunnon ja pankissa eivät lääkärintodistusta tarvinneet?
Dementiasairasta miestäni hoidin. Oletettavasti dementia ei ole tarttuvaluulosairaus?
Olen taval aivan otettu,että näet niinpaljon vaivaa sentään, että olin hyvininternet.
Se sijajaan ttä tulisit tänne rantatillalle ni tekemään lumitöititä asettaisin sen muistisairaiden takaalalle
Minä hoidin dementiaa sairastavaa miestäni,tein ilmaista työtä tämän yhteiskunnan hyväksi,
Että sinä nyt saat irvailu yhteiskunnanrahoilla ja vetää lomaan koko yhteiskunnan.Olipas kattavaa tietoa. Upeaa, että olet vielä jollakin tapaa älyissäsi ja sopivasti varakas. Näin seurakunnan edustajana ehdottaisin, että tulisit meidän Jehovan todistajien valtakunnankansliaan tekemään testamenttisi mitä pikimmin, nimittäin pian tapahtuvassa ylöstempauksessa ei saa mukaansa rantatonttia, päästävedettävästä kivinavetasta puhumattakaan. Jos et navettakiireiltäsi jouda kansliaamme. niin voit ottaa yhteyttä osoitteeseen: jw.org, josta annamme mielellämme ohjeet testamentin laatimiseen. Kiitänkin jo näin etukäteen seurakunnan vanhimman esirukoilijan ominaisuudessa antoisasta testamentistasi.
- Anonyymi
Paloma.se01 kirjoitti:
Olen joskus miettinyt että Korppis teki oikean valinnan, vaikka häntä on pahasti siitä moitittu: kirjoittaa vain ja ainoastaan omista jutuistaan ja olla piittaamatta kaikkiin väliin huutelijoista. Ei se tarkoita mitään kahdenkeskistä keskustelua; ainoastaan sitä että osaa olla välittämättä kaikesta lietteestä mitä tungetaan silmille, kuka mistäkin syystä. Minun heikkouteni on herkkänahkaisuuteni.
Kyllä, minä olen edelleenkin sitä mieltä että on vain yksi tietty tapa kommentoida mutta sitä noudattaa alle puolet ja sen on pitäytyä sääntöjen mukaiseen keskusteluun. Ne on laadittu syystä ja ovat lähes yleismaailmallisia keskustelusivuilla. Kuka tahansa saa kommentoida, itsestään selvyyshän se on, jos osaa keskustella ihmisiksi.Korppiksen pitäisi kirjoittaa se henkilökohtainen päiväkirjansa muualle. Miksi täällä vieraitten ihmisten luettavaksi, kun kaikkia muita kuin sinua se vaan ärsyttää ? Tänne ei voi laittaa edes kuvia, joten vaikea keksiä motiivia tuollaiselle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet jo tarpeeksi vanha ymmärtämään, että tällä palstalla ei ole pakko olla.
Teet itsesi vain naurunalaiseksi, kun vuodesta toiseen arvostelet täällä mm. suomalaisia, palstan aloituksia ja kirjoituksia ja silti roikut täällä joukossa.
Turhaahan sinulle on tästä kirjoittaa, kun et itse muista, mitä palstalle kirjoittelet.Olisikin tärkeä kirjoittaa vain sellaista, mikä on totta. Muuten uhontaa mitä on tullut kirjoitettua ja sitten suuttuu kun muut muistuttaa muistamattomuudesta.
- Anonyymi
Ihan turhaa yrittää venkoilla Korppiksen lähtöä 70 palstalta. Hän on Paloman kanssa tuonut uutta ja vaihtelevaa katsantokantaa tasapaksuun tavallisuuteen! Juuri niin, samoin olitte jo 60:sissä erilaisia nokkivia, kuin pahuksen kanalauma.
TEIDÄN piruilunne alkoi heti ennenkuin Korpikirjailija ehti aukaista sanaista arkkuaankin. olitte valmiina kynsin hampain ivaamassa. Teidät on jo tunnistettu, eivätkä mitkään tämänkaltaiset juttunne eroa enää turhuudesta ja naurettavuudesta! Eikö teillä muita aiheita löydy ? Vaan taitaa Korppis olla se mielenkiintoisin asia elämässänne!
sinetti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisikin tärkeä kirjoittaa vain sellaista, mikä on totta. Muuten uhontaa mitä on tullut kirjoitettua ja sitten suuttuu kun muut muistuttaa muistamattomuudesta.
Onhan tylsimyksillä otsaa!
Tällä palstalla saa kirjoitta totta ja tarua, ihan mikä itseä miellyttää.
Tyhmät ne jahtaavat virheitä ja mollaavat toisten mielikuvituksen lentoa tarinoissa, pysykää joissakin raamattupiireissä vahtaamassa toisianne! - Anonyymi
Paloma.se01 kirjoitti:
Kyllä, minä olen edelleenkin sitä mieltä että on vain yksi tietty tapa kommentoida mutta sitä noudattaa alle puolet ja sen on pitäytyä sääntöjen mukaiseen keskusteluun. Ne on laadittu syystä ja ovat lähes yleismaailmallisia keskustelusivuilla. Kuka tahansa saa kommentoida, itsestään selvyyshän se on, jos osaa keskustella ihmisiksi.Kaivelin arkistoja minäkin, kun hain etenkin sitä Kahvipirttiä, josta huomasin tämän ja en ole se vihattu Kristiina 23, enkä myöskään rituliini. Utelias vain.
" Paloman kirjoitus
`?? oslen joskus miettinyt että Korppis teki oikean valinnan, vaikka häntä on pahasti siitä moitittu: kirjoittaa vain ja ainoastaan omista jutuistaan ja olla piittaamatta kaikkiin väliin huutelijoista. Ei se tarkoita mitään kahdenkeskistä keskustelua; ainoastaan sitä että osaa olla välittämättä kaikesta lietteestä mitä tungetaan silmille, kuka mistäkin syystä. Minun heikkouteni on herkkänahkaisuuteni.
Kyllä, minä olen edelleenkin sitä mieltä että on vain yksi tietty tapa kommentoida mutta sitä noudattaa alle puolet ja sen on pitäytyä sääntöjen mukaiseen keskusteluun. Ne on laadittu syystä ja ovat lähes yleismaailmallisia keskustelusivuilla. Kuka tahansa saa kommentoida, itsestään selvyyshän se on, jos osaa keskustella ihmisiksi."
02.01.2020 12:56
Kuinkahan nyt suu pannaan ja kirjoitukset? - Anonyymi
Kuittaan !!! ano 13:56 2.1.20121
Minä kirjoitan, kuten kaikki muutkin, omasta näkökulmastani, mutta koska olen asunut poissa Suomesta vuodesta 1970 tammikuun puolivälistä niin elämäni ja kokemukseni ulkosuomalaisena värittävät luonnollisestikin mielipiteitäni, ajatuksiani ja kyseenalaistamisiani ja tarkkailen ja kommentoin suomalaista yhteiskuntaa ja tapahtumia ulkosuomalaisen silmin. Se ei suinkaan tarkoita sitä, että olisin asettanut itseni jotenkin muiden yläpuolelle tai eturiviin; samalla viivalla ollaan, mutta asioita voi nähdä eri tavalla ja kommentoida eri tavalla.
Toisekseen, minulla on aivan sama oikeus kuin kaikilla muillakin olla mitä mieltä haluan palstojen sisällöstä, toimivuudesta, aloitusten laadusta. Teen kaikki huomioni omalla nimimerkilläni (joskus ei-kirjautuneena, mutta aina tunnistettavana) ja olen kaikkien puheideni takana. Uudenvuodenlupauksenani yritän lopettaa vastaamisen ja selittämisen asiattomiin anonyymeinä huudeltuihin haittakäyttäjien kommentteihin. Vihapuheesta jo presidenttinne antoi soveliaan ohjeistuksen.- Anonyymi
Et sinä paloma kyllä samalla viivalla ole Suomen asioiden suhteen, vaan kaukana takarivistä vasemmalle. Etkä todellakaan ole sanojesi takana, kummallista muistamattomuutta ja seliseliä on esiintynyt. Kyllä sen on monet huomanneet ja huomauttaneetkin.
Ai että haittakäyttjiksi leimaat sellaiset, jotka ei sinun ja sen kaverisi tyylistä täällä tykkää. Itse suollat vihapuhetta ja maalitat koko ajan, kuten nyt tuo haittakäyttäjiksi nimittely.
Mikä pätevyys sinulla on arvostella esim. aloitusten laatua ? - Anonyymi
Eikö se ole melkein sama, kun on muuttanut aikanaan Torniosta Haparandaan, kuin asuisi suomessa. Jos on vaikka muuttanut noin 50 vuotta sitten tammikuun puolivälin tai vähän sen jälkeen Australiaan, niin sitten voitaneen puhua ns. ulkosuomalaisesta.
- Anonyymi
Yhden ihmisen henkinen väkivalta
ja toisen pakkomielteisyys olla kaikessa oikeassa
määrää keskusteluja
ja lisäksi harhakuva omasta suurenmoisuudesta
ja itsekeskeisyys ja kyvyttömyys nähdä omaa itseään.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 781562
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee71528- 871426
Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen851155Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole3906- 64856
- 74805
- 52787
Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol141751- 79694